Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18181 til 18200 af 60879
-
analyse-delen. Afsætning A, Engelsk A.
ForumindlægHej jeg er igang med SRP og mit område er Danmark/USA - kulturforskelle indenfor fastfood og er virkelig kommet i tvivl om min opgave! Jeg begyndte med at lave hofstedes modellen men da jeg læste min analyse opgave igennem var jeg sikker på der var noget forkert. Så ville høre om der var en venl... -
SRO opgave - Samfundsfag og Engelsk. Søger hjælp til rettelse.
ForumindlægHej. Er der en, som har tid til at sætte sig ned og rette min SRO opgave? Den er ikke 100% færdig. Der skal rettes stavefejl, kommafejl osv. Jeg tager også gerne imod forbedringer mm. Håber virkelig at der er en, som kan hjælpe. Jeg kender nemlig ikke selv en, som kan rette den. (opgaven er vedhæ... -
Sandsynlighedsregning - Forskellige spørgsmål til grundlæggende sandsynlighedsopgaver *Engelsk*
ForumindlægJeg fatter hat af de her sandsynlighedshalløj og kan ikke få hjælp af bøgerne åbenbart. Første opgave: The probability that David makes the right decision is 0.6. David always discusses with John. If John makes the right decision, David will have 0.8 probability of making the right decision. Ho... -
Engelsk the white man's burden - please hjælp!
ForumindlægWhat is it today’s reader finds so repugnant about Kipling’s poem? If you were a citizen of a colonized territory, how would you respond to Kipling? Compare with the view of the Britons and their relationship to the world found in James Thomson’s ‘Rule Britannia’ ... -
Inspiration (Terroisme) - Engelsk A, Samfundsfag B.
ForumindlægHejsa alle sammen! Nu er SRP ugerne skudt i gang, og jeg har fået min problemformulering, som lyder: 1) Redegør for USA’s PATRIOT act og for de omstændigheder der førte til vedtagelsen af loven 2) Analyser og fortlk Jonathan Safran Foers roman Extremely Loud and Incredibly Close (2005) med... -
Skal til til sygeeksamen - hvad kræves for at jeg består faget?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skal til Matematik A skr. sygeeksamen her i starten af skoleåret. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal have af karakterer, for at bestå selve faget. Mit gymnasieforløb har været midt i en svær sygdomsperiode, så jeg har ikke haft så meget mulighed for at følge &... -
Kan jeg komme til eksamen på andet år når jeg har matematik A?
ForumindlægHej Min klasse har Matematik på b-niveau, men jeg har hævet det til a-niveau. Min matematiklærer har nu sagt at jeg godt kan komme op i det her på andet år. Han siger at den karakter vil tælle (Men blive nedgraderet hvis jeg trækker det på tredje år) Jeg har dog altid troet at man kun kunne kom... -
Vejledning om uddannelse
ForumindlægHeej Alle Jeg går i gymnasiet 1g . Jeg har valgt den Naturvidenskabelig retning Matematik A, Kemi B, Fysik B. Jeg vil godt være uddannet, som læge . Men jeg er ikke lige helt med kravene og karakter . Det er noget med, hvis man skal være læge og komme på universitetet, skal man udføre nogle krav ... -
Ret 400 ord Engelsk ple Jeg vil virkelig sætte pris på det ^_^
ForumindlægEr der nogen professionel som kan rette mine 400 ord så jeg kan se mine fejl fordi så kan jeg se forskellen så jeg ikke gøre det igen min lærer sagde jeg skulle finde nogen som var gode til engelsk. Jeg vil blive mega glad for og sætte pris på det. ^_^ ple Komma og forståelse er det meste. Mi... -
en der gider rette/se på min Fysik A eksamen?
Forumindlæger der håb for mig at beholde det 7 tal, jeg fik i årskarakter, selvom der er en nogle opgaver jeg ikke kunne finde ud af eller nåede at lave? og dem jeg har lavet, er jeg usikker på nogle, om det er rigtigt lavet. synes det var meget svært i år :( -
Sygeplejerskeuddannelsen - modul 7 eksamen - Mangler en hjælpende hånd til at komme videre
ForumindlægJeg går på sygeplejerskeuddannelsen og er netop igang med forberedelserne til modul 7 eksamen. Jeg er gået lidt i stå og mangler derfor en hjælpende hånd til at komme videre. Er der nogen, som har været igennem modul 7 eksamen, og som har en disposition, jeg kan få nogen ideer fra ? :) -
Dumt spørgsmål - Karaktergenemsnit
ForumindlægSom sagt: dumt spørgsmål. Jeg er en gammel hund som er kommet tilbage på skolebænken og vi har en diskussion i gang om hvordan man regner sit endelige gennemsnit ud. Jeg hævder at man tager karakterene man har været oppe i, lægger dem sammen og dividerer med antallet af fag = Vupti.. Der blive... -
Bedøm karakter?
ForumindlægHej SP! :-) Nogen flinke mennesker der kan bedømme en nogenlunde karakter ud fra denne besvarelse? Kunne være fedt!! Eksamenssættet fra 6 dec 2013. Jeg ved delprøven udenhjælper midler tæller med selvfølgelig, der jeg sikker på 4 rigtige ud af de 6. -
Jeg vil gerne melde mig syg til sygeeksamen - kan det lade sig gøre?
ForumindlægHej jeg går på Københavns universitet hvor jeg læser medicin. Jeg skal til sygeeksamen her på tirdag. Altså om 2 dage. Jeg har ikke mulighed for at møde op da jeg er blevet syg. Så mit spørgsmål er om man kan melde sig syg til sygeeksamen på? Tak på forhånd! -
thermodynamiske data... blabla
Forumindlæghva står delta Hf^0 for? delta Gf^0 for? S^0 for? håber I kan tyde det.... -
AT-eksamen, Landgrabbing i Afrika, samf A og religion C
ForumindlægHej Jeg skriver i håbet om, at der er nogen der kunne tænke sig at læse min AT-synopse igennem og komme med konstruktiv kritik således at jeg kan være bedst muligt forberedt til eksamen. Synopsen er skrevet i samfundsfag A og religion C og har følgende problemformulering: Hvordan påvirkes forh... -
Synes I jeg skal klage...
ForumindlægHej. Jeg ved ikke om det er muligt at klage over årskarakterer, men jeg har fornyligt set min afsluttende årskarakter i engelsk A hvor jeg har fået 10. Men i de sidste to standpunkskarakterer havde jeg fået 12. Jeg har alt haft 14 afleveringer i engelsk hvor jeg i alle sammen har fået 12, undtag... -
Jeg er ret dårlig til Engelsk så vil bare håber om der var nogen som vil rette mine 22 linjer ple :) skal vis det i morgen
ForumindlægHåber bare om nogen vil rette mine 22 dårlige Engelsk sætninger :) -
Kan man score en god karakter til old-eksamen ved at...
Forumindlæg... analysere det udleverede tekststykke kronologisk? -
naturfags eksamen imorgen, og jeg står uden et forsøg. HJÆLP HURTIGT
Forumindlæghejsa. jeg står og skal op til naturfag imorgen, og det forsøg som jeg havde forberedt er blevet taget. jeg har om landbrug- bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget. min problem stilling lyder: hvordan skaber man den bedste landbrugsjord inden for økologisk og konventionelt landbrug. mit delemne...
