Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 18461 til 18480 af 27855
-
Overlevende fra 11.september 2001
Forumindlæghej allesammen Jeg skal snart lave projektopgave om Den 11 september 2001, og jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der var nogle danske overlevende? eller bare nogen der oplevede det derover på forhånd tak -
Gode ord og fraser at øve på til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (... -
2g opgaven. perspektivering HJÆLP
ForumindlægHEJ peeps sidder her ved vejs ende af min opgave som handler om ved vejen af herman bang. men nu skal jeg til at skrive min perspektivering til Henrik Ibsens "et dukkehjem", og jeg er bare FUCKED! please hjælp mig gode kære mennesker !! Sofie -
indledning
Forumindlægmå man skrive JEG i sin indledning? f.eks.: Jeg har valgt dette emne på baggrund af........ -
Køb af engelske bøger?
Forumindlæghej, spørgsmål tid. Hvor skal man hen for at købe alm. engelske bøger i københavn, når man ikke vil over nettet? Er der en bestemt bogbutik, eller kan man gå hen til hvilken som helst og sige de skal bestille den hjem? Tak på forhånd :) -
Analyse af 1984
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive om bogen 1984, men jeg er gået lidt i stå jeg skal analysere og fortolke romanen med et særligt henblik på forholdet mellem Julia og Winston og statens syn på kærlighed. kan i hjælpe mig med at begynde eller har i nogle forslag til hvor jeg analysere denne roman. -
Lean, hvordan staver man....
ForumindlægJeg er godt i gang med mit projekt om Lean, og kom til at studse over, hvor forskelligt folk egentlig skriver Lean. Det jeg mener er følgende: Lean LEAN lean Jeg kom til at tænke på, når man skriver Lean på disse forskellige måder, kan det så ikke være fordi man tillægger Lean forskellige betyd... -
Hjælp, hvordan????? HURTIGT.
Forumindlæghvordan oversætter man dette? er virkelig kørt fast .. :// ligepludselig mistede jeg kursen og flyvet satte kursen imod en ø, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, gik i panink, og sagde i højtalerne at det skulle holde fast. ^ MHV .. -
Fukuyama og Huntington
ForumindlægHej. Jeg sidder her med Huntingtons "Civilisationens sammenstød" og Fukuyamas "Et nyt USA". Min analysedel hedder sig: Analyser USA's position som supermagt under unipolariteten siden 1991 og til idag. Er det nogle kreative forslag eller ideer til hvordan disse to tekst... -
Stern vs Erikson
ForumindlægJeg har tænkt mig at lave en opgave om Stern vs Erikson om deres teorier vedrørende børns psykologiske udvikling. Er der nogle der kan hjælpe mig om hvordan man kommer i gang og hvad der kunne være relevant at skrive om. Tak;) -
FREMTIDEN!!!! :O
ForumindlægGoddag! Så er AT-tiden ved at nærme sig, og emnet er FREMTIDEN. Er der nogen der har nogle interessante emner som vil dele med os andre?? Det skal helst være Biologi sammenkoblet med et andet fag. Men ellers er jeg åben for alle forslag! Håber i har nogle spændende og sjove emner :) Knus!! (: ... -
haster dansk stil
Forumindlæghejsa. jeg har oprettet indlægget en gang før, men da personen som ville hjælpe mig ikke ku alligevel, så vil jeg prøve og høre om der ikke er andre der vil hjælpe mig? det handler om en stil som jeg har skrevet på ca 2 sider, som jeg gerne vil ha rette for sprogelig fejl. -
Tema i Et dukkehjem af Henrik Ibsen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har gået og tænkt meget over hvad temaet/konfliken i "Et dukkehjem" er og vil meget gerne høre andres bud. Jeg har selv nået frem til flere bud, blandt andet. Nora's overgang fra barn til Voksen Kvindens rolle i samfundet Opgør mod den ti... -
Fristil idé?
ForumindlægJa jeg skal skrive stil til mandag, og det er så heldigt at være en frisstil, men aner ikke hva djeg skal skrive om ! nogle idéer? -
Hallooo mennesker :D
ForumindlægHallooo :D Hmm jeg tænkte på. Er der ikk nogen der gider komme med muligheder til overemner man kan have om til projekt? Og evt. underemner.. Tak på forhånd. -
Magtens tredeling
ForumindlægNogle der kort og grundigt, kan fortælle om magtens tredeling. Det ville være en kæmpe hjælp. -
spice girls
Forumindlæghvorfor er de begyndt igen? -
Samtale med piger
ForumindlægHvad skal man sige til en pige, som man mødes med? Det der "small-talk" er ikke lige mig.. Har brug for råd! -
Retning af opgave plss help!
ForumindlægHeeej Alle søde mennesker der ude:D Jeg leder efter en person som er rigtig god til engelsk og gerne vil rette min opgave. Den skal rettes stave, grammatik m.m. Hele opgaven skal rettes. Er der nogen søde mennesker der vil, må de meget gerne hjælpe :D På forhånd Taak :D -
STX mere teoretisk end HTX=!?
ForumindlægHej Jeg går selv på STX. Jeg har engang hørt, at STX skulle være mere teoretisk end HTX, det forstår jeg ikke helt..? Jeg troede at det var på HTX, hvor de tunge-teoretiker-drenge sad bag deres bøger i laboratorier samt lavede forsøg? Det ovenstående modstrider da også i mod noget andet som...
