Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18561 til 18580 af 25907
-
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægHej allesammen!Ville høre om der var nogen, som lige ville kigge et uddrag af min sso i engelsk A igennem. På forhånd mange tak! John R. Seeley:John R. Seeley is a professor was Cambridge University. He published a book in 1883, were he among other things puts up two views on the Empire which he ... -
Sammensatte udsagnsord
ForumindlægJeg er generelt dårlig til tysk, men knokler for at blive bedre. Vil derfor gerne have tjekket nogle sætninger, som jeg har problemer med.\n\n*5,10,13,14,15 er dem jeg er mest i tvivl om er rigtige. Jeg kan slet ikke analysere 13,14 og 15. Sådan sætninger er jeg ikke stødt ind på før, og jeg ved ... -
meget kort - haster!
ForumindlægHeisan derude :) Er der nogen der vil rette mit det sidste tysk??? Dansk version: 1)Jeg tror, det er vigtigt at læse bøger. 2)Jeg tror, at jeg vil begynde at læse en bog. 3)Han sendte mig en bog, som han bad mig læse grundigt. 4)Jeg blev træt, da jeg havde forsøgt, at læse det første kapitel. 5)M... -
rettelse af tekst til imorgen-help!
Forumindlægher er en fransk tekst jeg skal aflevere imorgen, jeg startede med at skrive det danske og oversatte det til fransk, i må meget gerne sige til hvis i kan se nogle fejl, eller eventuelt rette den. --------------------------------------------------------- Elle s’appelle Madeleine Walace. Elle a e... -
Oversættelse
ForumindlægNogen der gider kigge ovesættelsen igennem med særlig fokus på genitiv og præpositioner? Ein tolles Erlebnis: Publikums bifald holdt ikke op. ”han er vor tids rockkonge” , skrev en kritiker. ”Han skriver hjertets musik. Han er en stor musiker”. Men på sit hotelværelse sad rockkongen og læste tr... -
Formueret III
ForumindlægJeg studerer jura ved KU på 2. år, og det gik fint indtil min verden blev forstyrret af faget formueret III. I min vurdering er faget blevet skabt pga. mangl. idéer på andre måder at belaste os. Bogen er elendig, og det er et meget komprimeret fag som hænger dårligt sammen med de andre fag på 2 å... -
Det minder mig om...
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
Sidder fast i dansk stil.
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
Hjælp til dansk stil!
ForumindlægJeg skal skrive en stil som omhandler følgende: Forestil dig at du om 10 finder din gamle skoletaske. I den ligger nogle ting som vækker særlige minder hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Jeg tænkte om I ikke havde et par ideer til en fortsættelse, da jeg lige nu ... -
Drilleverber
ForumindlægNu har jeg skulle oversætte nogle sætninger til engelsk.. Men er lidt i tvivl, om hvor korrekt jeg har håndteret disse verber.. De kan nemlig godt drille lidt i nogle sammenhænge, ved jeg. Her er mine forslag: 1. Konen ønskede, at han skulle komme tilbage. The wife wanted him to come back. 2. Kid... -
Valgfag
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g på gym og skal vælge valgfag til imorgen. Jeg har 3årigt mat A og samfundsfag B nu. Så jeg skal vælge 1 eller 2 højniveaufag. Enten Tysk, Engelsk, eller Fysik.eller måske et mellemniveau. Jeg står lidt i tvivl om det skal være erhvervsøkonomi som mellemniveaufag og så et højniv... -
HJÆLP - APARTHEID
ForumindlægHej alle :) Jeg har valgt at skrive om apartheid i engelsk og historie. Jeg har valgt romanen "A dry white season", som jeg vil analysere i engelsk, men dog er jeg stadig i tvivl om, hvad mit fokusområde indenfor dette brede emne "aparatheid" skal være.. Er der mon nogle af... -
Hvad skal jeg vælge??
ForumindlægHej !Jeg skal næste år ( lige i starten ) holde fordrag i engelsk, da vi var 6 der manglede sagde vores lærer vi skulle vente til efter sommerferien da vi ikke kunne nå det. Men hvad skal jeg fortælle om, det er et valgfrit emne, det er på engelsk. Jeg skal op i 2g. Emnet skal bare være inde for ... -
angående brug af sekundærlitteratur
Forumindlægjeg skriver srp i engelsk/historie, hvor jeg i engelsk-delen skal analysere en bog. til dette har jeg noget sekundærlitteratur som er "critical studies", altså helt præcist eksperters analyser af min bog. men disse analyser lægger sig kraftigt op ad mine, så jeg ved ikke helt hvordan je... -
Stil tjækning
ForumindlægHejsa. Jeg har en fremlæggelse for til på mandag på engelsk uden vi skal læse det op!!! Men inden jeg øver ville jeg gerne lige have at en der er god til engelsk lige ville kigge den igennem. Det er lige med med komma, men mere stave fejl. Det jeg har skrevet er ALT det jeg skal kunne s... -
The Catcher in the Rye
ForumindlægHeysa. Ved godt at der dagligt bliver oprettet indlæg om 3.års opgaven, men da jeg skal skrive i Engelsk ville alligevel lige høre om der er nogen der ved noget om "The Catcher in the rye"? eller har skrevet opgave om den??Har læst bogen, både på dansk og engelsk, og har fundet en del r... -
Aktikel
ForumindlægHej studieportalen.dkJeg er ikke særlig god til engelsk, og jeg har fået til opgave af min lære, at jeg skal skrive et referat af en aktikel. Jeg har prøvet at læse den igennem, men forstår slet ikke en pind af den. Og hvis jeg skal til at bruge ordbogen vil det nok tag hele dagen. Så hvis der va... -
Cubakrisen
ForumindlægHej Har stor brug for jeres hjælp ang. AT, jeg har valgt at skrive om Cubakrisen i fagene Historie, A og Engelsk, B. Som materialer harjeg filmen Thirteen Days, som jeg har tænkte mig at analysere i engelsk og Kennedys TV-tale d. 22 oktober, som jeg har tænkte mig at lave kildekritik af. Jeg ... -
Det gylde snit også kaldet the golden section!
ForumindlægFolkens, skal virkelig bruge jeres hjælp. Jeg skal forklare det gyldne snit også kaldet the golden section på engelsk. Jeg skal forklare det hele på engelsk så det bliver lidt svært. Jeg fatter intet af det. Jeg skal forklare hvad det gylde snit/golden section har at gøre med arkitektur, også s... -
Hjælp til at rette kort beskrivelse!
ForumindlægHej :-) Jeg har fået feedback for noget af det første jeg skrev i min stil på engelsk. Det er ikke godt nok. Jeg har brug for nogen, som kan hjælpe med at rette gramatiske fejl på engelsk. Det er et lille afsnit, ikke særlig meget. Jeg kan sende det på privat besked. Jeg håber der e...
