Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18281 til 18300 af 61668
-
Fysik/kemi eksamen (spørgsmål under prøven)
Forumindlæg9 klasser, hvilke spørgsmål stillede lærer og censor jer til afgangsprøven i fysik/kemi? -
Fysik B eksamen ang energiforbrug og energiomsætning
ForumindlægHej allesammen! Nogle, der har enkle forsøg til udregning ag en bils energiforbrug og energiomsætning? -
Hvordan dansk eksamen foregår - hvor lang tid forberedelse har man? HASTER
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i dansk i morgen (studentereksamen, 3.g). Jeg ville høre, om der var nogen der før havde været oppe i dansk, som ved hvor meget tid man har i forberedelsen? Og om der står årstal på den tekst man trækker? Hilsner, blomsterpige1 -
Trekant - Skr. eksamen 2011 B STX
ForumindlægJeg sidder med eksamenssættet fra d. 18 Maj 2011 og arbejder med opg. 3, uden hjælpemidler. En trekant har siderne BC = 6 AC = 8 Hvordan regner man siden AB ud? På forhånd tak (: -
Dansk og engelsk fra sommer 2013 skriftligt eksamen
ForumindlægHej alle derude..er der en sød person, som kan fortælle mig hvor jeg kan finde både engelsk B og Dansk A eksamenssæt fra sommer 2013 Maj? -
Matematik aflevering m. pensum emner
ForumindlægNogle som kan hjælpe med nogle af opgaverne i denne aflevering? -
matematik b stc 24. maj
ForumindlægIfølge en opgørelse stiger det årlige antal af nye lungekræfttilfælde blandt kvinder i Danmark med 1,3% om året efter 2010. I 2010 var der 2038 nye tilfælde af lungekræft blandt kvinder i Danmark. a) Indfør passende variable, og opstil en model, der beskriver udviklingen i det årlige an... -
Matematik - funktioner f,g og h
ForumindlægFunktionerne f,g og h har følgende forskrift: f(x) = x +1 g(x) = x -1 h(x) = x Vis at f(g(x)) = h(x) gør rede for at g(x) = f opløftet i -1(x) -
Matematik A STX December 2010
ForumindlægOpgave uden hjælpemidler Opgave 4: Funktionen f(x)=b*x^a (potens funktion) opfylder, at grafen for f går gennem punkterne p(2,1) og q(6,27). Bestem tallene a og b: Jeg er kommet frem til at jeg har to ligninger med to ubekendte: 1=b*2^a og 27=b*6^a Efter mange forsøg og mærkelige resultater, ha... -
Lektie hjælp til matematik (afstand mellem to linjer)
ForumindlægHej Jeg håber nogen kan hjælpe mig med min lektie til i morgen. Hænger fast i den her opgave og har prøvet men synes det er lidt svært at forstå. Nogen som måske kan hjælpe mig på vej med nogen beregninger -
HJÆLP MATEMATIK VIGTIGT AFLEVERING! KVADRATSÆTNING!! PARENTE
ForumindlægDer står: Benyt kvadratsætningerne til at gange følgende parenteser ud: 1) (2a + 3)2 2) (6 - x)2 3) (3a + x) (3a - x) 4) (1-b)2 5) (3a + 2b)2 6) (0,5 - 4x)2 -
Hjælp til rettelse tysk eksamen c nivea
ForumindlægHåber at der er en som vil kigge på min aflevering -på forhånd mange tak Ich habe den Text, ”ich habe Arno gesehen” gelesen, Der Text ist im jahre 1993 von Katharina Kühl geschrieben und der Text ist eine Novelle. Ich beginne mit einem Resümee des Textes und danach will ich ei... -
karaktertransaktion fra 3.g til hf?
ForumindlægEr det muligt at overfører alle sine eksamenkarakterer til et hf-bevis, da dette vil give mig et langt højere gennemsnit, da mine årskarakterer trækker vildt meget ned? Eller er der andre måder at slippe af med dem på ? -
Skriftlig eksamen imorgen - tips og tricks på falderebet!?
ForumindlægJa, som overskriften siger, skal jeg til eksamen iskriftlig spansk imorgen.. Synes jeg har haft alt for mange dumme fejl i mine sidste afleveringer, så ville høre om der er nogen af jer derude, der sidder med nogle gode tips til hvordan man får afleveret et produkt, som er helt i orden.. Hvordan ... -
Aalborg: Lektiehjælp i Matematik og Fysik tilbydes
ForumindlægHej bor du i Aalborg eller Nordjylland? Går du på Alm. Gymnasium? HF? HTX? Er du gået i stå med Matematik eller Fysik? Har du problemer med at forstå dit Matematik/Fysik-pensum og lave dine ugentlige Fysik eller Matematik-opgaver? Så er hjælpen nær :) Cand.Scient i Matematik med Sidefag i Fy... -
Hjææælp!! skal til eksamen og kan ikke finde ud af, hvordan jeg præsenterer fristelse/syndefald
ForumindlægJeg er kommet i den situation, at jeg ikke kan finde ud af at præsentere fristelse/syndefald. Jeg skal til dansk eksamen og hvordan skal jeg forklare det overfor min lære og censoren. Hjææælp!! -
Oplægget til fysik A HTX maj 2009 eksamen?
ForumindlægHej i forummet Nogen er ligger inde med OPLÆGGET til eksamen i fysik A på HTX 2009? ("fysik A HTX maj 2009") På forhånd tak :) -
Engesk eksamen change the world ideer
ForumindlægHej jeg har trukket changs the world i Englsk mundig eksame og er helt på bare bund hvad jeg skal vælge så i må må meget gerne skriv hvis i har nogle gode ideer tak på forhånd -
SRP i Matematik A og Design og Arkitektur C?
ForumindlægHejsa, jeg skal snart vælge fag og emne til SRP, og her overvejer jeg at vælge fagene Matematik A og Design og Arkitektur C. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer til disse fag? og eventuelt ideer til emner? - Jeg tænker overordnet noget med, hvordan matematikken indgår i arkitekturen og ... -
Eksamen - Hvilken teori dækker mit emne?
ForumindlægDav. Jeg har trukket "Hjerne og Tænkning" Men jeg har lidt problem med at finde en psykologisk teori der dækker kildernes handlinger... har en kilde om en far og hans to børn på 4 og 2 år, hvor jeg måske ville kunne bruge noget udviklings psykologi. en anden kilder omhandler ældres ind...
