Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18501 til 18520 af 48240
-
Binomialfordeling
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig bed b) i opgaven jeg har vedhæftet. Har det nemlig svært med at udregne k(12,5), og i min formelsamling går pascals trekant ikke til (12,5) Tak på forhånd -
Effekt
ForumindlægJeg er i gang med at løse den her opgave, men jeg sidder fast i opgave b. Ved ikke hvilken formel man kan benytte -
Atomfysik
ForumindlægHej jeg skal have repeteret noget atomfysik, men en del af det er gået glemt - kan jeg få lidt råd her? -
Koncentration
ForumindlægNogen der kan hjælpe :-) 10 mL 0,01 M eddikesyre fortyndes med vand til i alt 150 mL. (Ks = 1,74 * 10-5) Beregn startkoncentrationerne af alle ionerne i opløsningen? -
Differentialligninger
ForumindlægJeg er lidt på bar bund med alle opgaverne. Hvordan kan jeg finde ud af, hvad den fuldstændige løsning er til opgave a, hvorved jeg herfra kan finde forskriften? I opg b går jeg ud fra, at jeg skal indsætte 1 mio og sætte den lig med den fundne forskrift og herefter løse for t, men det er lidt s... -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Hjælp (FSA)
ForumindlægHey :) Jeg skal op i fysik/kemi på tirsdag, men jeg ved ikke hvordan det foregår? Altså min lærer har forklaret mig det, men forstår det stadig ikk? Nogle som ka' hjælpe. -på forhånd tak. -
THC molekylets funktionelle grupper
ForumindlægHejsa Kemi er ikke min stærke side, og jeg står lidt og bakser med at finde ud af hvilke funktionelle grupper der gør at molekylet bliver fedtopløseligt.. Er lidt i tvivl heromkring :s -
Fotokemi?
ForumindlægHvad er fotokemi og fotokemisk reaktion? Sad og læsede noget kemi i går da jeg støtte på disse udtryk, som jeg desværre ikke helt fik fat i, med betydningen taget i betragtning! -
Biologi spørgsmål
ForumindlægJeg ska til eksamen i biologi på tirsdag og kunne derfor godt tænke mig at se nogle eksempler på spørgsmål, hvis der er nogen der har det i forb. med årsprøve e.l.Andre gode råd er også meget velkomne.... -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Vergleichen mit
ForumindlægHej alle. Jeg skal til tysk eksamen i morgen, og er rimelig flad for inspiration. er der nogle der evt. har en form for analyse eller et referat af overstående tekst? Mvh. det kunne hjælpe mig virkelig meget. -
Analyse af briller
ForumindlægHej! Jeg mangler lidt hjælp til min mundtlige eksamen i dansk... Jeg har valgt teksten "Briller" af Martha Christensen, er der nogen der kan hjælpe mig? Tak på forhånd :))) -
Enevæle
ForumindlægJeg skal op til historie eksame, og jeg har trukket emnet fra "enevælde til demokrati", også skal jeg perspektivere mit prøveoplæg med noget? Er der nogle der har forsalg til hvad jeg kan perpektivere det til? -
f(x)=k*x^(3/2)+c
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/on98_aaj.pdf Det er opgave fem, hvor man skal udregne den saakaldte pilhoejde (sidste del af opgaven), jeg har problemer med. Nogen som kunne hjaelpe? -
Mundtlig Matematik A
ForumindlægLige et lille spørgsmål til dem der har været oppe i mundtligt matematik A: Hvordan foregår eksamen? Jeg ved at der er en samtaledel til sidst men kan man i praktis godt nå det? Hvor mange spørgsmål bliver der ca. spurgt? -
Noter på outline?
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med min eksamen i engelsk, men kom en smule i tvivl om man egentligt må skrive noter på sin outline ligesom på din synopsis i dansk?? Tak på forhånd:)) -
Differentiation af en lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes? -
Det besale i matematik
ForumindlægJeg vil høre om hvad der er virkelig vigtigt, at kunne til skriftlig matematik eksamen i folkeskolen, som giver 100% garanti for at jeg består? Jeg skal op her til sommer, og vil gerne være forberedt. -
Forskel på sonate og menuet.
ForumindlægHej! I morgen skal jeg til musik eksamen og ét af emnerne er wienerklassiken. Mit spørgsmål lyder på: Hvordan kan jeg se forskel på om det er en sonate eller en menuet? Håber, at en eller anden kan hjælpe!
