Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18021 til 18040 af 170164
-
IB og almen HA.
ForumindlægHej, Overvejer at læse International Business eller en almen HA på CBS. Tænkte på hvad forskellen er på de to (bortset fra at den ene er på engelsk). Har hørt at IB er mindre 'matematisk' og mere kulturelt/internationalt præget - altså man har lidt flere bløde fag? Mvh Julie. -
Globalisering - INSPIRATION
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en aflevering for i geografi hvor jeg skal skrive om globalisering. Jeg skal forklare globalisering gennem en eller anden international forretning, person osv. Vores lærer gav os eksemplet Real Madrid. Men jeg er helt blank i forhold til hvad jeg skal vælge. Hvad kunne ... -
Opfylder adgangskrav og kvotient, men blev tilbudt standbyplads - hvorfor?
ForumindlægHej Jeg har søgt ind på økonomi på KU, og er blevet tilbudt en standbyplads. Men jeg var sikker på at komme ind, da jeg opfylder adgangskravene, og har et gennemsnit, som ligger en del højere end adgangskvotienten. Jeg troede at adgangskvotienten var en garantikvotient, d.v.s at hvis man har den... -
Tager du til undervisning på universitetet?
ForumindlægHej Jeg starter på universitetet til sommer, og vil gerne høre om mødepligt på universitet. Der er åbenbart ikke mødepligt på universitet, så betyder det at man bare kan læse hjemmefra, lave sine opgaver og så kan man gå til eksamen? Hvad hvis der er fremlæggelser og gruppearbejde, skal man så ... -
Spørgsmål vedrørende at dumpe
ForumindlægHej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 elle... -
Nye reform
ForumindlægHej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller -
bestem ved hjælp af hastighesvektoren (kanonkuglens banekurve) kUN OPG B
ForumindlægEn som kan hjælpe med vedhæftet opgave. Det kun opgave B Se kommentarfeltet jeg har selv prøvet at udregne den ved at sige x'(t)=0 hvor jeg finder den lodrette tangentkurve. -
SSO Analyse af mangelsbegrebet
ForumindlægHaii alle sammen, Jeg skal "analysere mangelsbegrebet set i forhold til brugte biler og inddrag i den forbindelse sælgers mulighed for at tage forbehold." § 75 a. Salgsgenstanden skal med hensyn til art, mængde, kvalitet og andre egenskaber stemme overens med aftalen, og køberen skal ... -
Hjælp til Systemudviklingeksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis. -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
Tag et fag om.
ForumindlægHej jeg vil høre om det er mulig at tag et fag om, som man har bestået, for da jeg tog en fuld HF, fik jeg 00 i mundtlig og 4 i skriftlig i faget dansk A. og der var jeg ret skuffet over min mundtlig eksamen, da jeg gik ned midt i eksamen og kunne ikke rigtige sige noget, og derfor fik et fortjen... -
Spansk hjælp
ForumindlægJeg sidder og har brug for hjælp til rettelse af en kort spanskopgave. da jeg ikke er vanvittig god til spansk har jeg ikke muligheden for selv at rette mine fejl. håber at der er en der kan hjælpe mig (: 1. ¿Cuándo se sintió el sismo? - Chile fue la mañana del s&aac... -
Vektoropgave med hjælpemidler
ForumindlægHey, Jeg var lige så godt igang med at regne på opgave 4 i nedstående eksamenssæt, da jeg gik i stå med det sidste spørgsmål i opgave 4: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_MED.pdf Jeg har indtil videre skrevet den ligning man beregner vinklen mellem to vektor med ... -
Erhverssprog CBS
ForumindlægHej.Til næste år vil jeg gerne søge ind på CBS og eventuelt læse erhvervssprog.Er der nogle som evt. studerer sproget og kan fortælle lidt om jeres erfaringer med det?Jeg lænede mig også op ad Ha.psyk, men hvis man ikke synes forfærdeligt meget om økonomi, formoder jeg det ikke vil være det smart... -
College I Usa
ForumindlægHej alle. Jeg har i mange år haft en drøm om at flytte til udlandet og studere. Jeg er snart færdig med min niende klasses eksamen og skal videre på Niels Brock internationale gymnasie. Derefter vil jeg utrolig gerne til usa og studere. Jeg tænker lidt college eller Universitet. Mine planer for ... -
Adgangskrav..
ForumindlægHej.. Hvis man nu overvejer at søge på en uddannelse hvor man skal have et snit på over 8 i fysik B..... Men jeg har fysik A.... hvad så?... skal jeg så have en karakter på over 8 i Fysik A bare eller hvordan?... fordi jeg har jo ikke fået nogen karakter i fysik i 2g hvor jeg havde fysik b.. -
cis/trans isomeri & opløselighed
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare spg. a og b i opgave 1 .. er helt lost i a :( i b ville jeg mene at det er det sidste stof der er lettest opløselig i vand, da COOH-gruppen er den der gør det blandbart og der er ikke nogen andre c-atomer bundet til den som der er ved de andre stoffer (jo længe... -
hastighedsfunktion.
ForumindlægHvorfor er v'(t)=a(t) stamfunktion til deltaV=a(t)dt? -
Vektorproblem
ForumindlægHej! Jeg har følgende opgave:www.clickweb.dk/opg2015.jpgVille høre hvordan I ville lave sidste spørgsmål, ved "C er et punkt....". Jeg har sådan set lavet den, men har nu fået af vide at det nok ikke er den rigtige løsning. Håber I kan hjælpe! -
Teorier om konkurrenceevne
ForumindlægHej har lige et spørgsmål ER der nogen herinde, der kender andre Teorier om konkurrenceevne udover Porters teori.
