Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18381 til 18400 af 168518
-
Spansk grammatik ''a'' og ''que''
ForumindlægHvornår bruger man ''a'' i spansk? ''Que'' kan betyde at, i at sætninger, hvad kan det ellers betyde? Tak på forhånd :) -
God hjælper søges
ForumindlægHej, er du god til matematik kan jeg måske bruge dig. Jeg har matematik på A niveau, som et suppleringsfag tl min studentereksamen og skal til skriftlig eksamen den 12. december. Jeg har brug for hjælp næsten hverdag omkring 1-2 timer med alle former for skriftlige opgaver, som man kan risikere... -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Redegør for at y=b*a^x er løsning til differentialligningen y'=k*y .
ForumindlægJeg har i et eksamensspørgsmål fået til opgave, at redegøre for at y=b*ax er løsning til differentialligningen y'=k*y. Jeg har valgt at gøre det på følgende måde (se vedhæftede fil) Mit spørgsmål er så... Er ekx det samme som a -Hvis ja, hvordan forklarer jeg det så? Håber at der er en ven... -
Dansk Eksamenshjælpepakke
ForumindlægHej. Jeg fandt tidligere i dag en dansk skriftlig eksamenshjælpepakke til 9. klasse. Den kostede 1500 point og beskæftigede sig både med læseprøven, retstavning og den skriftlige prøve. Nu sidder jeg i den uheldige situation, at jeg ikke kan finde den igen. Er der nogen, der kan hjælpe m... -
EKSAMEN :S !!
ForumindlægHey St .Ville lige hører om folk ikke vil hjælpe mig sidste gang :Det drejer sig om eksamen, har i nogen tips & tricks til følgende eksamner: 1. Retstavning ( Diktat )2. Matmatik ( gerne noter osv )3. Dansk skriftlig fremstilling (Tips & tricks4.Fysik/kemi & biologi ( multichoice )Og nogen der h... -
er min fremgangsmåde rigtig?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opg 14 i denne opgave? http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:MhZ1aNCZ8QAJ:www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Stx/090511_opgave_matematikA_stx.ashx+bestem+prisen+for+vejen+udtrykt+ved+x&hl=da&gl=dk&pid=bl&srcid=ADGEES... -
Den stokastiske variabel X er normalfordelt med parametrene (0, 1). Beregn i hvert af tilfældene tallet a, når
ForumindlægHej. Jeg har svært ved denne opgave, håber i kan hjælpe mig med den. På forhånd tak:) Har lagt et billlede af opgaven op i filen -
Nogle der kan vurdere min SRP, hvor jeg bruger Mat A og Samf B
ForumindlægHej, jeg har fået en karakter tilbage som jeg er okay tilfreds med, men jeg forventede et højere karakter. Jeg vil have jer som har evne i Math og Samfundfag til at vurdere min SRP opgave og give mig en feedback Er der nogle som vil gerne hjælpe mig ? -
Angiv de korrekte navne for A,B,C,D,E,F DNA-replikation. Hjælpp?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opg 2 Jeg har brugt timevis og jeg kan ikke finde noget om det i min biologibog eller nettet. Nogen der kan hjælpe? Et link hvor jeg kan læse om det er også fint :) -
Relativitetsteori
ForumindlægHej! Jeg står jeg skal skrive en opgave i fysik A om relativitetsteori - og jeg aner intet omkring det!! Er der nogen der har en rapport liggende eller bare vil skrive et link til en side, vil jeg blive meget glad! På forhånd tak... -
HJÆLP! jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen. jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal forberede mig, men jeg ved at det er fsa engelsk 2008 jeg skal op i. Kan nogen fortælle mig hvad det er? -
Opgave 6 - fa(x)=x^3+3x^2+(a+2)x+2a
ForumindlægGør rede for, at grafen for enhver af funktionerne i familien går gennem punktet P(-2,0). Jeg forstår slet ikke spørgsmålet, så kan nogen forklare det på bedre vis? På forhånd tak :) -
Bestem a og b i en eksponentiel funktion når f(1)=6 og f(3)=54
ForumindlægJeg har fået at vide at: f(1)=6 f(3)=54 Jeg skal bestemme a og b i denne eksponentielle funktion, men jeg har ingen idé om hvordan jeg skal starte. Al hjælp I kan give vil blive modtaget med kyshånd -
Generelt om karakter/dumpe
ForumindlægHej Jeg får 4, 4 i mat a. Har trukket mat skriftlig eksamen, hvilket er fint - men vil bare høre hvad der sker hvis man nu dumper den skriftlige? Er matematik så stadig bestået? Eller dumper man også helt faget? -
Har jeg bestået eller ej?
ForumindlægHej. Jeg fik i min gymnasietid 00 i mundtlig og 02 i skriftlig matematik på A-niveau i min årskarakter Jeg kom så ikke op i mundtlig, men kom op i skriftlig eksamen, hvor jeg fik 02. har jeg så bestået samlet set? -
Kan jeg søge ind på universitet?
ForumindlægHej, Jeg har lige fået min skriftlige karaktere og det viser sig at jeg har dumpet i Dansk og matematik, men i årskaraktere har jeg 7 i matematik skriftlige og 4 i dansk skriftlig. Kan jeg stadig søge ind på universitet? Min gennemsnit er 7,2. HJÆLP!!! -
Computer brudt sammen hjælp
ForumindlægHej folkens min computer brød ned i forige uge og jeg mistede alle mine noter fra 7. 8. og første halvdel a 9. er der nogle der vil dele jeres noter :D -
fejlstøvsuger
ForumindlægVil blive rigtig glad, hvis der evt. var en der kunne rette det vedhøftede med rødt skrift :) -
Naturvidenskabelig ?!
Forumindlæghej, jeg har valgt en studie retning som hedder: Storbyliv og indeholder Engelsk A, Samfundsfag A og Matematik B. Jeg vil gerne uddanne mig som tandlæge eller børnelæge. Men jeg har hørt, at jeg ikke kan blive optaget på det naturvidenskabelige universitet senere hen, da jeg ikke har haft Mate...
