Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 18221 til 18240 af 156873
  • Hilberts Hotel

    Forumindlæg
    Findes Hilberts Hotel i virkeligheden ? Kan det passe, at Hilberts Hotel ikke kan have reelle (overtællelige) mange gæster?
  • eksamens sæt fra 2003

    Forumindlæg
    Hej..Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved et sted hvor man kan finde eksamens sættet fra 2003 matematik B, evt. også svarene. Jeg er ved at gøre mig klar til skriftelig eksamen og skal derfor bruge dette sæt som repititions sæt.Hilsen T.Fuglsang
  • skr. samf.

    Forumindlæg
    Hey Hvad ville være godt, at have undersøgt inden en skriftlig samf. Har ikke tænkt mig at læse samtlige af vores 10 bøger. Men tænkte selv på sådan noget some danske ministre og folketingsmedlemmer. Flere forslag?
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg vil spørge om der er nogen, der har en facit til Fysik A skriftlig eksamen fra 16. august 2012, jeg er i gang med at regne alle de gamle eksamens sæt, men kan ikke finde facit til august 2012? På forhånd tak
  • Hjælp til højere karaktere

    Forumindlæg
    Hej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi...
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive Nordes prisopgave i samfundsfag, hvortil jeg selv skal udfærdige en problemformulering på baggrund af Nordeas rimelig løse emnebeskrivelse. Problemet er, at jeg ikke har skrevet en større opgave i samfundsfag før(jeg mener ikke de alm. eksamensrapporter - jeg mener større r...
  • bold bane over muren

    Forumindlæg
    hjælp til opgave 3
  • Den israelske-palæstinensiske konflikt fra slutningen af 1940’erne – 2000

    Forumindlæg
    Hej alle!I min SSO opgave skal jeg give en kort redegørelse for den israelske-palæstinensiske konflikt fra slutningen af 1940’erne – 2000 (ca.). Jeg vil så høre om der er en venlig sjæl, der har lidt styr på konflikten, som kunne tænke sig at læse det jeg har skrevet igennem og komme med lidt fee...
  • Rekombinant DNA tekno.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver i øjeblikket SSO/studieretningsprojekt i biologi og kemi om Livmoderhalskræft og den nyudvundne vaccine Gardasil. Vaccinen er lavet på baggrund af Rekombinant DNA teknologi. Er der nogen der ved noget "kemisk" om denne teknologi? - eller bare noget kemi i det hele ta...
  • film

    Forumindlæg
    hej jeg skal til og skrive en sso, hvor jeg vil fokusere på identitetsdannelsen i det senmoderne samfund, så ville høre om i kendte noget matriale man kan analysere til, eksempelvis en artikel eller en dokuentar, jeg har prøvet kigge længe men det er svært og finde noget matriale for mig
  • grænseværdier og ekstremumspunkter

    Forumindlæg
    som over skriften lyder. Jeg skal finde det for denne funktion: f(x) = (x2 + x -2) / (2x-3) HJÆLP!!
  • hormonproduktion

    Forumindlæg
    Hej!!Jeg er ved at lave opgave i biologi om hormonet cortisol.... er der nogen der kan fortælle mig hvorfor cortisol-konc. er højest hen ad morgenen?? Jeg har ledt alle vegne, men kan ikke rigtig finde et svar... Kan nogen mon hjælpe??
  • ionisk radius

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg har fået en opgave hvor jeg skal sætte nogle stoffer i rækkefølger efter stigende radius. stofferne er P3-,s2-, Cl-, K+, Ca 2+ Hvordan finder jeg ud af dette
  • MAT-IT HTX

    Forumindlæg
    Hej.. jeg vil lave det meste af min MAT-IT eksamen her i Weekenden... jeg ville høre hvilken af opgaverne i har valgt og om der er nogen der har lavet den der kan fortælle mig om fælder og hvad der er af problemer i de 2 opgaver.På forhånd tak
  • Diffusion

    Forumindlæg
    Sidder men en opgave til om 2 dage, men kan ikke finde et uddybende svar på dette spg: VIl en stor eller lille celle have lettes ved at få tilført O2 og næringsstoffer ved diffusion? Hvis nogen kan hjælpe ville det være super, tak på forhånd :)
  • Brydnings index - prisme

    Forumindlæg
    Hey...har lige et lille problem med denne opgave.. jeg håber der er en derude som kan hjælpe....brydningsindexed for glasset er 1.6 - forklar hvorfor den skrå side virker som er spejl for lys, der falder lodret ned herpå.på forhånd tak......
  • Musik-Händel

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at analysere dele af Händels oratorie Jephta. Jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration, da jeg er gået lidt i stå. Hvis I har nogle gode noter eller tips, ville jeg være glad:)
  • Lim (x gående mod uendelig)

    Forumindlæg
    Hej alle.. Hej.. en en opgave står der "Bestem Lim (x gående mod uendelig) for f(x) Jeg ved at f(x) = 1-(1/x), og at x er positiv.. Nogen kan der hjælpe? På forhånd tak..
  • Hydrofile og hydrofobe stoffer

    Forumindlæg
    Hej. Vi har i kemi fået til opgave at lave en regel for hvis der både er hydrofile og hydrofobe grupper i et stof. Er det så polært og kan opløses med vand eller er et upolært og kan opløses med heptan.? Er det så den gruppe der er mest af, altså den dominerende gruppe der bestemer?
  • Harmoniske svingninger

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil hjælpe med med opgave 2b og 2c... i opg. 2c er jeg i tvivl om hvor mange svingninger jeg skal have på grafen... og i opg. 2b har jeg mistet hukommelsen http://peecee.dk/?id=71832