Søgning på: fysik noter b. Resultater: 18101 til 18120 af 110438
-
plast
Forumindlæghej er der nogle kan hjælpe mig jeg skal til fysik eksam på mandag, men jeg end ikke i skide om fysik er der nogle gide fortæler mig lidt om plast som affal -
Mættet og umættet farve?
ForumindlægHvad menes der med mættet og umættet farve inden for fysik? Jeg forstår det ikke rigtig ud fra min Fysik-Bog -
Forskel
ForumindlægEr der nogen der vil forstælle mig hvad forskellen mellem fysik og kemi er? Jeg har fået det indtryk at fysik er meget matematik og kemi er meget med forsøg og formler. -
Atombomber over japan
ForumindlægHEj............ Jeg skal skriver om atombomber over japan i fysik og historie... hvor fysik er hovedfaget.... Hvordan tror I at problemformuleringen skal kom til at lyde?? -
hjælp!!!
Forumindlægjeg skal snart op i fysik og jeg er rigtig usikker på mine notater er der nogle der har et godt link, til nogle fysik/ kemi notater -
hjælp til problemformulering
ForumindlægHej er der nogen der har gode problemstillinger til emnet: Liv i universet. Der skal være et med: - fysik og kemi - Kemi og matematik - matematik og fysik -
Spektrum af ||T1⊕T2||
ForumindlægSpørgsmål til universitetsuddannede i matematik eller fysik/universitetsstuderende i matematik eller fysik: Hvordan regner man spektrum ud? Jeg er oprigtig på bar bund... -
Eksamen
ForumindlægHaii..Jeg skal til eksamen i mundtlig tysk A, og ville lige høre om der er nogen, som har nogle gode noter enten til "Die Ehe der Maria Braun" eller til telefonsamtalen??Håber der er nogen derude?!Held og lykke med jeres eksamener.. :) -
AFSÆTNING A EKSAMEN
ForumindlægHåber i kan hjælpe. Jeg skal til min afsluttende eksamen i afsætning om en uge og kan ikke finde ud af hvor meget man skal læse op osv. Man skal selvfølgelig fremlægge sit projekt og derefter op i en ukendt tekst med tilsvarende spørgsmål. Men hvor meget skal man læse op hertil??? Bare afsætnin... -
Hvor meget er der i glasset?
ForumindlægTil de kommende studenter, - andre må også gerne: -
Potensvækst
ForumindlægJeg er igang med en opgave hvor jeg skal forklare de forskellige væksttyper. Min forklaring på eksponentiel vækst ser således ud: Eksponentiel vækst bruges til at beskrive to størrelser, som vokser eksponentielt. Det betyder, at hvis størrelserne afbilledes i et koordinatsystem, skal der for hve... -
3.g opg. i mat
ForumindlægJeg skal til at skrive 3.g opgave i matematik. Jeg er i tvivl om hvornår man skal sætte noter og henvisninger. Min lærer ved det heller ikke (ihvertfald ikke præcist). Jeg vil derfor gerne høre fra folk, der selv har skrevet opgave i matematik eller fra folk, der bare har styr på reglerne. Det er... -
Toppunkt??
ForumindlægHvordan er formel for TP? Hvis: a= -2 b= -5 c= -3 D= 1 -
bestem lbl? Kan ikke gennemskue det....
Forumindlægvinklen v mellem vektorerne a og b er 60 grader, lal=2 og la+bl=√28 Bestem lbl. VINK: udregn la+bl^2 formlen lyder jo: cos(v)= axb/lalxlbl Jeg får det til at se sådan ud: cos(60)=28(men det kan da ikke passe???!) /2 x lbl -
oversættelse ( a mistake)
ForumindlægEr her nogen der gider at kigge minaflevering igennem?? \n\n A mistake \n\nTwo brothers who always was in debt, was one time in a association, where they amuse oneself very well, until the elder by looking out of the window discovered policeman who came walking \nTowards the house. “Fre... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHar nu kigget på disse tre sætninger i et stykke tid, men kan ikke finde fejlen i nogen af dem - kan I? The most interesting about the text is not what it says but how it is written. This will show boys and girls of all ages that there is other sports to enjoy than just fitness training. ... -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP - Skal til eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg sidder i den situation at jeg hele året har fået af vide, at jeg ville have adgang til intenettet, nu når jeg skulle til eksamen under problemregningsdelen. Men selvom jeg havde det til terminsprøverne, så har jeg det altså alligevel ikke til den rigtige eksamen, har jeg fået af vi... -
Statsforfatningsret
ForumindlægHej Jeg er lige startet på 1. sem af jura studiet på Aarhus Uni. men er allerede løbet ind i nogle problemer. Jeg syntes simpelthen det er så svært at læse bogen "Statsforfatningsret". Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal skrive noter til og strege under og hvad der slet ikke er... -
den korrekte sætning!!
ForumindlægHej. Kan ikke forstå hvad fejlen er i mine sætninger: 1. I have begun to realize that life is a battlefield. (That kan undlades?) 2. The police are not necessarily nice to the citizens.? 3. My car was apparently given away to an older man. I hate what happend and condem it very ... -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej! Jeg er i færd med at lave en grammatik-opgave og er gået lidt i stå. Jeg skal rette fejl i sætningerne og derefter forklare mine rettelser på dansk. Måske du kan hjælpe? Det drejer sig om følgende sætninger: 1) Fortunately they all enjoyed to watch the show. 2) Surprisingly, she didn&rs...
