Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18361 til 18380 af 40685
-
HVilket gymnasium
ForumindlægJeg skal på gymnasiet til sommer, men jeg spekulerer meget over hvilket et jeg skal vælge... Høje Taastrup Amtgymnasium eller Kongsholm Gymnasium(Albertslund)Er der nogen mede t godt råd eller en ide. -
Ordleg - vil du være med? ;b
ForumindlægHeeey alle! Det er en dejlig sommerdag, men jeg gider ikke ud, og jeg keeeeder mig! - Well, derfor synes jeg, at vi alle skal lege! :p Reglerne er MEGET simple. Jeg starter! Jeg skriver et ord, og I skal så dele ordet, altså tage den sidste del, og bruge det som "første del" af et ny... -
Dit Yndlingscitat?
ForumindlægEllo folks! ;) Synes det kunne være sjovt at se hvad folks yndligs citat er. JEg har en teori om at man synes godt om citater der siger noget om en selv. Hvad er dit? -
Jeres snit??
ForumindlægHejsa allesammen....For det første tillykke med eksamen til alle!!! og tillykke med huerne til alle 3.-g'ere.Ville faktisk bare lige høre, hvad folk havde fået i snit?? For mit vedkomne ligger det på et udemærket 8-tal.!!! -
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
matematik fra B til A - bestå (snit?)
ForumindlægHey! Det er sådan at jeg har fået et -3 til skriftlig matematik eksamen på b-niveau. årskarakterer: 4 i skriftlig 7 i mundtlig altså har jeg jo bestået mat b. men HVIS jeg nu beslutter mig for at hæve b niveauet op til a-niveau, hvilke karakterer gælder så? får jeg kun én karakter til eksame... -
Dornröschen
ForumindlægHej. Dette er ikke en eksamens tekst, så hvis der er andre (mere vigtige), der vil have hjælp - så hjælp dem :) Skal selv op til stx B eksamen her den 9. og er ved at skrive referater til nogle af de tekster vi har haft om. Das Märchen handelt von einem König und einer Königin. Sie können nicht K... -
Dele oplevelser?
ForumindlægHey alle jeg ville høre om nogle ville dele deres oplevelser omkring engelsk eksamen (mundtlig), give gode råd og vif til eksamen ? Peter -
Naturfagseksamen! Check this out!
ForumindlægHej, jeg skal op til naturfagseksamen, og jeg får 10 (mdt.) og 11 (skrift.) i årskarakter. Problemet er bare, at jeg virkelig har svært ved at stå ved en tavle og fyre alt muligt af og bevise sætninger... :-(Er der ikke en, der har en god fremgangsmåde til, hvordan jeg læser til og forbereder mig... -
Analyse af Blues - hjælp/råd
ForumindlægHalløj folkens. Jeg er studerende 3g'er, snart færdig med mine eksaminer, men før jeg får huen, så skal jeg op i bl.a mund. musik A niveau. Jeg har dækket mit pensum rimlig godt og har styr på især de klassiske former så som: Rondo, Menuet og Sonate. Jeg forsøger nu at sætte mig ind i rock... -
HASTER: Hjælp til metode/materialle i historie A
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder og laver talepapir til AT-eksamen mandag, og er blevet i tvivl om noget med hensyn til metode: Jeg har fx. et spørgsmål der hedder det handler om det sociologiske gennembrud, og hvorfor det fik sit gennembrud? Til at undersøge det har jeg jo brugt leksikon, bøger lånt på bi... -
Mat: perspektiv og selvstændighed
ForumindlægEftersom undertegnede ikke har fuldkommen klarhed angående hvorledes den udemærkede præstation foregår i matematik, spørger jeg derfor:Hvordan foregår perspektivering og abstraktion i matematik mundtlig eksamen?Hvordan vises "en usædvanlig selvstændighed"?mvh Duc de monde -
engelsk B
ForumindlægHej Er det ikk rigtigt at man er bestået, hvis man har fået 4 og 02 i årskarakterer og 00 i skriftlig eksamen? Har bestået alle mine fag, for at komme ind på HA men der står adgangskrav ikke opfyldt? er det meningen, så man ikk allerede nu kan se om man er kommet ind eller ej? -
Hvad er klokken?
ForumindlægHej! Hvordan beregner jeg klokken i de forskellige byer i verden, hvis klokken f.eks. er 12.00 i København? Håber i kan hjælpe, da jeg skal til geo eksamen i morgen og hvem ved måske dukker dette spørgsmål op (: På forhånd tak -
Spørgsmål omkring det sociale netværk
ForumindlægHej Alle sammen!! Jeg står og skal til at sammensætte en eksamens opgave i statistik, så jeg ville lige høre jer om i ikke lige vil svare ærligt på disse 2 spørgsmål :-) http://www.surveymonkey.com/s/WKWQLBC Tak på forhånd :-) Mvh. Mikkel -
Matematik A - dumpe?
ForumindlægHej alle Hvad sker der hvis man dumper til mat A skriftlig eksamen? - får man stadig sit fulde eksamensbevis? Og: hvis man vil søge ind på en uddannelse der kræver mat A, kan man så godt blive optaget hvis ens samelede snit for faget er på 2 - altså bestået? -
skal man bruge
ForumindlægSkal man tage fra sin egen portfolie til eksamen? Altså jeg frygter jeg ikke har nogen billeder til et af spørgesmålene, som man har lavet, men jeg kan godt finde dem på nettet altså eksempler på tidsperioder, rum, lys og farver. Selvom der står på at du skal tage fra din portfolie -
Matematik mdt. A-niveau (lære bøger udenad?)
ForumindlægJeg er blandt de (velsagtens mange) elever der skal op i mundtlig matematik i år. Jeg har fået udleveret 24 spørgsmål (læs: opgaveformuleringer) og mens man kan (teoretisk set) læse og fremstille ark til hvert og evig eneste spørgsmål før selve eksamen går mit spørgsmål mere på: Kan det vitterl... -
Nervøsitet der ødelægger eksamenfremlæggelsen - hjælp
ForumindlægHejJeg var oppe og skulle forsvare et 9 tal i bioA og endte med 7.Begrundelsen var, at fremlæggelsen havde været for ustruktureret og præet af meget nervøsitet - og derudover havde jeg flumret lidt med nogle begreber.Så karakteren var måske fair nok.Rapporten jeg skulle forsvaret havde jeg iøvrig... -
Fald!
ForumindlægJeg er en pige med utrolig meget selvtillid OR NOT... Jeg har lige været til synopsis og fået 4- det sørgelige ved det hele er, at jeg var den første der skulle op, og at de andre fra gruppen fik 10 -Men det skal lige siges at jeg gjorde intet for at læse op til den prøve- heller ikke de andre....
