Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 18521 til 18540 af 22496
  • matematik

    Forumindlæg
    2t>49 hvad er svaret
  • Nice wordsss!!!! For simple word

    Forumindlæg
    Hey guyes I have to write this paper for school, my teacher says i have to write more academic word. So I want hear yo'all' if U know a website where you can finde academic word for simple englesh ?
  • Nådsensbrød

    Forumindlæg
    Hvad er hovedproblemet i den historie? er det bare at den der fattiggård er så fordærdelig?
  • differentialregning

    Forumindlæg
    Hej - er der nogle der kan hjælåe mig med disse opgaver: a)en funktion er givet ved g(x) = ex bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2,f(2)) b) to funktioner f(x)=x^2 + 3 og g(x)=lnx + 2 a)bestem en ligning for tangenten g(x) i punktet (1,g(1)) b) funktionen f(...
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der have en rapport på engelsk om ( The recycling process of aluminium cans) jeg vil gerne bruge den som en inspiration til min stil . tak
  • Keglesnit

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved at et keglesnits fremkomne kurver kan udtrykkes ved : ax^2 + bxy + cy^2 + dx + ey + f =0 hvor a,b,c,d,e,f tilhører de reelle tal. Hvordan kan man vise det? Har siddet med det i en time nu og kan simpelthen ikke finde ud af det
  • Redox

    Forumindlæg
    Hej, hvordan ser reaktionsskemaet ud, når alkoholen propan-1-ol oxideres ved brug af KMnO4? Og hvordan med propan-2-ol?
  • HJÆÆÆÆÆLP HASTER

    Forumindlæg
    Har en opgave om pest. men skal redegøre for europa fra 1300- 1500 tallet. har nogle ideer om hvad jeg kunne komme ind på?
  • Ingen som har facit til fejlstøvsugeren

    Forumindlæg
    Er der ingen herinde som har facit til fejlstøvsugeren? Tænker mere på side 83 og 84. Opgaverne på disse sider. Ville være en STOR hjælp!
  • Fortælling.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil høre om der ikke sidder en der ude, der kan jeg hjælpe mig med begrebet fortælling. Jeg vil gerne have noget inspiration til at skrive en indledning i en stil om fortælling. På forhånd mange tak.
  • Reaktions ligninger

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig, med at vise hvordan man laver en afsteming for denne; CH3OH + O2 ==> CO2 + H20 Og eventuelt måske lave et andet eksempel? :)
  • Funktioner/differentialregning - hjælp!

    Forumindlæg
    Hvordan gør man, hvis man skal have alderen, a som funktion af M? Hvilken regel skal jeg bruge? Er helt lost... M=100·e^(-0,058·(a-18)),
  • Gennemsnitskarakter? Folkeskole.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har prøvet at regne det ud selv men har fået SÅ mange forskellige oplysninger om hvordan man gør, så jeg er forvirret. Jeg går i 9. klasse, og vil bare gerne vide hvor jeg står. Så, jeg skriver mine karakterer og så hvis I vil være søde at regne det ud? Mange tak. Og ja, jeg får ...
  • Forventede værdi

    Forumindlæg
    Betragt en invaliditetsforsikring som starter nu og betaler X ved tid T når invaliditet indtræffer, forutset at T≤t0, hvor t0 er policens udløb. Hvis T≥t0 betales ingenting. Her er X invaliditetsgraden, og den er antaget at afhænge af tidspunktet for invaliditet. Fordelingen antages at være...
  • fysik dispositioner - hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er en uerfaren 9. klasses elev, som nu (desværre) skal op i fysik mundtligt. Vi har endnu ikke fået at vide hvilke emner der bliver opgivet, men jeg er ret sikker på at magnetisme, radioaktivitet, jordens salte, syre, base- og salt vil være blandt de opgivne emner. Dertil sk...
  • Oversættelse af sætning

    Forumindlæg
    Hej Jeg har problemer med at oversætte en sætning, og håber derfor at nogen kan hjælpe mig. Feeisti pátriam divérsis géntibus unam, prófuit iniústis te dominante capi på forhånd tak
  • Beregning af pH

    Forumindlæg
    Kan ikke finde ud af følgende opgave: Hvad er pH i en 10,0 % NaOH, når det vides at densiteten = 1,1089 g/mL
  • fejlkilder=> spørgeskemaundersøgelse?

    Forumindlæg
    hvilken årsager er der til eventuelle fejlkilder i ved en spørgeskemaundersøgelse?
  • Karen Blixen - "Aben"

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til eksamen i Karen Blixens forfatterskab. I den forbindelse skal jeg analyserer hendes novelle "Aben". Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle hjemmesider eller andet hvor jeg kan få hjælp til denne analyse? På forhånd tak!
  • Diff.ligning

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at redegøre hvordan funktionen f(x)=x*ln(x) er løsningen til differentialligning y' = y/x +1 her er jeg stået af, desværre. ln(x) differentieret giver da 1/x og x differentieret giver.. 1? Hvad gør jeg forkert?: f(x)=x* ln(x) f'(x) = 1 * 1/x 1* 1/x = y/x...