Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 18501 til 18520 af 27764
-
Det gyldne snit
ForumindlægHej! Jeg sidder og er igang med min billedanalyse og jeg skal nu til at finde det gylnde snit. Problemet er bare, jeg kender ikke et program som viser et gittter eller noget der kan hjælpe mig med at finde det? -
Projekt opgave emne?
ForumindlægVi er en gruppe på fire der går i 8. klasse. Vi har projekt opgave, men mangler at finde et godt emne. Nogle ideer? Overemnet er globalisering og vi vil ikke tage miljø, da det emnet er taget og er oplagt. Vi vil meget gerne lave en film, til dette projekt, fordi det er noget vi kan finde u... -
engelsk underemne hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægJeg har trukket "udforsk de engelsk talene lande" til eksamen i engelsk, og mangler et underemne. så kom med alle jeres foreslag til emner at tale om. -
eksamensopgaver(rettelse)
ForumindlægNogle der kan hjælpe med følgende opgave 1? Borvand: (Borsyre: H3BO3) Der afpipetteres 5,0mL borvand (Etikettens angivelse: 2% borsyreopløsning), som herefter titreres som monoprot syre med 0,100M NaOH. Ved ekvivalenspunktet er der brugt 18,8mL af NaOH-opløsningen. c) Stemmer analyseresultatet ov... -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig engelsk. Er der nogen som kan fortælle hvilke tekster I har været oppe i? På forhånd tak. -
Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni -
Hjælp til endelig problemformulering (Mediefag og Fysik)
Forumindlægdette er så endnu en tråd der søger hjælp til AT eksamen. Jeg er rimelig sikker på hvordan min opgave skal udformes, jeg har bare problemer med at finde den eksakte sætning, der kan bruges som problemformulering. Mit emne er: Tidsrejser Mediefag vil jeg gerne bruge til, igennem en film, finde ud ... -
13 I engelsk??
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig FSA imorgen og ser frem til det. Jeg har nemlig styr på alle mine notater og kan hele pensum! Min engelsk accent er også god, så jeg kan ikke se nogle problemer!Emnerne jeg kan komme op i er: My Life, Ireland, Australia og LoveI årskarakter har jeg fået 11 i de si... -
Konvergens
ForumindlægHej derude. Jeg har en opgave som lyder; 1. Vis dernæst, at` ikke er ligeligt konvergent i intervalet R. "Jeg tænker, at jeg skal bestemme grænseværdien for x=1 og for 0< x < 1 og for x>1 og for x<0. Hvis jeg får samme grænseværdi for alle værdier af x, så vil det være lig... -
molin modellen
Forumindlægnogen som ka forklare mig molin-modellen?er ret lost!!!! -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected] -
International politik??
ForumindlægHej Alle. Jeg er ikke helt god til samfundsfag, og skal nu igang med emnet International Politik (IP), hvilket bevirker, at jeg virkelig ville være taknemmelig, hvis nogen herinde ville anbefale mig nogle gode forståelige sider om emnet, eller måske kort forklare mig hvad emnet går ud på? M. -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg har fået stillet følgende opgave:Man kaster en hvid og en sort terning og skal bestte sandsynligheden for følgende hændelser:A: Den hvide terning viser mere end den sorte?B: Begge terninger viser mindst 5 øjne (er sandsynlighen for dette ikke 2/36 ?)C: Mindst en af terningerne viser 5 øjneDen... -
AT eksamen
ForumindlægHej, Er der en derude som kan forklare mig hvad man skal til AT eksamen? Hvad skal man fremlægge? Ens konklusioner og metoder? Finde andre vinkler til temaet? Håber der er en derude, som kan forklare mig det! -
hjæl til forståelse af et spørgsmål
ForumindlægJeg forstår ikke hvad følgende sætning betyder:Gør rede for kompositionen. -
Hvad kendetegner H.C. Andersens eventyr?
ForumindlægHvad er kendetegnet for H.C. Andersens eventyr? Ved at han skrev dannede og udannede eventyr, men hvad kendetegner dem ellers? -
Dominant og recessiv
ForumindlægSkelnes der mellem typer dominant og recessiv. For eksempel i forhold til rhesus-systemet, så er der ikke tale om at D nedarves dominant over for d. Hvis nu min mor har genotype Dd, hvad bestemmer så hvilke et af generne jeg arver? Er det ved overkrydsning under meiosen - kønscelledannelse? -
Hvad betyder redegørelse.
ForumindlægHvad er redegørelse og vurdere? Har meget svært ved samfundsfag og skal op til det på mandag men ved ikke hvad de ord betyder kan nogen hjælpe ? -
PPR-UDDANNELSE
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man uddanner sig som ppr, og hvorhenne og hvad skal ens snit vær? har søgt lidt på google, men jeg tror man skal uddanne sig noget andet for at være ppr? Forstår ikke helt .. -
Ramt af Old-pest!!
ForumindlægHejsa alle! Som I læse i ovenstående er jeg blevet ramt af old-pesten og skal derfor op i old den 23-06-15. Desværre synes jeg ikke, at min lærer har været så god til at forklare, hvad vi skal gøre til eksamen, hvordan vi griber det ad og hvad der skal foregå til eksamen. Jeg har så kunne læse mi...
