Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 18561 til 18580 af 98538
  • Termodynamik

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvilke entalphi beregninger vi er ude i her? Kolben hvor NaOH(s) dissocieres bliver brandvarm. Vis, ved en termodynamisk beregning, hvordan dette kan forklares.
  • P/q metoden

    Forumindlæg
    Bevis for P/q metoden...!??
  • Oversættelse af små sætninger...

    Forumindlæg
    Hej.. Kan i ikke hjælpe mig med oversættelsen af disse sætninger?? Bare så mange som i nu orker, alt hjælp kan bruges.. Muchas gracias gente...1 El Mariachi spiller på guitar og prøver at få job på byens forskellige barer 2 Moco er narkogangster og bor på en farm med en masse piger.3 Mocos mænd e...
  • kort spørgsmål om differentialregning

    Forumindlæg
    Efter jeg har gennemgået mine notater fra matematik B, kan jeg se at min lærer både har brugt ordet differenskvotient og differentialkvotient. Nu er jeg så blevet i tvivl... men det er vel bare det samme, ik???
  • Karakrere eller ej ?

    Forumindlæg
    hvad synes du ? ? udtagelse eller karaktere ? og hvorfor ?
  • Niveau til Fysik OL

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på, hvordan niveauet til Fysik OL plejer at være. Hvor mange går videre? Hvor mange stiller op? Hvor mange opgaver plejer skal man at skulle løse for at komme med? Nogen der har været med før, der ved noget om det?
  • Afslutningsprøven! 1.G

    Forumindlæg
    Hej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft !
  • Årsprøve skriftlig

    Forumindlæg
    HejJeg skal til årsprøve i dansk skriflig i morgen, og vil selvfølgelig gerne forberede mig lidt inden. Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan? Jeg ved jo ikke hvad emnerne er endnu.Er det en god ide at læse gamle stile igennem evt.?På forhånd tak:)
  • Fældningsreaktioner

    Forumindlæg
    Altså.. nu dannes der bundfald, hvis der er tale om en fældningsreaktion. Og det er ofte en opløst blanding af to salte i vand.Men hvad med to smeltede salte der blandes? Hvad sker der så? Der er jo også tale om ioner??
  • Tangentens ligning

    Forumindlæg
    Hey ppl. Er der et sødt mennesker der ville være sød at udlede tangentens ligning? Og fortælle mig hvordan og hvorledes? =)
  • Is It Possible to Find Love Online?

    Forumindlæg
    Er der nogen andre der har trukket emnet Love? jeg har Love on the internet men kan ikke finde noget rigtigt om det.. Er der ikke nogen der kan hjælpe?;(
  • Uddannelser

    Forumindlæg
    Hej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart?
  • Er det muligt?..

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-)
  • Lille spørgsmål om mitochondrie?

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Jeg har et lille spørgsmål vedr. mitochondrier. Hvordan er dennes opbygning og funktion? Jeg håber, at I kan svare dybere end jeg kan, for jeg forstår det ikke helt :(
  • NV? Hvad er det?

    Forumindlæg
    Ja, jeg læste det i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:)
  • Opfriskende

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender noget man kan drikke(udover kaffe) eller spise, som kan virke opfriskende på en? Jeg har tænkt mig at være vågen hele natten og terpe religion
  • UNI uden forelæsninger og øvelsestimer?

    Forumindlæg
    hej sp-medlemmer, ville høre om nogen har erfaringer med et studie, hvor de hverken tager til forelæsninger eller øvelsestimer? og alligevel klarer sig godt? altså jeg begyndte på mit studie i år i september, og har mødt op til undervisningen 5-6 gange i alt....ud af rigtig mange timer. når...
  • ønsker at klage i matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg ønsker at klage i forbindelse med matematik skriftlig eksamenskarakter på A-niveu stx. Er der nogen der kender til det? Hvad kan man klage over? Vel indholdet, men jeg kan jo ikke decideret gå ind og sige sådan og sådan. Men jeg har skrevet og forklaret en del til hver opgave og brugt ...
  • I Am Here - Jesper wung-sung

    Forumindlæg
    hej alle jeg er i gang med at arbejde med "I Am Here" af Jesper Wung-Sung, og ville høre om der er nogen der har lavet en analyse eller har opgaver til den? hvad mener i, der er temaet i essayet? hvad er det Wung-Sung vil med essayet?¨hvad mener i om konflikten i essayet? ta...
  • Dagmar overbye

    Forumindlæg
    Hvad var specielt ved den tid, ifh til abort, kvinder osv. ???