Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 18341 til 18360 af 176853
-
Er 3√a^6*9/3a^2 = 3a
ForumindlægEr det korrekte at 3√a^6*9/3a^2 = 3a? -
Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud.. -
Formler til diverse
ForumindlægKunne være dejligt, hvis nogle kloge hoveder kunne hjælpe med nogle formler. :) Eksponentialfunktionen - Beregne a og b ud fra to punkter - Forstå grafernes forløb og sammenspil med a og b - Fortolkning af og beregning af relativ tilvækst - Fortolkning af fordoblingskonstant - Regneregle... -
TYSK rettelse - VIGTIG eksamens hjælp
Forumindlæghej forum...vil i være så venlige at hjælpe mig med at få rette denne tyske tekst.. da det er noget jeg ska fortælle til eksamen...på forhånd tak.. In 1889 wurde Adolf Hitler in Braunau in Österreich geboren. Der Vater von Hitler heisste Alois Hit... -
Samf: 24-timers eksamen om EU
ForumindlægSidder midt i en samfundsfags eksamen om EU, og er lidt på bar bund. Jeg har følgende understående bilag, som jeg kort har redegjort for: Bilag 1: Et andenrangsvalg - Opstår demokratisk paradoks i og med Eu-parlamentet er blevet mere magtfuld mens der er faldende valgdeltagelse x Gav men... -
angst for eksamen, gi mig nogle gode råd.
ForumindlægHejza...Jeg er typen der hader at gå til eksamen, jeg er nok ikke den eneste der er det. Jeg har angst for at gå til eksamen, hvad skal jeg gør, kan i hjælpe mig!?Hilsen Ham der vil afskaffe eksamen..... -
standpunktskarakterer!!
Forumindlægheeejhar lige en række spørgsmål om stadpunktskarakterer på gym (er 1.g'er)1. får man karakterer for alle fag i gymnasiet, både mundtligt og skriftligt?2. nogen der vil uploade et karakterblad?3. jeg er megeeeet interesseret i at høre hvordan jeg selv kan sørge for at mit første karakter blad... -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og b
ForumindlægHej folkens jeg har et spørgsmål som lyder følgende I et koordinatsystem er to vektorer, vektor a og vektor b bestemt ved vektor a=(2;3) vektor b= (-1;2) Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og vektor b? Hvordan løser man detnne opgave -
helle helle. tekst til eksamen analyse.
Forumindlægjeg har trukket helle helle til eksamen, ville høre om der var nogle der eventuelt havde en tekst fra hende som er analyseret? I mit pensum er Globryllup og fasaner. håber der er nogle der vil hjælpe da jeg synes hendes tekster er lidt anderledes og svære at analysere? -
Retrograd og heliocen. verdensbillede, HJÆLP 24-t eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen imorgen, har probelmer med en del i det spørgsmål jeg har trukket. Hvordan løser det heliocentriske verdensbillede problemet med den retrograde bevægelse? - Jeg ville være evigt taknemlig hvis der var nogle der ville forklare mig det. Det haster en smule.. -
Forsøg med salte?
ForumindlægGo'daw Nu er jeg snart så "heldig" at være færdig med 9 Klasse, men inden da, er der lige en række eksamer såsom fysik, der skal overståes :-). Hvis jeg nu skulle være så uheldig, at trække salte, kan i så sige mig, hvad for nogen forsøg jeg kan lave? Kan man overhovedet lave så ... -
radioaktivt henfald N=N0*a^t
ForumindlægHej, jeg håber virkelig jeg kan få noget hjælp med dette ;) N=N0*a^t N er antallet af kerner. t er tiden. N0 er konstant(kaldes også b), er antallet af kerner ved tiden t=0. hvad er a????????????????? -
haster -hurtigt opgave: en funktion hvor a og b skal bestemmes.
ForumindlægEn funktion f er af typen f(x)=b*x^a, og der gælder at f(2)=4 og f(4)=64 bestem tallene a og b hvordan gør jeg det? -
H A S T E R - oversættelse !
ForumindlægHej alle sammen. Det kunne være mega dejligt hvis en eller flere ville kommentere eller rette de grammatiske fejl i oversættelsen. 1.Lorna er min brors veninde. Lorna is my brother’s friend. 2.Byens største fabrik matte lukke (to close down) The factory of the town has to close down. 3.Efte... -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
FORTÆL MIG LIGE..
ForumindlægHej alle kloge mennesker! Nogen der kan oplyse mig om, hvordan en skriftlig fransk årsprøve HTX vil foregå? Krammer -
Hjææælp mat b eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg står og skal til mat b mundtlig eksamen, og kan simpelthen ikke få skrevet en ordenlig forklaring ned til dette spørgsmål, da jeg ikke har forstået det godt nok. Er der nogle der ville kunne svare velfomulerende og forstående på: "Gør rede for hvordan man kan løse to ligninger med to ub... -
Historie eksamen - Ideologiernes kamp
ForumindlægHej, jeg har trukket "Ideologiernes kamp I - mellemkrigstid og 2. verdenskrig" til min 24-timers historie eksamen. Nogle der har lyst til at hjælpe med en evt. problemformulering til mig? :D Her er nogle uddrag fra mine kilder... Tekst 1: Det er et uddrag fra Nürnberg-lovene... -
integrale, haster
ForumindlægJeg skal bestemme arealet af et gråtonet område mellem f(x)= 1-e^(1/4*x^2-1) og linjen y=-x+2 bemærk at det er det areal, der er begrænset af y-aksen, og ikke x-aksen, så arealet ligner lidt et næb. hvordan gør jeg, og hvordan (for min lommeregner fungerede lidt mærkeligt og jeg mistede over...
