Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18421 til 18440 af 35989
  • A-niveau

    Forumindlæg
    Har lige brug for hjælp i opgave 3 i denne opgave.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-5-MED.pdfBeregn et gradtal for en af vinklerne, som alfa danner med xy-planen.
  • Jysk case

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak.
  • Sygeplejerske - Intern prøve - Plejeplan

    Forumindlæg
    Hej sygeplejersker Jeg skal til eksamen snart i modul 1 og mangler inspiration til en plejeplan. Er der nogen som har en case/ plejeplan i sygeplejerske som de gerne vil dele? På forhånd tak.
  • Hjælp til SX: 2005

    Forumindlæg
    Er der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund
  • Eksamenssæt 2005 (3 årig A)

    Forumindlæg
    Hej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak.
  • Areal af trapez

    Forumindlæg
    Nå ja, glemte vist linket! :)http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9881v.pdf
  • Opgave med afledet funktion

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9883v.pdfJeg kan ikke lige gennemskue første spørgsmål i opg. 7.a? Nogen der kan hjælpe?
  • Punkt og parameter

    Forumindlæg
    I http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2?
  • mentor til grammatik BA niveau

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender til en mentor, der vil hjælpe mig med især syntaks (perioder og sætningsskema)? Skal til mundtlig eksamen medio juni og har ikke helt styr på dette emne.
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • Gode notater

    Forumindlæg
    Hej :D er der nogen herinde der har gode notater om fx komma´er eller gode ting at huske til en dansk skriftlig eksamen? Anna
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Nogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf
  • At bestå et fag

    Forumindlæg
    Hejsa. Har man bestået et fag, hvis man får 00 i årskarakter og 4 til eksamen, altså bare over 2 i gennemsnit for faget?
  • skr. fysik 2005

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C?????
  • asymptoter

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem...
  • Søger tekst med tema som pubertet og familie (til perspektivering til Naja Marie Aidts ''Latter'')

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger ideer til tekster med emnerne pubertet og familie, da jeg skal perspektivere Latter til min eksamen der stå for døren :)
  • Autokorrektur

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der ligger inde med den ultimative autokorrektur på engelsk, og da jeg har engelsk eksamen på tirsdag vil jeg gerne have en som er helt perfekt!! :D På forhånd tak :D
  • MANGAN I STÅL?

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak...
  • Søger noter til marketing management af svend hollensen

    Forumindlæg
    Hej. da jeg snart har eksamen søger jeg nogle gode noter til ovenstående bog. er der nogen der har nogle?
  • en som er god til eng.

    Forumindlæg
    Jeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ?