Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18421 til 18440 af 26355
-
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
Ejefald (genitiv) - Hjælp!!
Forumindlæghejsa. jeg har en opgave om Ejefald (genitiv), som jeg ikke kan finde ud af, så hvis der er nogen som vil forklare mig lidt om Ejefald (genitiv) så ville det være super. jeg vil også meget gerne få en til at rette de opgaver som jeg har lavet ( er meget usikker om de er rigtige ) så hvis d... -
din mening om 9/11
ForumindlægHej. Vil gerne høre din mening om 9/11 -
HJÆLP!
ForumindlægHvis der er nogen, som har set filmen Philadelphia. kan i så skrive lidt om hvordan opfattes synet på homoseksuelle, som er leveret i filmen "Pliladelphia" Det vil være en stor hjælp hvis nogen kunne svare på det!! -
Oversættelse af tekst, fra dk til Eng!
ForumindlægJEg ville frygteligt gerne have hjælp til at få oversat en tekst fra eng. til dansk.Det er i forbindelse med en stor skriftelig opg. -
Oversættelse/Shakespeare Eng.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe! Teksten består af udvalgte sætninger herfra-> http://www.litteratursiden.dk/analyser/shakespeare-william Har lige et par spørgsmål: 1. "Ikke blot at hans værker har været en inspiration for senere forfatterskaber, man kan også genfinde mange af hans tem... -
lidt hjælp til grammatik
ForumindlægHej er der nogle der kan fortælle mig om disse sætninger er oversat rigtig fra dansk til fransk? har fremhævet hvad det er jeg er i tvivl om ved sætningerne "Han ville skabe en strand med palmer og sand i centrum af paris" Il créerait(conditionelle eller datid?) une plage avec des palm... -
Hvad betyder V?
ForumindlægHej Hvad betyder V på dette billed ? emne: nulregel -
Fysik please hjælp
ForumindlægVi har brug for noget hjælp til nogle fysik opgaver.Der er 3 opagver som vi har brug for noget hjælp til. ¨For fjedre gælder generelt hooks lov, som siger at fjederkraften F er proportional med længden x som fjederen er strukket i forhold til fjederens længden uden belastning. Proportionalitets... -
born to be wild
Forumindlæghej mennesker nogle der har refaret af " BORN TO BE WILD" -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama -
kan det trække ned...???
ForumindlægHejsa.. Var til tysk skriftlig i dag, mener kommet til at skrive forkert opgave nr på. Har godt nok skrevet den rigtige titel, menhar skrevet det forkerte bogstav.Sådan her:3c. Alexanders Verhältnis zu seinen Eltern.Titlen er rigtig nok, men der skulle ahve stået 3 a i stedet for.Tror I at det ka... -
Afslag, selvom man opfylder adgangskrav
ForumindlægHej jeg er virkelig bekymret. Jeg havde søgt på aarhus universitet til medicin og psykologi, men jeg har fået besked om at jeg ikke opfylder adgangskravene. Jeg opfylder alle krav til psykologi, men til medicin skal jeg supplere, og det har jeg nævnt. Jeg har søgt Aalborg, Odense og KU og der var... -
Læseferie!!
ForumindlægHey folkens!Jeg skal meget snart op i fsa mdt. dansk, og ville spørge om hvordan man planlægger en læseferie på 3 dage ordenligt?Jeg skal forsvare et 11-tal...og føler bare at der er pres på mig både fra lærernes side og elevernes side...Kom med nogle gode råd!På forhånd tak!! -
P/q metoden
ForumindlægBevis for P/q metoden...!?? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
Student imorgen..
ForumindlægHej, mit indtryk siger man at ikke særlig mange bliver studenter imorgen.Dog blivier jeg selv student imorgen (Sproglig) og vil da lige høre om jeg har nogle "compañeros" som også bliver imorgen?Hvad skal du op i og hvad tid?Jeg skal selv op 10.15 i religion, så kryds lige fingre ;)Venl... -
muligt at forbedre gennemsnit?
Forumindlæghej!vi er nogle stykker der har diskuteret følgende: er det muligt at forbedre sit gennemsnit ved at tage nogle fag om eller tage suppleringsfag, eller er det kun niveauet af det pågældende fag der ændres (hvis det er højere selvfølgelig)?på forhånd tak for hjælpen? -
Hvilken avis bringer normal kvotienterne?
ForumindlægHejsaHvilken avis bringer normal kvotienterne?Jeg synes tidligere at have læst dem i avisen - men husker ikke, hvilken en det var.Vi er en del ferieafløser der skal gå hele dagen, før vi kan komme hjem og tjekke post - så ville være rart at kunne få et hint fra morgenstuden.Kath.
