Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 18021 til 18040 af 65601
-
Dialektisk metode - til eksamen imorgen!
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til AT eksamen imorgen. Jeg skriver om Marx og marxisme, men jeg har lidt problemer med et begreb. Den dialektiske metode? Jeg har ikke kunne finde noget stof om dialektisk metoder der har givet mig forståelse for begrebet. Hvad går begrebet helt konkret ud på, og kan man t... -
SRP Matematik og Historie - Det gamle Egypten
ForumindlægHej Jeg er igang med SRP, men har lige fået en problemformulering der hedder: Undersøg ægypternes brug af matematik i forbindelse med Nilens oversvømmelse (landmåling, kalenderholdning, beregning af skatter, arbejdsdeling, samfundsorganisering) Havde allerede købt 1 bog og lånt 4 bøger, men der e... -
Skriftlig engelsk eksamen 2012
ForumindlægHej alle Jeg har idag været til skriftlig engelsk eksamen i engelsk A niveau STX, 3.g afsluttende studentereksamen.. Jeg synes selv, det gik rimelig dårligt! Jeg valgte en non-fiction tekst, skrevet af Russell Brand:" Big Brother is not watching you." Man blev bedt om at analysere o... -
supplere et fag to steder
ForumindlægHej, ved I om det er muligt at supplere ét fag to forskellige steder? Fxved at tage matematik A ved hf i by x sammentidig med man også tager matematik A i hf ved by y? -
Opgave hjælp!! - DÅRLIG TIL MATEMATIK
ForumindlægHej jeg har nogle opgave. Det skal lige siges jeg er dårlig til matematik. Jørgen har lovet at tage nogle kassettebånd med til en klassefest. HAn har 6 bånd med velegnet musik til en fest. På hvor mange måder kan han vælge bånd, hvis han medtager: a) 0 bånd b) 1 bånd c) 2 bånd d) 3 båbd e) 4 ... -
Forskellen mellem Matematik og Fysik?
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklar mig forskellen mellem matematik og fysik? Jeg er ikke helt sikker :/ -
Matematik B august 1995
Forumindlæger der nogen som har lavet Matematik B august 1995. hvis ja hver sød og del :) -
Matematik A og Fysik B
ForumindlægHej derude, Er der en har et eksempel på en sro i matematik/fysik, hvor emnet er mekanik og handler om det frie fald? -
SRP - Arabisk matematik
ForumindlægEr der nogen der har skrevet SRP i arabisk matematik? Hvilken materiale kan man anvende osv? -
Ng (naturgeografi) eksamen, forståelse af spørgsmål. Landbrugsproduktion
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en 24 timers eksamen lige nu i Ng (naturgeografi) eksamen og er gået lidt sort over et spørgsmål. Spørgsmålet lyder: Du skal komme ind på betingelser for landbrugsproduktion forskellige steder på jorden. Det ville være dejligt hvis der var nogen derude som kunne/ville hj... -
Eksamen i Sandsynlighedsregning og Statistik
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at forstå spørgsmål d og e i pdf januar10.pdf Skal jeg gange de to marginale sandsynlighedstætheder ? på forhånd tak -
Hurtig hjælp! 24 timers eksamen...
ForumindlægJeg sidder med nogle spørgsmål omkring adfærdspsykologi.. Hvilke teoretiker kan man koble sammen med adfærdspsykologi og i hvilke situationer kan det bruges i pædagogisk praksis? Forslag? -
EKSAMEN, ENGELSK!!! - LOVE/FAMILYLIFE
ForumindlægHejsa.. Jeg skal snart op til 9. klasses afgangsprøve i engelsk, jeg har valgt mit emne som jeg vil snakke om, i de første 5 min. Men så skal jeg jo også trække et spørgsmål, inden for et af de andre 2 emner vi har.. De andre to emner er Love and familylife.. Har i nogle idéer til, hvordan spørgs... -
Eksamens spg om lineære funktion
ForumindlægGør rede for den lineære funktion y = ax+b, herunder en gennemgang af regneforskriften og grafen. Det lyder nok dumt, men hvad er det helt præcist jeg skal? Skal jeg sige hvad a og b er i forskriften og og så derefter bevise a og b? Og hvad med grafen? På forhånd tak. -
konkurrenceevne og globalisering eksamen
ForumindlægHej Alle. jeg skal lave en opgave med konkurrenceevne og globalisering er der nogen der har nogen gode råd til hvad jeg kan skrive/fortælle om? Jeg håber jeg er nogen der vil hjælpe :-) -
24 timers eksamen - hormoner hjælp!!
ForumindlægHej derude, jeg kunne godt bruge lidt vejledning omkring min opgave som jeg har trukket. Har allerede svaret på spørgsmålene men det kunne være rart hvis nogle ville kigge det igennem og se om jeg mangler noget eller om der er fejl, er nemlig ikke den skarpeste kniv i skuffen til biologi. ... -
Historie eksamen - demokrati
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder lige nu i min 24-timers forberedelses tid, og jeg er gået helt i stå. Jeg har trukket emnet "demokrati gennem tiderne", og jeg synes det er alt for omfattende! der er 8 kilder i mit eksamenssæt, og udfra det + kilder jeg selv finder, skal jeg skrive... -
MaB (eksamen) maj 2008
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? I er velkommen til at give facit. En rummelig forklaring kan også være til hjælp :) Det er rimelig vigtigt at jeg får denne opg lavet så håber i vil hjælpe mig inden 2 dage. Tabellen: Alder (år) 1 2 3 4 ... -
Hjælp! Har eksamen imorgen i fysik
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp! Jeg har styr på det hele man kan komme i tanker om i fysik, men undtagen Afkalkning Og neutralisation. Altså jeg har ikke så meget kød på det. Hjælp mig -
Dansk 9. klasser eksamen
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode artikler om identitet. Det er med hensyn til 9. klasse eksamnerne. Artiklen skal helst være for 2013 eller 2012 :)
