Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18381 til 18400 af 132899
-
Gæld - håbløs til matematik:(
Forumindlægudgiften: 119000 Helle mangler 50000kr. for at kunne betale udgiften. hun låner pengene i en bank, som beregner 8% p.a. i rente. Banken beregner den samlede gæld(lån+rente) over 5år som vist i nedenfor. 1.år - Gæld= 50000,00 rente i %=8% rente i kr.=4000,00 samlet gæld=54000,00 2.år - gæld=54000,... -
Skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal til stx skriftlige engelsk eksamen tirsdag, og vil høre om der er nogen der har en idé til hvordan man kan forberede sig? Har kigget gamle afleveringer igennem osv, men hvad ellers? -
eksamen under den nye reform
ForumindlægHej, jeg havde søgt lidt under uvm.dk for at finde oplysninger om hvordan 24-timers eksamen fungerer, men har ikke kunnet finde noget om det. Kender I en side, hvor jeg kan læse noget om det? -
engelsk eksamen/årsprøvi imorgen!!
Forumindlæger der noget derude der ligger inde med nogen gode fif til engelse eksamen /årsprøve?? jeg går i 2. g. og skal have engelsk til næste år. men jeg skal op til eksamen imorgen og den eksamen/årsprøve tæller 1/3del af den samlede karakter som skal stå på mit studenterbevis.så jeg ville høre om der e... -
Fuld pensum?
ForumindlægHvad skal der til, for at man bliver stillet til fuld pensum, dvs. skal til eksamen i faget, selvom klassen ikke trækker det? I dette tilfælde er der tale om tysk.. Hvad skal der til for det? Og hvad vil der ske mht. den skriftlige karakter, når man kun kan komme op i en mudntlig, i og med, der ... -
Solcelle og solenergi-Tværfaglig eksame
ForumindlægHejsa Jeg skal op til tværfaglig eksame (Fysik/kemi, biologi og geografi) Jeg har trukket: Bæredygtig energiforsyning på lokalt og globalt plan. Og har valgt emnet solceller og solenergi. Jeg ville høre om der er nogen af jer der ude som har nogle gode idéer til, hvad jeg skal nævne gennem min ... -
HTX Produktudvikling eksamen - Spørgsmål
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i næste uge i PU på HTX, men jeg er ikke helt sikker på eksamensformen. Jeg ved, at det handler om et portfolie, og at man skal præsentere sit produkt samt forklare, hvilke arbejdsmetoder man har brugt, men jeg er ikke helt sikker på, hvad man ellers skal fokusere på. S... -
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
Eksponentiel funktion bestem a og b
ForumindlægKig på opgaven på pdfen. Håber i vil hjælpe. -
Matematik C, 1.g, 08. Fra bogen Eksamensopgaver i matematik.
ForumindlægHej! Vi mangler hjælp til en opgave fra bogen "Eksamensopgaver i Matematik". Opgaven er opgave 1.039. Opgavens ordlyd er som følger. De to rektangler er ligedannede, dvs. det store rektangel er en forstørrelse af det lille. I det store rektangel er forholdet mellem siderne |AB|:|BC| = 5... -
Matematik til 3 klasse
Forumindlægjeg er virkelig dårlig til matematik..HJÆÆLP! hvordan placeres de tal ind i rækkefølge -
eksamen i samfundsfag på c-niveau
ForumindlægHej er der nogle der ved hvordan sådan nogle samfundsfags eksamens spørgesmål på c niveau er/,formuleret?. har hørt at det er læreren der laver dem jeg ville gerne se nogle eksempler på hvordan de er hvis nogle herinde evt. har deres/tidligerer eksamens spørgesmål så skriv gerne evt nogle s... -
Differentialkvotien f(x)=ax+b
ForumindlægHej alle, kan nogle hjælpe mig dette eksamenspørgsmål: Udled vha af tretrinsreglen differentialkvotienten for f(x)=ax+b håber i kan hjælpe :P -
Bergening af erstantsningsrersistansen mellem A og B
ForumindlægHvordan bergening jeg erstantsningsrersistansen mellem A og B -
kan i fortæl mig noget om matematik?
ForumindlægHej! Har brug for hjælp til matematik! Vide ikke hvad for noget jeg er dårlig til i matematik. Så vil bare høre noget specialt ved matematik i 9 klasse og 10 klasse! Også noget af det der vigtigt at vide?? Håber nogle af der vide noget, kan skrev reglerne til mig! Så vil jeg søge efter øvelser ... -
Syntese af ukendt stof B - støkiometri
ForumindlægHej SP Jeg har vedhæftet opgaven, jeg skal beregne hvor mange ml stof A jeg skal bruge for at kunne få 100 gram af stof B. Reaktionsskemaet er vedhæftet og alle oplysninger jeg er givet. På forhånd tak -
Mat A, Fys A, Engelsk A
ForumindlægJeg går på htx og har valgt studieretningen Mat/fys A. Jeg har i foregårs valgt mine valgfag. Til det har jeg valgt engelsk på A, Astronomi c og økonomi c. Jeg har tænk over om det var en fejl at tage endnu et A fag da jeg allerede har matematik og fysik. Mit alternativt var at hæve biologi fra C... -
Sammensatte funktioner i MATEMATIK!?!!
ForumindlægSammensatte funktioner.. Jeg er HELT LOST! Virkelig ikke et stort matematik-geni.. Men døm mig ikke på det, for jeg kan en masse andet... Please Help ME :) Se linket http://peecee.dk/?id=27419 -
Matematik FSA opgaver link?
ForumindlægJeg har i flere uger øvet med med maematik FSA opgaver på hjemmesiden http://www.gabor.dk. Hjemmesiden har ikke FSA opgaver mere? Ved ikke hvorfor, men jeg ville bare spørger om nogen af jer kender en hjemmeside med FSA matematik opgaver og med facit så man kan se ens fejl? -
Har virkelig meget brug for hjælp til matematik-aflevering!!!!!!
ForumindlægJeg har fået en matematikaflevering for, hvor jeg virkelig er helt blank. Det er ligninger, så jeg ved godt, at det er noget jeg burde kunne, men jeg er talblind og har virkelig svært ved matematik. Er der nogle der kan hjælpe mig?
