Søgning på: Andet. Resultater: 18141 til 18160 af 91205
  • brøk

    Forumindlæg
    jaaa altså har prøvet at løse denne her brøk men kan virkelig ikk forkort brøken xy+ y i anden / xy ved ikk om den kan læses
  • Gregor Mendel

    Forumindlæg
    NOgen der har et link til en Chi-i-anden formel, som det er jeg kopiere ind i min rapport? :) vedr. en rapport ved navn '' I Gregor Mendels Fodspor''
  • Definition på kemisk ligevægt

    Forumindlæg
    Hej! En god definiton på kemisk ligevægt? Det eneste jeg har er nemlig: Der dannes hele tiden noget af det ene, men samtidig dannes der noget af det andet (verdens ringeste definiton).
  • Funktion

    Forumindlæg
    Hej, jeg søger hjælp til denne opgave. Skal man finde minimum og maksium i TS, eller er der en anden måde at regne disse ting på og besvare spørgmålene? Please hjælp, er ret lost
  • Haster - Hjælp !

    Forumindlæg
    Hej ! Skal holde oplæg i morgen, om Keynes, blandt andet om "Ekspansiv finans og pengepolitik". Problemet er bare at jeg ikke ved hvad det er ? Nogen der kan hjælpe?
  • Yderst svær opgave.

    Forumindlæg
    SIMPELTHEN EN UMULIG OPGAVE .. HAR PPØVET ALT ! hjælp tak .. og i må meget gerne give en forklaring på det, sådan så jeg selv kan lave det en anden gang tak på forhånd http://peecee.dk/upload/view/136486
  • metersystemet o.l

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har ret svært ved at omregne fra én enhed til en anden, er der ikke en nem metode? Er der nogen der gider forklare mig hvordan 1m^3 = 1000 L ? :) Mange tak
  • Reducering af udtryk med bogstaver

    Forumindlæg
    Hej Har brug for hjælp til at reducere dette udtryk: p•(p2-q)+p•(q-p). Har fået flere svar til reduceringen blandt andet p2 og bare p. Tak på forhånd :)
  • Syntese af ethanol

    Forumindlæg
    Ethanol kan produceres industrielt ud fra ethen og og vanddamp. Nævn en anden metode til syntese af ethanol og opskriv det afstemte reaktions skema for denne reaktion. Er der nogen der ka hjælpe? :)
  • Højde af trekant?

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til denne opg.:) Jeg skal beregne højden af en retvinklet trekant. Det eneste jeg ved er at den ene side af trekanten er 12 cm og den anden er 13 cm.
  • Funktion

    Forumindlæg
    Heeeeej. :) Vil nogen hjælpe mig med at løse denne opgave? Gerne med en forklaring så jeg selv kan lave den anden opg. der minder om. Mange taaaak. http://peecee.dk/upload/view/137115
  • HJÆLP "EMNE"

    Forumindlæg
    Hej jeg har valgt VØ som hovedfag og AØ som andet fag. Men ved nu ikke hvilke virksomhed jeg skal vælge. Har I nogle ideer? skal det være en børsnoteret virksomhed? Hjælp hjælp please Hilsen Malyandasli
  • Areal over x-aksen

    Forumindlæg
    Jeg har en graf og sammen med x-aksen udgør den et areal. Skal jeg integrere min ligning og så har jeg svaret? Eller skal jeg anvende resultatet til noget andet? Det lyder for simpelt til mig. Tak
  • HJÆLP!! Analyse af "Blod Kærlighed" (Peter Adolphsen)

    Forumindlæg
    Nogen der har en Analyse af Blodig Kærlighed? Ville være en kæmpe hjælp, hvis i kunne give et uddrag eller noget af analysen! :) (Eller måske bare hvad 2. Historien er/hvad meningen med den er? Altså den har en anden betydning en det der står på linjen)
  • Pyramidestub rumfang

    Forumindlæg
    Findes der en eller anden formel til at udregne højden af en pyramide stub? Jeg ved at lille g er 16 cm2 og at rumfanget er 100 cm3 - MOrten
  • Bestem radius, når vi kender volumen V

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet at løse den vedhæftede opgave, men er ikke sikker på hvordan, jeg præcist skal gøre dette. Er der nogle regneregler eller andet, jeg burde følge? Jeg har gjort således: Er det forkert...?
  • Gøgl - tro det eller ej

    Forumindlæg
    Hej jeg har om GØGL i en projektopgave i 10. klasse og jeg mangler noget baggrundsviden om emnet - hvis der er nogen der kender et link eller andet der angår emnet ville jeg blive meget glad!:D
  • Hurtigt oversatte ord

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at oversætte følgende tre ord så det lyder ordenligt. Redegørelse, analyse og fortolkning. Jeg har: Statement, Analyse and Exegesis?
  • Minimalisme

    Forumindlæg
    Hej jeg skal redegøre for minimalisme i 90'ernes litteratur, nogle der kan hjælpe med nogle stikord eller andet vigtigt. Jeg synes ikke rigtig google er til den store hjælp denne gang.
  • Nogen der kender det danske idiom til sætningen?

    Forumindlæg
    Hey! Er der nogen som kender den danske vending som - når det bliver oversat engelsk - bliver til idiomet: "George and Abigail decided to keep up appearances"? På forhånd tak. Student91