Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18601 til 18620 af 169995
-
Fremlæggelse
ForumindlægHejJeg skal snart op til spansk eksamen, og er blevet helt i tvivl om hvordan man egentlig begynder en fremlæggelse på spansk. f.eks.I denne fremlæggelse vil jeg snakke om Fidel Castro.Hvordan siger man det på spansk?mvh.Nick H. Lauritsen -
SIMPELT SIMPELT ang. årsprøve
ForumindlægJa imorgen skal jeg til dansk årsprøve men jeg sad og tænkte lidt på, må man selv vælge hvad man vil lave til eksamen, man kan enten vælge, kronik, essay eller litterær artikel?... eller er det sådan at man trækker det? Jeg går i stx 1.g -
Censor og snyd
ForumindlægHej alle sammen Hvis censorer finder ud af om en person har snydt/plagieret til skriftlig eksamen, ringer de med det samme på skolen og fortælller det? Eller får skolen det først at vide, når karaktererne bliver sendt ud til skolerne? Håber at der er nogle der kan svare, på forhånd tak! -
Skriftlig engelsk
ForumindlægEr der nogen, der var op i skriftlig engelsk årsprøve/eksamen B-niveau sidste år? Som evt. kunne sende mig opgaven, som jeg kan læse igennem? Vil være til stor hjælp :) -
Gamle mat prøve på emu?
ForumindlægHej, jeg har prøvete at lede rundt på emu, efter nogle gamle prøve til eksamen, men kan ikke rigtig finde dem. Er der nogen der evt, kunne sende et link hvis de havde fundet dem? Ville være en stor hjælp :) -
Fuldt pensum?
ForumindlægHej med jer. Jeg er en person der normalt får gode karakterer og owner til eksamerne, men i 3.g er det gået helt ned for mig. I min sidste standpunkt fik jeg for første gang 00 og så hele to gange... Derudover ligger mit snit nok ikke meget mere end over 3. Jeg skal nok kunne hæve det til e... -
noter tak
Forumindlægnogle der ligger med nogle noter da jeg skal op i mundtlige matematik ku det være rart med nogen som passer til mundtlig matematik eksamen -
Shakespeare - sonnet
ForumindlægSkal til eksamen på mandag, men har et problem med Shakespeare. Hvordan analyserer man egentlig en sonnet? -
Morfologi
ForumindlægHej, jeg skal til AP-eksamen om cirka to måneder. Nogen som ved, hvor jeg kan finde en morfologisk ordbog på internettet? -
dialog med læren under eksiminationen
ForumindlægHej :)JEg sidder her og er igang med at forberede mundtlig matematik eksamen, og jeg synes virkelig det er SVÆRT..Der er nogle ting jeg er i tvivl om.. blandt andet er jeg meget usikker på hvad jeg skal vise/bevise på tavlen og hvad jeg "blot" skal vide og kunne snakke med min lære om u... -
Mat B
ForumindlægHej. Hvad synes i om eksamen i dag? Er der nogen der har svarene? -
eksamenshjælp
Forumindlægeksamenshjælp i samfundsfag B som 24-timers eksamen -
Religion og samfundsfag - Islamistisk radikalisering
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive min problemformulering i religion C og samfundsfag A om islamistisk radikalisering til min SRP. Er der nogle der har nogle ideer eller opgaver jeg må se for er i tvivl om mit analyserende spørgsmål. Og samtidig vil jeg gerne hæve mit niveau og skrive noget om internat... -
tysk... PLease
ForumindlægHejsa..!!Har lige et spørgsmål. Har valgt tysk næste år på højt niveau, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan eksamen foregår...Endvidere er det rigtigt, at man får en ukendt tekst som man skal oversætte inden i forberedelseslokalet-ligesom som på obligatorisk niveau...?Hvis ja, må m... -
Spørgsmål omkring snit i 1.g
ForumindlægHej:) Jeg har haft en længe drøm om at komme ind på medicinstudiet efter 3.g, jeg er bare nervøs for snittet. Mine karakterer for 1.g er 7 og 10'taller (heldigvis ingen under 7) og mine årskarakterer var 10,7,7 plus 7 i billedkunst som jeg kom op i eksamen, men fik 10 i årskarakter. Mit snit ... -
Undlade at låse mit gennemsnit?
ForumindlægHej, Jeg skriver fordi jeg er ved at færdiggøre HF på Holstebro Gym, og på nuværende tidspunkt har et karaktergennemsnit (inklusiv A-bonus) på 10,2 . Jeg mangler én eksamen (Mundtlig Dansk) og er lidt usikker på om jeg bør lade være med at aflægge den, for at kunne garantere, at jeg kan bl... -
hjælp!
Forumindlæghej fik af vide at jeg måske kunne få lidt hjælp her inde fra, jeg er profesionel cykel rytter og har et lille problem og det er jeg ikke kan et pip spansk og når jeg skal forklare ting overfor mine hold kammerater skal det helt være på spansk, og hende jeg bor med er tysker så det er ikke til de... -
Erhvervsøkonomi
ForumindlægHey...Jeg vil høre om der nogle der går eller har gået på HHX som har nogle gamle Erhvervsøkonomi B eksemnsopgaver??Hvis ja vil i så ikke være sød at tilføje dem..Jeg har ledt meget på nettet, men kan ikke finde nogle steder hvor man kan finde gamle Erhvervsøkonomi B eksemnsopgaver. Er der nogle ... -
Læse samfundsfag opgave!
ForumindlægHej! Er der en derude, som kunne læse mit tale papir igennem i samfundsfag og hermed komme med nogle råd? :D -
gamle eksamner
Forumindlæghey...Er her nogle der kender en adr, hvor man kan hente gamle skriftlige eksamner på b-niveau?På forhånd tak..
