Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18281 til 18300 af 77388
-
Hjælp!
ForumindlægLige siden jeg fik at vide hvad en læge er, ville jeg godt være det, det er mit livs formål. men problemet er bare at jeg fik 4 i Matematik og så vidt som jeg ved skal man have Matematik på A-niveau, men ellers er je god til Dansk, Fysik,Kemi etc. mit spørgsmål er kan jeg blive læge selvom je... -
DET HASTER! RETTE ENGELSK
ForumindlægHej alle sammen:) Er der ikke nogen der ville kigge min tekst til min engelsk disposition igennem....? Jeg skal til engelsk mundtlige eksame, og jeg er bange fordi det er første gang og jeg vil gøre noget godt. Det vil være rart hvis der er en der vil rette den, jeg sender den eller så lægger jeg... -
Rettelse af lille aflevering i Tysk. Haster!
ForumindlægNogle der gider rette et lile brev? Tak på forhånd :) Liebe Alexander. Ich heisst Steffen und ist fümsehen jahre... -
hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til prøve på HF Jeg skal op i Fysik, kan nogle for tælle mig de grund læggende regler for fysik. Noget man skal kunne? Jeg har virkelig brug for hjælp. Da jeg ikke har haft det i 2år. hvad for nogle emmer skal man kunne?. hvis i er rigtig søde kan i sp skrive lidt om det t... -
årskarakter
Forumindlæghej alle jeg har lige fået årskarakter i 2.g.. oprindeligt har jeg mat på B, men jeg har opgraderet til A, tæller den årskarakter jeg har fået så nu i mat eller hvad -
Karakterblad, gennemsnit?
ForumindlægHvad var jeres gennemsnit på jeres seneste karakterblad? Mit var på 8,5! - dte nye skala. -
Fordomme mod HTX9;ere?
ForumindlægHeysa Studenter ;) Jeg skal til at skrive mit eksamensprojekt i Kommunikation/IT, og i den forbindelse har jeg valgt at lave en reklame kampagne for HTX (Teknisk Gymnasium). I den forbindelse er et af mine mål effektivt at få nedbrudt evt. fordomme som andre gymnasieelever og unge personer har/... -
Formler
ForumindlægEr der nogen herinde der ved hvor man kan hente formler til fysik på b-niveau. -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g... -
Læseplan
ForumindlægHvis man vil studere på selvpensum (eller hvad det nu hedder), altså studere hjemme og så bare gå op til eksamen, hvor kan man så få fat i læseplaner? -
Forberedelsestid?
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag A-niveau, men er simpelthen ikke i stand til at finde ud af, hvor lang forberedelsestiden er... Nogen der kan hjælpe? -
1.g9;ere, spørgsmål om NV og valgfag
ForumindlægDen første december skal man som 1.g9;er bestemme sine valgfag.\nHvad har I valgt?\n\nDesuden skal man efter grundforløbet, før eller efter jul afhængig af skolen, op i NV-eksamen - skrive en rapport og 9;forsvare den9; (have en lille 9;dialog9; med sin lærer) om et af de fire emne... -
Rakatter
ForumindlægHej Jeg har valgt at arbejde med FYSIK/HISTORIE til mit SRP, med emnet "Raketter". Jeg tænkte så på, om der var nogle her inde, der kendte til nogle gode kilder angående rakettet, både i fysik og historie, eller om der var nogen der havde nogle gode tips og råd til emnet. Jeg vil nemlig... -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af... -
dansk skrft.
Forumindlægja..så er det blevet eksamenstid for mange af os og jeg skal selv til dansk skrft. eksamen på tirsdag, men jeg føler mig lidt handicappet, da jeg faktisk kun tør begive mig igang med en litterær artikel. For måske at give mig en større mulighed eller mindre nervøsitet tænkte jeg om nogen kunne pr... -
Opgave om energikilder.
ForumindlægJeg fik en opgave for inden ferien hvor jeg skulle besvare følgende to spørgsmål. 1) Hvordan fremstiller vi strøm på traditionel vis (på kraftværker) 2) Hvordan kan vi fremstille strøm på en alternativ måde (energiomsætninger) Sådan lød opgaven fra min fysik/kemi lærer. Jeg har skrevet en masse o... -
Test for monosaccharider
ForumindlægHej. Jeg prøver at finde mulige fysik/kemi forsøg til min afgangsprøve (9. klasse) her på tirsdag. Jeg har fundet dette forsøg: 1. Hæld 400 ml vand i et bægerglad og varm det op til det næsten koger. 2. Hæld et par dråber NaOH i et reagensglas. 3. Fyld reagensglasset halvt op med ... -
Giv aldrig op!
ForumindlægMange tror, at man kan sætte lighedstegn mellem liv og skole, men det er altså ikke tilfældet. I hvert tilfælde ikke for mit vedkommende! ________________________________________________________ Jeg har en veninde (3g), der er ret nede over sine karakterer. De er altid dårlige. Men hun kan da ik... -
Gymnasium spørgsmål! :)
ForumindlægJeg skal starte på gymnasium i aarhus efter sommerferien. Jeg vil gerne spørger jer, for at være lidt forberedt, hvor mange timer i bruger på lektier om dagen, og hvor mange afleveringer I har om ugen? Synes I det er/var hårdt at gå på gym, og hvordan prioterer I bedst, når I også fx har sport ... -
Kvalitet på GSK? Mat A
ForumindlægHej. Jeg skal begynde på et Mat A kursus på GSK her om et par uger. Min valg af uniuddannelse kommer også til at afhænge om jeg kan lide mat på dette niveau lige så meget som jeg kunne lide det på B og C niveau, hvor jeg også klarede det ret godt med rene 12(skriftligt) og 10 taller. (mundtligt),...
