Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18081 til 18100 af 52201
  • I think?

    Forumindlæg
    Er i gang med en engelsk opgave, hvor jeg skal oversætte: Det er ikke så meget hendes øjne, der er vigtige, synes jeg But it is not so much eyes that are important, I think. Er det korrekt? Er usikker på om I think skal placeres der.
  • ret to sætninger

    Forumindlæg
    the company gave him many advices on how he should find a new job he told me,that he did not have no money. tak :)
  • pythagoras sætning

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive nogle noter ind og er stødt ind på noget Vi har en retvinklet trekant, hvor der er blevet oplyst at den ene katete er 15 cm og hypotenusen er på 17cm. Hvordan beregner jeg så den anden katete? :-) Det ville være en stor hjælp, hvis jeg fik noget hjælp!
  • Engelsk oversættelse hjælp!

    Forumindlæg
    Fortunately most teens do not prepare to have baby, by that I mean that often it is by accident, that teenage girls gets /get pregnant. Er det gets eller get?
  • Analyse af non-fiction

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal analysere en tale og er lidt i tvivl om en sætning er chiasmos: "it is not the decisions we have taken – it is our refusal to take decisions."??
  • velfærdsmodel

    Forumindlæg
    hej forstå universiel, liberal og konservative velfærdmodel, men mangler noter til den sidste velfærdsmodel konkurrencestaten. syne sikke jeg kan finde noget om det på nettet. Jeg håber at der er nogen der kan forklare mig hvad dette model går ud på
  • kort essay

    Forumindlæg
    Jeg har en kort essay, men min computer er uden hjælpeprogrammer som stavekrontol og gramatikkontrol. Er der nogle stykker som vil hjælpe med at finde en masse fejl? Queenie Buxton who is the main character, also have the function as the narrator. In the begining of the text we learn that Queeni...
  • Rettelse af engelsk

    Forumindlæg
    hej ville høre om der er en, som ville hjælpe mig med at rette min engelsk stil.. På forhånd tak . Is it good or bad to be a super star in a young age? Sometimes I would wish that I live a life like Charlotte and to be a super star like her. But on a way I think that she going to lose a part of h...
  • Mat A i 2. g?

    Forumindlæg
    HejEr der nogle, der har erfaringer med hvordan det er at have matematik på højniveau i både 2. og 3. g? Hvor er lektiemængden?Jeg overvejer at tage det, men da jeg også skal have kemi A næste år, bliver det måske for hårdt?MvhPeter
  • SRP hjælp

    Forumindlæg
    Hej folkens, Er igang med at skrive mit SRP forløb som består af Matematik A og Kemi B. Ville være over lykkelig, hvis der er en som kunne tænke sig, at læse den igennem for mig... Jeg betaler selvfølgelig godt for det! VH Becky
  • Hjælp til SRP mat-fysik

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der har skrevet SRP i matematik og fysik, om det skrå kast eller lign. ville gerne have inspiration. Og jeg har virkelig brug for en privat lærer som kan hjælpe mig med min SRP opgave, men kan ikk finde :/ Hvor kan man finde nogen ?
  • mat-råd?

    Forumindlæg
    Hey derude. Jeg hader sindssyg meget matematik, selvom jeg har det på A - fordi jeg skal bruge det til min videregående uddannelse. Så er der nogle, der har lyst til at komme med gode råd/ideer, til hvordan jeg skal tvinges til at kunne lide mat?
  • springet fra matc til mat b-a

    Forumindlæg
    Er springet fra matematik på c-niveau til b og a meget stort, eller er det nærmest en forlængelse af c, bare med flere beviser? Nogle gode råd fra dem der har prøvet det med succes, (udover at arbejde, arbejde...)?
  • Fysik bachelor tilvalg

    Forumindlæg
    Hej allesammen! i forbindelse med en bacheloruddannelse i fysik, er der selvfølgelig nogle tilvalg. På nuværende tidspunkt stiler jeg efter tilvalg i enten matematik eller filosofi, men jeg er usikker på, hvilke kompetencer jeg går glip af, hvis jeg vælger den ene frem for den anden. Især for...
  • stor skriflig opgave

    Forumindlæg
    hvad kan man skrive stor skriftlig opgave om i Erhvervsret og er det svært at skrive i erhvervsret?
  • Biologi opgave 34.3

    Forumindlæg
    Nogle der har lavet biologi opgave 34.3 (skriftlig)... den handler om myelisineret axon osv.
  • Tværsprog, HELP

    Forumindlæg
    HVad laver man i en skriftlig tværsprogsprøve, og hvad skal man øve sig på. please hjælp jeg skal op i morgen (jeg er altid sen på den)
  • 1 eller 2 årskarakterer i biologi C?

    Forumindlæg
    Får man både en skriftlig og en mundtlig årskarakter, når man kun har biologi på C-niveau på STX?
  • Sygeeksamen

    Forumindlæg
    HejVar der nogen oppe til sygeeksamen dansk skriftlig 2003? Hvis, ved I så, hvad emnerne var?
  • Dansk årsprøve!

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved hvor jeg kan se sidste års skriftlig dansk eksamen??

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig