Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18581 til 18600 af 169995
  • forskellige spg.

    Forumindlæg
    Hej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ...
  • Sproglige virkemidler, stilistiske virkemidler? Hvornår?

    Forumindlæg
    Hej I hvilekn opgavetype mener i at man skal tage enten sproglige virkemidler i brug i analyse eller stillitsiske virkemidler i beug som en del af analyse i den skrftlige danske A eksamen?
  • Hvordan dannes cykloner?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til naturgeografi eksamen inden længe og kan ikke finde ud af hvordan de opstår
  • Udled formlerne for at bestemme konstanterne i forskrifterne for enten eksponentielle eller potens sammenhænge, når netop to støttepunkter er kendte.

    Forumindlæg
    Hejsa. Hvordan gør jeg dette? Det er et spørgsmål til mundtlig eksamen.
  • konjunktur og BNP

    Forumindlæg
    Hej nogle som ved hvad konjunktur er og hvad det har med bnp at gøre. Hvornår er der tale om højkonjunktur og lavkonjunktur. :-)
  • Hej!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal snart op til årsprøve i dansk STX A. Jeg tænkte på, om der er nogle, der sidder inde med gamle opgavesæt? - Jeg vil gerne se de forskellige ting, man kan møde. :)
  • ENGELSK TERMINSPRØVE!!!

    Forumindlæg
    Hjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på???????
  • Opgavesæt 2009?

    Forumindlæg
    Hejj er der ik nogen der har linket til siden, hvor opgavesættet fra 2009 skriftlig dansk niveau A er ?? inde på uvm lægger de ikke mere opgavesættet ind for dansk, pga copyright ?
  • Skriftlig Matematik

    Forumindlæg
    Hej Alle Er der nogen af der ved, hvor man kan løse nogen opgaver på A, uden hjælpemidler ? altså sådan typiske ? - Jeg har prøvet og lave dem på uvm, men leder efter flere hvis der er ? Tak på forhånd ?
  • Eksamensbevis efter fag-løft som valgafg

    Forumindlæg
    Hvordan tæller årskarakter i fag der er blevet løftet op som valgfaa, fra B til A. Det står på Lectio under "Eksamensbevis", men var under forståelsen at det ikke talte med i gennemsnit.
  • Løs andengradsligning

    Forumindlæg
    diskriminanten er 169 er vi enige om ligningen løses med formlen for at finde rødderne? Altså -b+/- kvadratroden af diskriminanten divideret med 2 * a? Se vedhæftet billede
  • Taylorpolynom.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der ved hvordan man løser n'te grads taylorpolynomier på en TI-89 ?? (og måske af flere variable?)
  • Middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Vi har 1000 personer som stemmer, og sandsynligheden for at en af dem stemmer på social demokratiet er 0,23. Midel værdi og spredning beregnes: n= 1000 og p = 0,23 µ = np = 1000*0,23 = 230 ? = vnp(1-p) = v1000*0,23(1-0,23) = 13,31. Mit problem er hvad middelværdien og spredningen fotæller h...
  • Engelsk årsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal d. 8 juni til engelsk skriftlig årsprøve på 5 timer. Men jge vil spørger om de 5 timer, bruges de til kun at skrive stilen, eller skal man også noget andet???
  • reduktion

    Forumindlæg
    hvordan løser man dette reduktionsstykke 4(3a-5b)-5(2a+2b)
  • Rødder

    Forumindlæg
    Beregn rødderne for følgende andengradspolynomier uden brug af ligningsløser eller grafer f(x) = 3 (x-2)(x+7) g(x)= 2x2-10x+8
  • Eskamen bio niv c

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)?
  • Hvorfor tage en bachelor/kandidat, når man bare kan tage en fx Finansøkonom uddannelse?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt forvirret det med uddannelsesdelen. Hvorfor egentlig tage en bachelor og en kandidat i fx Økonomi, når man "bare" kan tage en Finansøkonom uddannelse som kun vare to år? Er det fordi lønnen er højere eller er det fordi en bachelor i økonomi er meget mere anderledes end ...
  • Præstationsangst

    Forumindlæg
    Hej Jeg har præstationsangst hvad gør jeg ? Hver gang jeg skal til at læse noget, så er det som om at jeg ikke gider og forstå det også tror jeg bare der er noget bedre på nettet, prøver og forstå det og forstår det ikke.. Hvordan lærer jeg og stole på mig selv ? Når jeg er oppe til eks...
  • potensudvikling

    Forumindlæg
    hej allesammen... jeg håber virkelig i vil hjælpe mig med dette, for er helt på bar bund jeg skal op til eksamen i matematik på c-niveau på STX og et af eksamensapørgsmålene lyder således: 4: Potensudvikling og andre vækstmodeller. Gør rede for potensudviklingen y = b*x^a. Du skal blandt andet...

Søgninger relateret til international økonomi a eksamen