Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18141 til 18160 af 170164
-
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
Hvorfor skal et thesis statement ikke være et statement?
ForumindlægSom jeg forstår det, bør et thesis statement være den påstand, som en argumentative essay prøver at overbevise læseren om, formuleret præcist som den sidste sætning i en tragtformet indledning, der tager stilling til emnet. Altså noget alla: There is a fine line between science and snake oil; s... -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Undervisning og eksamner på engelsk
ForumindlægJeg skal til sommer påbegynde mit sidefag, og overvejer meget at vælge erhvervsøkonomi. På 3 og 4 semester vil jeg skulle have fag på kandiaten i økonomi, og i disse to fag vil undervisningen og eksamenerne være på engelsk. Jeg er ikke ret god til engelsk, men forstår nogenlunde at læse engelsk .... -
Matematik - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle, er der nogle som har matematik A 2015 27 maj eksamenssæt liggende, fordi jeg vil gerne øve mig til eksamen i maj måned! Det ville være en meget stor hjælp! Jeg har prøvet emu.dk, men det kræver specielt login! Tak på forhånd! -
Lineær vækst Y=ax+b?
Forumindlæghar fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes? -
Teoretikere!?
ForumindlægHey allesammenEr der nogen der har en komplet liste over kendte teoretikere og/eller vigtige årstal for samfundsfag???????Mangler nemlig lidt et overblik over hvilke personer man skal kunne huske og kunne referere til... -
Kan man dumpe i gymnasiet på baggrund af eksamener?
ForumindlægHej, jeg står i den situation hvor jeg frygter for at jeg ikke består min matematik eksamen. Hvis jeg skulle være så uheldigt og dette skulle ske, kan jeg så risikire ikke at få huen på? Jeg har pt. et snit på 7,5 ellers, og ser ikke nogen grund til at det skulle gå nedad. Håber i kan hjælpe -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
hjælp til samfunds opgave
ForumindlægHey, jeg skal skrive en opgave om økonomi og vil gerne have hjælp til at komme igang, da samfundsfag ikke er mit stærkeste fag. Det hjælper heller ikke når man har været syg til mange af timerne. Så jeg er lidt forvirret. Jeg har nogle spørgsmål, som jeg ikke helt forstår og ikke ved, hvordan jeg... -
Efterskole i 10.
ForumindlægHej. Jeg er pige som kommer fra Asien. Jeg skal gå i 9. klasse efter sommerferien. Jeg vil gerne gå på en efterskole i 10. Søger en efterskole som forbereder mig på gymnasiet, altså at det er højt fagligt. Jeg har ikke interesse, for de kreative fag eller idræt. Men elsker kultur, eventyr og re... -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a... -
Regeringens 2015-plan
ForumindlægHejsa, jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med mit spørgsmål: Tror i at regeringens 2015 plan snarere må forstås som en løsning på politiske modsætninger og konflikter end som en løsning på økonomiske grundproblemer i dansk økonomi? Hilsen Louise :) -
Svær opgave
ForumindlægHej derude jeg har nu i 2 dage bøvlet med en opgave som jeg ikke er kommet ret langt med. Kan nogle hjælpe mig igang? Opgaven ligger på dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/ma/STX061-MAB2%20V_vejl1.pdf Det er opagve 7. -
Jura-studiet og HD-studiet samtidig
ForumindlægDa vi efterhånden er en del der læser jura på dette forum (heriblandt Christian og Roman Garcia) tillader jeg mig, at stille spørgsmålet her. Jeg overvejer krafigt at læse HD del. 1 på deltid sideløbende med jurastudiets kandidatdel (de sidste 2 år). Jeg er bekendt med, at der er tale om et studi... -
Antal pladser på studie?
ForumindlægHej Er det muligt nogen steder at se hvor mange pladser der er til en given uddannelse. Kunne bla. godt tænke mig at vide hvor mange pladser der er på Matematik-økonomi studiet og Statistik-studiet - begge på KU. -
Ville du være sød at hjælpe mig:(
ForumindlægHej er der nogle der ville hjælpe mig med at oversætte nogle sætninger til engelsk, jeg lave en aflevering til imorgen. Og er self. igang, men har svært ved at oversætte.Ingen af min forældre kan Engelsk så kan ikke få hjælp af dem. Men tak på forhånd -
Erhvervscase 2005
Forumindlægnogen der har hørt rygter om, hvilken virksomhed casen tager udgangspunkt i? -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
Analyse af hindbærsnitter?
ForumindlægNogen der har trukket hindbærsnitter til dansk eksamen? hjælp mig
