Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18181 til 18200 af 33479
-
Hvad sker der hvis jeg ikke møder op?
Forumindlæghej alle. :-) jeg skal op i psykologi c på mandag og har simpelthen så ondt i maven over det for føler ikke at jeg har styr på noget af stoffet. selvom jeg har forsøgt at gennemgå de forskellige teorier fra mine noter er det bare som om jeg mangler en rød tråd og ikke kan forstå det. så overveje... -
nogen som kan hjælpe med at rette??
Forumindlæghey folkens! Jeg har en eksamens stil som skal rettes. Håber i gider. Opgave gik ud på: min email er [email protected] Husk-lær Skriv et essay om erindring, hukommelse og det at lære. Dit essay skal tage udgangspunkt i uddraget af Jan Stages erindringsbog - "og ham der slår på tromme ...... -
Danskopgaven 1.g
ForumindlægJeg går i 1.g og skal snart lave danskopgave.Er der nogen som har nogle gode råd med hensyn til dette?Og er der nogen som har et forslag til et emne, en god roman eller lignende?Mvh. Maria -
Vi alle på HHx undervises i forkert stof!
ForumindlægLærerne har ikke krav på at efteruddanne sig. De har ikke krav på at holde sig informeret! Dette fører til, at vi undervises i noget stof der kan være over 30 år gammelt! De 4 p'er er som bekendt noget alle lærer er ekstremt glade for. MEN HVORFOR?!? For 40 år siden, da var disse 4 p'e... -
Orkan over landet
ForumindlægDer er orkan over det meste af landet, så bliv i hellere hjemme og lav lektier i aften. -
Jeg kan ikke få begyndt.. hjælp
ForumindlægHej Jeg Har en case for til i morge... vi skal analysere den med diverse begreber osv. Men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte.. hvad jeg skal sige først og alt det der. Om der var en eller flere som lige gad af læse casen også give mig ét lille skub.. så jeg kan komme i sving. -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægHej, Jeg har lige fundet ud af jeg har dumpet Matematik A på HTX, men for at læse videre skal jeg kun bruge Matematik B, og fik 7/7 i matematik sidste år i gennemsnit, vil det sige jeg har bestået matematik B? eller gælder den ikke? Tak på forhånd -
Hvad vil i lave i et år, i tilfælde af negativt svar
ForumindlægEfter en hurtig gennemsurfing af forummet, fornemmes det tydeligt at vi alle er meget bange for hvad d. 30 vil bringe. Jeg er selv lidt ved at miste troen på min medicin, men nu får vi at se. Men i tilfælde af at i ikke optages på det i gerne vil, hvad skal i så til at lave? -
Bøger til socialrådgiverstudiet sælges
ForumindlægFølgende bøger sælges: Følgende bøger til salg:</o:p> Bøger uden understregninger/kommentarer:</o:p> Adolph, Erik: Socialt arbejde med sindslidende, 2001 (Nypris 180 – sælges for 120)</o:p> Agervold, Mogens: Det psykosociale arbejdsmiljø, 2003 (Nypris 278 – sælges... -
Hvad vil/har I søgt/søgte I i sin tid og hvorfor?
ForumindlægHalløjsa. :) Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i overvejer at studere/har søgt ind på/studerer/har studeret samt hvorfor i har valgt det/valgte det og hvis i er i gang eller færdige, hvad syntes i så om det? Levede det op til jeres forventninger? Hvordan er fagets miljø rent fagligt og også s... -
Kan man blive læge som blind??
ForumindlægHej. Mit navn er Morten. Jeg er 20 år, og skal til at gå i 3.g på gymnasiet. Det betyder, som i nok kan regne ud, at jeg bliver student til næste sommer. Det betyder så også, at jeg så skal i gang med en uddannelse. Jeg har altid syntes, at biologi har været spændende, især menneskets anatomi. ... -
Determinisme og identitet
ForumindlægNogle der meget kort og præcis kan forklarer determinisme og hvilken indflydelse det har på vores identitet? Tak :) -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
kildekritik sekundær og primærkilder
Forumindlæger i gang med at skrive srp og er ved at lave kildekritik i historie, men er blevet i tvivl om følgende Hvis en tekst er et uddrag af et brev til en brevkasse er det så en primær eller en sekundærtekst? derudover har jeg lige et spørgsmål til placering af kildekritik, hvor vil det være bedst at p... -
database
ForumindlægHej Er det rigtig at der en SRP database, hvor alle studerendes SRP opgaver er der? Grunden til at jeg spørger om det er, at jeg indgår et bet med en ven om det. Jeg ikke tror simpelthen ikke på, at en lærer/censor ville gide at scanne 25 siders opgaver ind fra alle eleverne. -
Differentialligning
ForumindlægJeg har rodet mig ud i noget et SRP emne jeg bare ikke kan finde ud af. Opgaven lyder på at jeg skal ved hjælp af en matematisk model vise hvordan et rumskib vil lette fra jorden. Den matematiske model skal laves ved brug af differentialligninger. Hvis der er nogen der kan hjælpe vil det rede m... -
luftmodstand og raketter (formel)
ForumindlægHej folkens. jeg er igang med at skrive min SRP, og jeg skal udregne om en V-3 granat enlig kunne ramme London. men jeg har ingen formel for hvordan det skal udregnes, kender kun formlen for det uden luftmodstand. nogen der kender den formel jeg skal bruge? Hilsen den forvirrede SRP skriver. -
Spektrofotometri
ForumindlægHej Jeg har i et forsøg, som jeg skal bruge til min SRP, benyttet mig af et spektrofotometer. Når man gør brug af dette, skal man først og fremmest have en referenceopløsning, til at kallibrere spektrofotometeret med. Men hvad er det egentlig en referenceopløsning gør? og hvorfor skal man kallib... -
Har nogen skrevet om ekstrakt af hyldebær Sambucol nigra?
ForumindlægJeg sidder og overvejer at skrive om nette til mnin SRP og har fundet nogle bøger online. og det kunne være fedt at se på jeres aflevering, hvis nogen i forvejen har skrevet om lige præcis dette til deres SRP. For har i det, og gerne vil dele den med mig, så må du meget gerne sende et eksemplar t...
