Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18581 til 18600 af 153957
-
parabel mat
ForumindlægJeg får oplyst tre punkter i en parabel, og ud fra de punkter skal jeg bestemme a,b,a, hvordan kan jeg det?? Man sku kunne det på to måder. -
Jeg har virkelig brug for hjælp!!
ForumindlægJeg skal reducere regneudtrykkene med variable, og beregne regneudtrykkene med tal : a * (b - b) og (a + b) * c - bc -
HJÆLP! :O
ForumindlægVil I ikke nok være søde at hjælpe mig med denne opgave? :) Reducér: 4a(a+b) - (a+2b)^2 + 4b^2 -
Reducering
ForumindlægHej Jeg skal reducere følgende: (a^3-a^2b)/(a^2-2ab+b^2) Nogen forslag? -
Hjælp til matematik
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede af opgaven i min bog - det er den første opgave i a i øvelse 831. Hvordan skal jeg regne den? -
Tal
ForumindlægHej. Hvad er navnet paa tal der er ens uanset om de laeses forfra eller bagfra, f.eks. 12121, 12321. -
Bevis: længde af projektion
ForumindlægJeg skal bevise en sætning, omkring længden af projektionen, er der nogen der kan hjælpe mig? OPG: http://img122.imageshack.us/img122/6108/scanmatfu6.jpg Det er opg 16.13 og man skal altså bevise sætning 16.12 på anden side (s.87) det der står op den første side er beviset til projektionsforml... -
Ligning
ForumindlægHej, nogle der kan hjælpe med denne? (x+5)(5-x) -
hjælp det haster
Forumindlæghey igen så har jeg problemer igen igen men denne gang er det en huske problem for jeg kan ikke huske hvordan man regnet afvigelseprocenten ud .......... er der nogen der kan huske det ? -
en lille vektor opgave :(
ForumindlægHej allesammen(: Er ved at lave min aflevering og er simpelthen gået i stå i en vektor opgave, hvilket er noget øv :/ Opgaven lyder: I en orienteret plan er der givet to ektorer a og b, om hvilke det oplyses, at [a]=6 ,[b]= 2 og a*b = 6 beregn gradtallet for vinklen mellem vektorerne a og... -
Reducering af udtryk
ForumindlægHej Har brug for hjælp til at reducere udtrykket (a+b)2+2*(a-b)-(a+b)*(a-b). Jeg tænker at man skal ophæve paranteserne først men kan ikke huske reglerne for det. Tak på forhånd! -
3. g opgaven....
ForumindlægHej.Jeg skal til at skrive 3. års opgave i matematik...og regner med at få problemer med opstillingen i word. Er der nogen der har bud på nogle matematiske programmer der gør det nemmere at stille ligningerne og bevisførelserne pænt op????? Kommentar til hvordan selve opgaven kan stilles op er og... -
dem der skriver SRP
ForumindlægHej alle sammen. Hvordan føler i på nuværende tidspunkt at det går? Er jeg den eneste der er ved og blive lidt halv stresset. -
Danskopgaven 1.g
ForumindlægJeg går i 1.g og skal snart lave danskopgave.Er der nogen som har nogle gode råd med hensyn til dette?Og er der nogen som har et forslag til et emne, en god roman eller lignende?Mvh. Maria -
Trigonometri
ForumindlægHej. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe mig med den vedhæftet opgave? -
Tysk årsprøve/eksamen?
ForumindlægHeY, nu er det sådan at jeg snart skal op til tysk årsprøve (1.g)... Er ret nervøs for det :-STænkte på om der er nogen der kan give mig et eksempel på, hvordan et tysk spørgsmål kan se ud? (altså det som man trækker)og et eksempel på en god sætning man kan bruge som indledning? Hvad forlanges de... -
Oldtid eksamen
ForumindlægJa så er min næste eksamen oldtidkundskab. Og jeg har nogle spg. hertil, som jeg ikke helt kan finde svar for i de gamle tråde.Som jeg har forstået det, så får man en kendt tekst, f.eks. en side fra iliaden og et kendt monument? Derefter skal man sætte sig ind 25 min for at forberede til fremlægg... -
Hvordan går det med jeres sso??
ForumindlægHej...Sidder selv og skriver min sso lige nu, og ville høre hvordan det går med jer andre derude????Katrine -
Er det snyd?
ForumindlægJeg spekulerede over følgende:Hvis man fandt terminsprøve sættene fra de sidste 2 år, både vinter og sommer.Fx i fysik eller dansk.At man så lavede opgaverne fra samtlige sæt, og i dansk gennemanalyserede, og skrev halvstile (i notatform), og tog det med til terminsprøverne.Vil det så være snyd e... -
naturfags eksamens noter
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe
