Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18501 til 18520 af 321608
  • intermolekylære bindinger

    Forumindlæg
    Hej :) er der en der kan hjælpe med intermoleylærer bindinger i acetylsalicylsyre... tak:)
  • funktion som opfylder sup

    Forumindlæg
    nogen der kan forklare mig, hvordan man svarer på dette spørgsmål?
  • Forhold 1:2:24

    Forumindlæg
    Jeg har sidet og grublet over det her. en der kan hjælpe?To tals differens, sum og produkt har forholdet 1:2:24.Bestem de to tal?
  • Potens i excel

    Forumindlæg
    Skal lave en matematik aflevering i excel, og skal skrive et potens tal, men kan ikke finde ud af hvordan det er man gør :/ Så hvordan skriver man Potens i Excel ? Potens tal ex. 34
  • procent regning?

    Forumindlæg
    Hvis man skal bestemme hvor mange procent større et tal er hvordan stiller man det så op?? har tallet: 166,257 og skal finde ud af hvor meget større i procent 258,213 er... kan det passe det bliver omkring 64 %???
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej har udregnet varians og standart afvigelse af lotto tal. Kan i fortælle mig hvad de forskellige tal betyder :) ?
  • Canadas Døds/fødselsrate

    Forumindlæg
    Nu har jeg klikket ind på alle googles forslag, men jeg kan simpelthen ikke finde et tal på canadas Døds/fødselsrate! Så er der nogle er jeg der har et tal? På forhånd tak!
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Bliver resultatet altid et naturligt tal, når man regner med naturlige tal? kan jeg få en exsempel? Hvornår svaret er ja, og hvornår det er nej? tak for hjælpen
  • Analyse af Nutidens Sædelige Lighedskrav

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere Elisabeth Grundtvigs tale, Nutidens sædelige lighedskrav, er der nogle som kan hjælpe mig med at forstå talen?
  • Eksponential- og linær funktioner

    Forumindlæg
    Hej alle! :) Er der nogle af jer den kan hjælpe mig med de her 3 spørgsmål: Opgave 2: Om en eksponentielt aftagende funktion oplyses, at grafen går gennem punktet P(5,2). Bestem tallet . Opgave 3: Om en eksponentielt voksende funktion oplyses, at grafen går gennem punktet P(-3,5). Bestem tal...
  • Hjælp til matematik opgaver!?

    Forumindlæg
    Hey!Jeg vil blive meget glad, hvis her er nogle venlige folk, som har lyst til at bruge to min til at hjælpe mig med lidt matematik. Det drejer sig om disse opgaver:(man skal skrive følgende opgaver om til én brøk) Skråstreg = brøkstreg.a* b/c +c* a/b +b+ c/aa-b/a - a/b + a^2+b^2/abOg:Den græske ...
  • Hjælp!!!!

    Forumindlæg
    Hej!Jeg vil gerne at I hjælper mig med den opgave: Bestem definitionsmængden for funktionen f giver ved f(x)= kvadratrod x^2-4x+3 hjælp!!!!! På forhånden tak.
  • forholdet ml. to stoffer

    Forumindlæg
    Jeg har en opgave hvori der bl.a. står:Forholdet ml. antallet af Ar-40-atomer og K-40-atomer i klippestykket er nu 0,48.Er det ikke det samme som at forholdet er 48% ? Eller 12/25 ? Oghvad vil det så sige der er mest af? Ar-40 eller K-40 ?
  • lineær regression

    Forumindlæg
    hej er der noglen som ved hvordan man regner øvelse 6.28 i mat c hf fra side 215 til 216. jeg har ingen plan hvordan jeg skal beregner det. hilsen
  • definationsmængden

    Forumindlæg
    vi har en funktion f(x) = sqt(4-2x) jeg skal så udregne funktionsværdien f(0) x har jeg så fået til 2 vha solve så står der jeg skal bestemme definationsmængden er det så dm= -2, +2 eller?
  • høj dimension

    Forumindlæg
    Hvad betyder " høj dimension"
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej, det er fordi jeg skal til optagelsesprøve næste uge, og jeg ville gerne vide lidt mere omkring det. Hvordan er det? er det svært? og hvilken spørgsmål stiller de?
  • luftmodstand

    Forumindlæg
    jg forstår den virkelig ikke en bold kastes lodret opad med begyndelsesfarten 16,0 m/s. når bolden kommer ned igen til starthøjden, er farten på grund af luftmodstanden faldet til 14,8 m/s boldens masse er 152 g a) beregn boldens tab i mekanisk energi b) forklar om mekanisk energi er størt på...
  • Algebra

    Forumindlæg
    Hvis man har en ligning der indeholder børker på begge side af lighedstegnet, SKAL fællesnævneren så være ens?
  • Metode og teori bio og eng

    Forumindlæg
    Hejsa. jeg har om ufrugtbarhed - nu og i fremtiden. med fagene Biologi og Engelsk. Men jeg er er meget i tvivl om metode og teori. jeg har skrevet ejg bruger den humanistiske metode til at analysere og fortolke en bog. og at der er andre der har brugt den naturvidenskabelige metode og at jeg ha...