Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18101 til 18120 af 20009
-
Psykolog, hvilken studieretning?!?
ForumindlægJeg skal til at vælge studieretning, det er sidste dag for tilmelding idag! Jeg vil starte på gym. efter 9. Jeg vil gerne blive psykolog, men jeg er i tvivl om hvilken studieretning er den bedste at vælge. Please hjælp mig. Hvilken skal jeg vælge?: Kunstneriske studieretninger: Engelsk - ... -
Vigtigt: Ungdomsuddannelse
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 16 år som går i 10. klasse. Vi har så fået et stykke papir med, hvor vi skal vælge hvilke prøver vi vil op i til 10. klasse afgangsprøve. 1. Der er dansk skriftlige og mundtlig, matematik skriftlige og mundtlig, engelsk,tysk det samme. + mundtlig fysik. Så er jeg... -
Feedback på Oversættelse
ForumindlægHej! Skulle oversætte dette stykke om Der Baader-Meinhof Komplex, og håbede på at få lidt feedback på min oversættelse :) Filmen „Der Baader-Meinhof-Komplex“ havde premiere i de tyske biografer i september 2008 og bliver vist i de danske biografer i april 2009. Det er den hidtil d... -
oversættelse
Forumindlæghej er der ikke lige nogle der kan rette min opgave. oversætte den til engelsk.? Older Order amish bliver kendt for deres undgåelse af visse moderne teknologier. amish beser ikke teknologi eftersom onde, og individer kan ansøge om accept af en særlig teknologi i den ... Rumspringa (tændte Pennsyl... -
2 sætninger :D
ForumindlægHej en der gider rette disse to for mig ? dansk Lørdag middag var København i radioforbindelse med skibet og modtog følgende: ”Vejret er usædvanlig dårligt. Sne og iskold regn gør sigtbarheden meget ringe, og en rasende storm vælter hvert øjeblik høje bølger ind over skibet, so... -
Radioaktivitet - ved du noget? Får ingen undervisning...
ForumindlægHej Jeg går i niende klasse og skal (selvfølgelig) til eksamen til sommer, men jeg er efterhånden en anelse nervøs for fysik/kemi, biologi og geografi, da jeg ikke har nogen lærer, fordi hun er gået ned med stress. Så hvis DU ved noget om emnet (indenfor alle tre fag) eller kender en side, der... -
Udregning af gennemsnit?
ForumindlægVille lige høre om nogle kan fortælle mig hvilke fag jeg skal regne med i mit gennemsnit? Har/vil afslutte følgende fag inden sommer: Dansk A mundtlig Dansk A skriftlig Engelsk B Mundligt Engelsk B Skriftlig Matematik B Mundtlig Matematik B Skriftlig Biologi B Mediefag C Tysk C Naturvidenskabelig... -
HJJJJJJJÆÆÆLP
ForumindlægJeg skal have rettet min tysk stil den er ikke så lang så det er ligetil :) Meine Zekunfstpläne ist bleiben ein Sport Journalist, ein Sport Journalist sollen schreiben Artikel um Fussball, Handball und alle andere Sport Begebenheit, aber mein Favorit Ding ich wollen schreiben um ist Fussbal... -
sætninger
Forumindlæg-------------------------------------------------------------------------------- Hej. Jeg har 4 sætninger her. Er der en der gider rette dem igennem for mig ? 1)På hvilket tidspunkt i den tyske historie blev kommunister smidt i fængsel? Auf welcher Zeitpunkt in der deutsche Geschichte wurden Komm... -
4 små sætninger
ForumindlægHej.Jeg har 4 sætninger her. Er der en der gider rette dem igennem for mig ?1)På hvilket tidspunkt i den tyske historie blev kommunister smidt i fængsel?Auf welcher Zeitpunkt in der deutsche Geschichte wurden Kommunisten in Gefängnis schmeissen?2) Faderen lader hende besøge Lerche, som giver hen... -
hurtig rettelse
Forumindlægjeg skal oversætte følgende tekst:Dansk udgave:Vi har modtaget deres brev den 14.12.19- og sender vedlagt katalog over vore modeller med angivelse af priser og leveringsbetingelser.de kan regne med angående levering.Vi håber at høre fra dem.med venlig hilsen Mathildemin tyske udgave:Wir haben ih... -
Hjælp det haster !!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHJÆLP MIG !!! Jeg er mega dårlig til tysk og skal op på mandag, og ved ikke hvad jeg skal sige hjælp mig. Her er min disposition. Thema: Fremde Warum habe ich dieses Thema gewählt: Ich habe dises Thema gewählt weil es uns alle angeht. Viele fremde haben probleme mit der Integration. Diesem Th... -
Sidste sætning for i avten !
