Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18121 til 18140 af 170164
-
Variablel
Forumindlægheej folkens, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse en opgave som jeg har svært ved ? Opgaven lyder: Om en variablel a oplyses , at den er omvendt proportional den 4. rod af en variablel b. -
Årskarakter
ForumindlægHej derinde Jeg går i 1.g og har engelsk på A niveau, og fik som årskarakter 00 i mundtligt engelsk, kommer det til at betyde noget for min fremtid i 3.g Mvh anonym -
Anden afledt test
ForumindlægHej, er der én der kan fortælle mig, hvornår vi har med et globalt eller lokalt, minimum eller maksimum at gøre? Eksempel: når A*C-B^2>0 har vi et maks, men hvornår er det globalt, og hvornår er det lokalt, og hvornår er det et minimum? Mange tak -
Er kommet i probs :(
ForumindlægHey!Jeg er kommet i nogle probs... Er kommet for sent igang, og kan desværre ikk nå at få min kammi til at rette mit engelsk, derfor vil jeg høre om der ikk skulle sidde nogle venlige sjæle herinde =)Spørgsmålet:Discuss how decent working conditions can best be ensured in the developing countries... -
Hvilken karakter er bedst?
ForumindlægHvis man kigger på 2 eng. skr. eksamensopg. og den ene (på A niv.) har fået 10 og den anden (på B niveau) har fået 11, hvilken er så bedst? -
Samfundsfag
ForumindlægHey! Jeg sidder med en samfundsfags-aflevering... Og kunne ærlig talt godt bruge lidt hjælp. Nogle der kan hjælpe med en opgave med Protektionisme og frihandel??? -
Hvordan kan man forklare Molins model?
ForumindlægHvordan kan man forklare Molins model? -
Bådflygtninge (Dansk og samfundsfag)
ForumindlægHej allesammen Jeg har i mit AT projekt valgt emnet bådflygtninge koblet sammen med fagene dansk og samfundsfag på A-niveau. Jeg søger derfor materiale i alle former. Hvis nogen har noget liggende, vil jeg tage imod det med stor glæde! :) Tak på forhånd. -
Socialisme vs. Kapitalisme?
ForumindlægSidder lige og knokler med at få læst det sidste historie inden eksamen i morgen (og hue!!)Men men men.. Er faldet lidt i en grøft, for er ikke så stærk til det samfundsfaglige, så vil høre om der er nogen der kan svare på hvad forskellen på socialisme og kapitalisme er?Skal lige siges at jeg læs... -
Søger en CBS og KU studerende til at chatte
ForumindlægJeg håber du kan hjælpe mig, med at få en oversigt over hvornår forskellige forelæsninger/kurser tager sted på CBS og KU. -
Samfundsfag i gymnasiet.
ForumindlægHej folkens! Jeg vil gerne høre om der er nogen af jer derude der ved sådan ca. Hvilket niveau Samfundsfag det ligger på i gymnasiet. Fordi jeg vil gerne forberede mig inden jeg starter næste år. Jeg kender en del til samf selv, men jeg vil gerne lige høre hvilke emner jeg skal forberede mig på i... -
novelle
ForumindlægHej jeg skal op i dansk eksame meget snart, jeg skal op i novelle fra perioden 1940-1990. men kan bare ikke finde en god novelle, kan i hjælpe. -
-3 ?
ForumindlægHvor ringe skal man være for at få -3 til en mundtlig eksame ? -
Eksamensnervøsitet, et godt råd!
ForumindlægJeg kan se, at nu hvor eksamen nærmer sig, udtrykker mange bekymring for, hvorledes de skal håndtere deres eksamensnervøistet. Hvis du er så nervøs, at det reelt giver dig problemer med eksamenspræstationen, bør du læse denne kloge bog: Opstilling i folkebiblioteker: 37.125 Latour, Anne Eksame... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Medicin bøger engelsk eller dansk
ForumindlægHejsa Jeg er så heldig at være blevet optaget på medicin og jeg begynder her 1. september 2017. Pensumlisten er ude, men i Kursus i basal humanbiologi kan man både få en bog om anatomi og fysiologi på dansk og en på engelsk. Det skulle være den engelsk Hole's Essentials of Human An... -
Irak -->??
ForumindlægHey, er der nogem der kan redegør for hovedtrækkende i Iraks historie efter 2.verdenskrig og forklar, hvordan Saddam Hussein kom til magten? -
Rente
ForumindlægHej! Jeg mangler en relativ omfattende redegørelse for begrebet 'rente' samt nogen bud på sammenhængen mellem forbrug og rente. Tusind tak :) -
Jobmuligheder indenfor uddannelsen: Spansk sprog og kultur?
ForumindlægHey! Jeg har som mange andre studenter lige færdiggjort min gymnasietid :) Nu står jeg så i en position, hvor jeg skal vælge en videregående uddannelse. Efter at have gennemgået listen over de forskellige uddannelser, stødte jeg på "Spansk sprog og kultur" på KU, hvilket vækkede min i... -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer...
