Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 18361 til 18380 af 29671
-
Naturvidenskabeligt grundforløb, Almen sprogforståelse og studieforberedelse
ForumindlægJeg begynder på gym til sommer, og vil gerne vide hvad Naturvidenskabeligt grundforløb, Almen sprogforståelse og almen studieforberedelse handler om, og hvad der er sjovest... -
komparativ metode
ForumindlægHej Alle. Kan man sige at man bruger den komparative metode, når man sammenligner med andre statestikker. Eller er det noget andet? Mvh. Sarah-Sofie -
Talepapir?
ForumindlægJeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig?? -
novelle
Forumindlæger det nogen der kan give mig et eksempel på novelle analysemodel, please. -
please hjælp!
Forumindlægforstil dig at man har opdaget en type Ia supernova i en fjern galakse og målt den tilsyneladende lysstryke til 1,1*10-1 W/m2. efter at have fulgt lyskurven i nogle uger beregner forskerne supernovaens absolutte lysstryke til at være 2,0 *1037 W. a. hvor mange lysår ligger galaksen fra o... -
Dansk/historie ??
ForumindlægHejsa Jeg er igang med at skrive min dansk/historie - opgave.. Jeg går i 1.g og min lærer sagde til os at fordi vil går i 1.g skulle vi ikke gøre meget ud af opgaven; derfor har hun heller ikke rigtig sagt hvordan den skal opbygges.. Nogen der vil fortælle mig det? Og evt. hjælpe med hvordan jeg ... -
SSO hjælp pi/archimdes
Forumindlægheyza.., nogle som vil hjælpe med archimdes metode til at beregne pi og andre metoder..., er ikke helt inde i dem :Sskriv til mig tak... -
Mundtlige - vælge noget fra synopsis?
ForumindlægHej! Jeg ville hører om jeg må vælge en af mine problemstillinger fra i synopsis'en? Ser I, jeg har tre problemstillinger i synopsis'en som lyder: 1. Jeg vil belyse den biologiske baggrund for de fysiske men mændene ifølge dagbogen pådrog sig på ekspeditionen. 2. På baggrund af tekstana... -
Forberedelse til dansk afgangsprøve??
ForumindlægHej folks. Hvordan forbereder jeg mig bedst på afgangseksamen? Vil blive rigtig glad, hvis folk ville give et godt råd og komme med nogle tips, om hvordan man kan forberede sig bedst på den danske afgangseksamen :) -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej, Håber der er nogle der gider at rette mine tysk-sætninger:1) Welche Person treffen wir in der Geschichte?In der Text „Das Brot“ treffen wir einer Frau und ihren Mann. Es ist einem Ehepaar, das in neununddreißig Jahren verheiratet gewesen sind.2) Zu welcher Tagezeit spielt die Geschichte?Der ... -
Hvad er et essay?
ForumindlægHejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er? -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Hvad betyder...
ForumindlægHej...Jeg vil gerne spørge, om hvad betyder ordet plot og hvilken sammenhænge har det med spændingsmomenter ?? Takker på forhånd -
Redegørelse
ForumindlægJeg er blevet en differentialligning, hvortil jeg har fundet forskriften for funktionen f, som tilfredstiller denne differentialligning. Hvis jeg derimod vil redegøre for, at enhver funktion, der er løsning til differentialligningen er aftagende, hvorledes bør jeg så starte? Jeg kan næsten forest... -
Afslutningsprøven! 1.G
ForumindlægHej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft ! -
Hvad er en kraftanalyse?
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med del b) i opgave 1 (i dokumentet)? På forhånd, tak -
sætningsanalyse
ForumindlægJeg skal gennemgå en sætningsanalyse for denne sætning, kunne jeg få noget hjælp til det idet jeg ikke har haft så meget om det? - tak :) The diaries provide us with a great deal of information on the life of Charles Darwin. Jeg skal fortælle hvor genstandsleddet ligger og om verbet er ... -
molekylformel, beregn
ForumindlægHm, det kører ikke rigtigt for mig idag, det her kemi. Men altså, det her har jeg ikke prøvet før: Jeg har nogle angivne masseprocenter, og skal ud fra disse finde en molekylformel. Hvordan gør man det, uden andre oplysninger? det eneste man fik at vide var, at det var en c-4 fraktion der behanle... -
artikel
ForumindlægHvad gør man ved en artikel ! Bare kommenter den ? Er der mere man skal? -
Polterabend
ForumindlægHvad ville i mene budskabet er i, Jan Sonnergaards tekst Polterabend.
