Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18121 til 18140 af 73643
-
Talforståelse - Kvadratrod?
ForumindlægHej kloge hoveder. Sidder og fumler med forståelsen af nedenstående udtryk: 2*kvrod(2)=kvrod(8) Hvorfor er disse 2 udtryk det samme? Hvad gør man for at få 2*kvrod(2) til at blive til kvrod(8)? I don't get it. På forhånd tak for hjælpen. ;) -
Definit og egenværdier
ForumindlægHvis en matrix har positiv definit, kan man da udtale sig om hvadenten matricen er singulær eller regulær? -
Geografi
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en lille ting, nnogen af jer sp'er måske kan hjælpe mig med: Ved i hvilke emner, der sandsynligvis/plejer at komme op i FSA/FP9 geografi-prøven? Hvis ikke, hvilke emner er så mest effektivt at læse op på. Håber på hjælp:) -
integral / afstand
ForumindlægJeg har set en tidligere opgave herinde, men jeg er stadig ik helt med på denne del af opgaven: v(x)= 12,42-0,0944x-12,42*0,4937^x hvor v(x) er farten (målt i meter pr. sekund), og x er tiden (målt i sekunder) siden løbets start. Den strækning s (målt i meter), som Ben Johnson lø... -
Fremtidsdrøm
ForumindlægHej, Er det muligt at opbygge en lille landsby der er elektrisk selvforsynende (solcelletag) i det sydøstlige Afrika? -
AT 2010
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal op til AT-eksamen allerede her d. 31 maj. Mit emne er Røntgen, i fagene fysik A og historie A. Jeg har jo allerede for længst afleveret min AT-synopsis, men ville bare høre om nogle af jer evt. havde nogle guldkorn omkring dette emne? det er mest fysikdelen jeg har svær... -
Linær funktion eksamen
Forumindlæghej vil bare spørg om der var nogen af jer som kan bestmme diffrential kvotienten for en linær funktion -
HOOKES LOV
ForumindlægHej alle. I forbindelse med min studieretningsopgave - som jeg skal skrive i fysik og mat, om svingninger og 2.ordensdifferentialligninger - har jeg lavet et forsøg, Hookes lov, der indeblander en fjeder og et lod. Mit formål er at eftervise Hookes lov, der siger: F=- kx ... -
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Utællige substantiver !
ForumindlægPasser denne sætning: They money are here. A piece of money are here ? Tak på forhånd -
Dansk HHX mundtligt
ForumindlægHej alle. Vil gerne hører om jeres oplevelser hvis I har været oppe til Dansk mundtligt. Evt. nogle gode råd til den pågældende eksamen. Tak på forhånd! -
HJÆLP
ForumindlægÅr 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 Solenergi (MW) 7 11,7 15,6 22,6 32,8 49,4 68,9 116,4 Tabellen viser for hvert af årene 1999-2006 mængden af udvundet solenergi i Spanie... -
HJÆLP til politik!!!!
ForumindlægHvem kan fortælle mig hvad liberalkonservatisme, socialkonservatisme og nyliberalsme er?? -
den fysiologiske tilstand
Forumindlæghey,jeg skal til idræts eksame imorgen men kunne godt tænke mig at være helt klar på hva der menes med fysiologisk tilstand. Her er et eksempel: Bente (17 år, 172 cm, 96 kg, fedtprocent 32, maksimal iltoptagelseshastighed 2,78 l/min, lodret tyngde-punktsløft 5 cm) 1. Gør kort rede for Bentes fysi... -
Fysik eksamen folkeskolen
ForumindlægHej Jeg har fysik eksamen (fsa) på torsdag. Vi har en del emner at trække, så jeg vil bare lige spørge om der var nogle der havde nogle gode råd eller links til at vise evt. forsøg mm. ????? -
Den Danske Velfærdsmodel???
ForumindlægNogen der ved hvor jeg finder den danske velfærdsmodel i et enkelt, let og mere eller mindre kort omfang? :3 -
Mulighed for klagesag?
ForumindlægHej! Jeg var forleden oppe i Historie, og havde under voteringen til eksamen en god fornemmelse af at jeg skulle have 10. Da jeg kommer ind i lokalet og får min karkter at vide, bliver jeg ret så skuffet, da de siger at jeg får 4. Jeg har snakket videre med min lærer om karakteren, og begrundels... -
Tilbyder Lektiehjælp i fransk A-niv på Gymnasie niv
ForumindlægHej har du brug for hjælp i fransk på A-niveau så er du velkommen til at skrive til mig således vi kan finde ud af ngt. Jeg kan muligvis også undervise i sommerferien hvis du skal have fransk begynder eller fortsætter, jeg har lige afsluttet fransk samt er fransk mit modersmål så vi skal nok ku... -
Talepapir
ForumindlægHey Jeg sidder her og laver talepapir til min at-årsprøve i morgen, problemet er bare at det er første gang jeg skal lave talepapir til AT. Jeg har fundet nogle opskrifter på hvordan man skal gribe det an på nettet, men er der nogen som har nogle gode råd at supplere med, eller erfaringer de har...
