Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18061 til 18080 af 169995
-
Sherlock holmes - den rigtige, oversættelse
ForumindlægHej, Jeg har rimelig mange problemer med min oversættelse: sherlock holmes: the final problem, synes virkelig teksten er mærkelig, så håber en af jer har tid og lyst til at kigge den igennem? Havde lagt en oversættelse en, men det var min "kladde", som kom ind ved en fejl, så prøver lig... -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
Modes globalisering.
Forumindlæghej. Jeg er ved at lave en prosjekt opgave, og vil gerne have lidt hjælp, til at svare på nogle spørsmål, omkring mode. hvordan påvirker globalisering moden? hvordan har globalisering praget moden i DK.? kan moden blive ved med at fornye sig? hvordan ser moden ud i fremtiden? ... -
eulers tal
ForumindlægHej! Hvis e^x, skal x være enhedsløs, men hvorfor? Enkelt forklaring ønskes :-) -
Jøder
Forumindlæggiv eksempler på, hvilke historier man fortalte om jøder op til 2. verdenskrig Jeg ved ikke lige hvad det er -
Differentialregningens anvendelsesområder
ForumindlægHej Nogen der har nogle ideer til "Differentialregningens anvendelsesområder" ?? -
Arbejdsmarkedet
ForumindlægHej Jeg har lige nogle få spørgsmål om arbejdsmarkedet: 1. Hvorfor er arbejdsmarkedet et meget vigtigt marked? 2. Hvem efterspørger arbejdskraft og hvorfor? 3. Hvem udbyder arbejdskraft og hvad er det samlede udbud af arbejdskraft? 4. Hvad er substitutionseffekt? -
tips til FSA i mat.
ForumindlægHalløjjeg skal op i FSA mundtlig matematik her onsdag, og er lidt uviden (dårligt informeret) omkring det.Så håber nogle vil svare på mine spørgsmål!Hvad skal man egentligt læse op? (synes ikke man kan læse vores pensum, det sådan opgaver!)Hvordan foregår det helt præcistLigger de vægt på noget s... -
rettelse af 1,5 side :)
ForumindlægHej alle sammen Er der en venlig sjæl der har tid til at rette en lille engelsk stil på 1,5 side? :) Jeg vil sætte stor pris på det! På forhånd tusinde tak! - Sender stilen privat :) -
Marxisme
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare hvad maxisme mener om statens rolle, og hvad ideolgien bygger på i forhold til økonomi. Jeg søgte rundt på nettet, men jeg forstår ikke forklaringerne. Er der nogen der kan forklare det på en pædagogisk måde? Tak på forhånd. -
Bachlor i engelsk
ForumindlægHej. Er der nogen der har flere informationer omkring arbejdet som kommunikationsmedarbejder via en bachlor i engelsk? Jeg synes det lyder meget interessant at man kan arbejde i udenrigsministeriet og ambassaden, men kommer arbejdet til at minde for meget om fx et sekretær job? -
engelsk stil.
Forumindlæghej alle sammen,er i gang med at skrive stil men er går lidt i stå og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. så er der nogen der vil rette den og give ris og ros + ideér til hvad jeg mere kan skrive :D My passion. I spend my time on a lot of different thing example. I play handball, I play in a... -
SRO oplæg
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne vide hvordan jeg skal forsvare i mit mundtlige oplæg til SRO (Biologi og kemi). Altså hvad skal jeg komme ind på, og jeg har skrevet om meget, så hvordan skal jeg vide og udvælge de bedste konklusioner og problemstillinger? -
Hvilke teorier ville være relevante?..
ForumindlægHej, som mange af jer andre herinde, er jeg lige gået i gang med at skrive SRP i dag. Jeg har valgt fagkombinationerne samfundsfag A og naturgeografi B. Som de fleste af jer ved, skal man bruge teorier i samfundsfag, men jeg aner ikke hvilke teorier, der ville være relevante til mit emne.. Jeg h... -
Tyrkiets Optagelse i EU
ForumindlægHej, jeg ville høre hvad folk herinde mente med hensyn til Tyrkiet som medlem af EU.?? Er de klar og passer de ind i EU standarderne osv?? -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Somalias råstoffer.
ForumindlægHej Folkens.. Jeg sidder med en geografi opgave, som er rimelig besværlig. Jeg kan ikke finde svaret på hvilke råstoffer Somalia eksportere og hvad Somalia importere. Er der nogle der kan hjælpe mig? Er desperat. -Tak på forhånd. -
Græsrodsbevægelser
ForumindlægSamfundsfag på HF c-niveau. Jeg skal give eksempler på græsrodsbevægelser ???? Jeg har meget svært ved at skelne mellem interesseorganisationer, græsrodsbevægelser og NGO´er. Nogen der kan hjælpe mig ? -
Er det snyd at
ForumindlægEr det snyd hvis man kan få en til at RETTE sin SRP efter man har skrevet (før man aflevere selvfølgelig)? Hvis ikke det er, hvor kan man finde nogle til at rette og evt give respons omkring så man er på den sikre side før aflvering? Jeg er viillig til at betale, men ved bare ikke hvor jeg kan fi... -
SRP - hjælp!!!!
ForumindlægHej med jer. Jeg har brug for hjælp til at definere en tekstgenre. Teksten er på dansk, den fylder 10 sider, skribenten udtrykker egen mening samt inddrager interviews hun selv har lavet - så deres meninger kommer også til udtryk. Nogen der ved hvordan man analysere sådan en tekst. Analysemodel...
