Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18341 til 18360 af 60879
-
Dansk-Engelsk oversættelse, har prøvet - nogen der kan rette mine fejl ? :)
ForumindlægIntet kan stoppe den olympiske fakkel. Så markant lyder udmeldingen nu fra kineserne i den Olympiske Komite, skriver BBC-news. Flammen ankommer til San Francisco i USA i dag, og demonstrationerne er allerede startet. Syv demonstranter satte i sympati med Tibet anti-kinesiske slagord op tværs ... -
Hjælp til engelsk - '' Bend it like beckham ''
ForumindlægJeg skal op i filmen '' Bend it like Beckham '' og det overordnede tema er Kultur og Identitet. Er der nogle af jer der har nogle idéer til hvordan jeg kan komme ind på det? Og hvilke problemspørgsmål jeg eventuelt kunne stille, hvor jeg så senere hen besvarer dem? Håber I kan ... -
Dispensation til at forbedre eksamensnit?
ForumindlægHej alle. Jeg havde en mindre deprission i slutningen af 3.g; desværre ville jeg ikke tage en pause / sabbat år på daværende tidspunkt. Hvilket resulterede i at mit snit faldt fra 9,5 til 9,0 i løbet af 3.g. Det skal imidlertidigt vise sig, at jeg skal bruge det højere snit for at have en chance ... -
Engelsk mundtlig B - hvordan prøven foregår og man bedste fremlægger sig tekst.
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk mundtlig B nu på onsdag. Jeg er lidt i tvivl omkring hvordan prøven forløber så det ville være super rart lige at blive briefet. Hvis I skulle lægge inde med noget tips/tricks og eventuelt noter ville jeg også være taknemlig hvis de blev vedhæftet. En anden ting jeg ... -
Matematik b, hhx, 17. august 2012
ForumindlægHej alle! Jeg er så frygtelig nervøs for hvordan det er gået mig i den skriftlige eksamen, og har søgt over alt på nettet efter nogen der har løst dette sæt, men uden held. Er der nogen af jer fantastiske matematikere, der kan løse sættet, evt. bare kortfattet, for jeg vil så gerne se hvord... -
Be' om, be' om - rettelse af min oversættelse (Engelsk)
ForumindlægHalløj :o) Her er lige et stykke engelsk oversættelse, der trænger til en kærlig hånd. Synes selv, den er en anelse mærkelig. På forhånd tak:) Dansk: Den øvrige familie er taget på ferie, og jeg er alene med katten, men der udspinder sig ikke nogen fortrolig samtale mellem os. Det er ikke sprogli... -
Jeg skal vælge et kunst eventyr af HC Andersen til eksamen analyse
ForumindlægEr der nogen som kender en godt kunst eventyr af HC.Andersen? Jeg har tænkt på nattergalen mrn den foregår i kina. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive under tidsperioden. Skal vælge senest i morgen. Tak hilsen Jens -
Dansk årsprøve..
ForumindlægHejsa..Jeg skal til dansk årsprøve om noget tid(går i 2.g)Er der nogle der ved hvilket hæfte i var oppe i sidste år? Altså Eksamenshæftet fra sidste år?Ville gerne høre om man kan finde dem på uvm.dk eller hvor de kan findes?Og hvis der er nogle der ved hvor jeg kan finde hæftet fra Maj-Juni 1997... -
muligt at klage?
ForumindlægHej, jeg bliver student i næste uge. Jeg har i dag fået skriftlige karakter for de skriftlige prøver. Er det muligt at klage over karakteren? -
Hvornår har man bestået mat b?
ForumindlægHej, jeg er for nyligt blevet optaget på Ha. Almen på CBS. De kræver at man har bestået Mat B, og derfor har jeg gennem hele sommerferien taget et lynkursus i Mat b. Idag bestod jeg den mundtlige eksamen med 12, og er super lykkelig. Jeg sidder nu og tænker om jeg allerede har bestået Mat b ell... -
Mat A maj eksamen, opg 10c
ForumindlægHejsa Nogle der kan hjælpe med opgave 10c fra idags eksamenssæt? Kom selv frem til at vinklen er ca. 20,5 grader, men er meget usikker på mit svar. -
Mindstekrav mat B
ForumindlægHej jeg er en pige der får 12-taller i dansk, engelsk, fransk, samfundsfag, historie osv. Men jeg er elendig til matematik, fysik og kemi. Jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Fandt eksemp... -
Spansk eksamen 2011.. Nogen der har lyst til at rette?
ForumindlægDet var hvad det blev til fra min side til eksamen. Nogle skarpe hjerner, som kan finde fejlene? vurderer hvordan det er gået? :) Secretos Traduce al español María: “¿Juana, has oído que Antonio Banderas y Ana Leza ya no son novios, y está muy deprimida... -
Dumpe 2.G
ForumindlægHej, Hvis man har fået lutter dumpe karakterer i 2.g, både i års og i prøve/eksamen. Kan man så godt droppe ud og tage HF? Selvom man ikke har taget 10'ende klasse? Det skal lige siges at vedkommende er 17 år! -
En sød sjæl der vil rette min engelsk om ca. 5 timer?
ForumindlægJa, som overskriften: "Er der en sød sjæl, der vil rette min engelsk stil?" -
nogen der ligger inde med grammatik delen for 2008 ? engelsk på a-niveau!
Forumindlægnogen der ligger inde med grammatik delen for 2008 ? engelsk på a-niveau! -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
Terminsprøver 1)
ForumindlægHej, jeg har et lille, okay det er ret stort det her problem, ifølge mig. I næste uge (altså denne her mandag) så har jeg terminsprøve, og det er ikke kun på mandag men hele ugen, altså alle dage. Jeg er ret usikker på nogle af fagene såsom; tysk, matematik og fysik/kemi. Jeg skal op i alle fag... -
Kan jeg stadig komme ind på uni?
ForumindlægJeg har lige været op til min sidste eksamen, og endte desværre med et 4 tal. Jeg har fået disse karakter i følgende fag, og håber på at nogen kan hjælpe mig med at se hvad de er jeg kan fravælge så jeg kan få det højeste og bedste snit. Jeg har en aftale med min vejleder i morgen, jeg ville bar... -
Terminsprøver - what to do?
ForumindlægHej alle sammen :-) Som så mange andre som går i 9'ende klasse, skal jeg i januar måned, op til terminsprøver elle prøve eksamen, om man vil. Vi skal op i : Dansk - Diktat og læseprøve, her er jeg ikke nervøs. I alle diktater og læseprøver vi har haft indtil videre, har jeg fået 12. ...