ForumindlægSidste for i aften - så hvis der er nogen der gider kigge igennem, af Jer genier ?Tysk:Seit der Abend hat Martin nicht von seine finnische Freundin gehört.Christina erzählte über dem Film „Das Wunder von Bern“.Der Film handelt von eine Junge und seine verhåaltnis zur seine Vater. Der Vater kommt ... -
Rettelse af en lille oversættelse
ForumindlægPÅ DANSK: Teksten tager sit udgangspunkt i en tysk storby. Novellen Geschäft ist Geschäft viser en hjemvendt soldats (Kriegsheimkehrer) reaktion på efterkrigen. Fortælleren er en jeg-fortæller.< -Vi hører historien fortalt af vores hovedperson, der netop er vendt hjem til tyskland efter 9 års ... -
Rettelse af kort tekst
ForumindlægHej, Jeg har endelig fået lavet mit referat. Jeg vil derfor høre, om der er nogle der gider at se det igennem? Jeg kan lige så godt sige det, at jeg er verdens største nar til tysk. Så er i, i hvert fald advaret. Men jeg har i hvert fald prøvet, at få det til at h+give mening, så her kommer det.... -
Hjælp søde mennesker:)
ForumindlægHej.. er der nogen som kan rette disse 5 sætninger på tysk :) - på forhånd tak !! Om dobbeltstyrende præpositioner: 1. Børnene lå allerede i sengen, da deres mor kom ind i værelset. Die Kinder waren schon im Bett, als ihre Mutter den Raum betrat. 2. I sådan en tekst kan man læse meg... -
TYYYSK, HAASTER..!
ForumindlægHar en tysk oversættelse, som jeg ikke kan oversætte.. Help mee..!! Dette billede er fra murens fald d. 9. november 1989, som førhen adskilte Vestberlin og Østberlin. man kan se mange mennesker, både unge og gamle mennesker. De er rigtig opstemte, nogle sidder og står oppe på muren og andre... -
Hvad betyder det?
ForumindlægKan I fortælle mig, hvad disse spørgsmål betyder. For jeg forstår dem ikke. De står på tysk, sidst på siden. 40 Jahre DDR. 2) betyder det, hvor fejrer Familien Kerner fødselsdag? 3) Hvordan holder Alex fødselsdagen? 4) Hvem spiller den politiske nisse fra DDR hos familie Kerner? --------------... -
Hjælpeverber
ForumindlægHej vil nogen være så venlig af oversætte disse sætninger fra dansk til tysk: PÅ FORHÅND TAK:D Er du rask Nej, jeg er meget syg. Han bliver rask igen. Hr. Müller, har de mavepine? Nu bliver det svært. Men jeg bliver klogere Har du en søster? Nej, men jeg har en bror. Vi har fri næste time Vi er ... -
guldkorn
ForumindlægHej Venner inde på SP. Jeg vil gerne stille jer alle sammen et meget seriøst spgml. Først vil jeg lige fortælle kort om hvad det hele drejer sig om! Jo ser I, jeg går i 2g. Min ambition er at få en god karakter i mange fag. Jeg tager meget fat i de afsluttende fag, og derfor kæmper jeg. De afslut...
