Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 18601 til 18620 af 168518
-
Grønland
ForumindlægOpgave1: Grønland Er det nogen har lavet den opgaver kan i hjælp mig tak. -
"Gør rede for nogle eksperimentelle metoder, hvormed man kan skelne mellem A og rotenon"
ForumindlægHejsa SP, Jeg mangler lidt hjælp til en kemi-opgave. Spørgsmålet lyder såldes, som også i titlen: "Gør rede for nogle eksperimentelle metoder, hvormed man kan skelne mellem A og rotenon" Jeg har søgt internettet igennem for mulige svar, men har ikke fundet noget brugbart og uddybende,... -
Hjælp!
ForumindlægHej. Jeg er i en lille kattepine min computer og taske mm. er blevet ståjet dsv. vil det sige at jeg ikke har nogenform for noter, Problemet er at jeg skal op til matematik prøve i "beregning af sider i ensvinklede trekanter, beregning af sider, vinkler og areal i retvinklede, ligebenede og ... -
Kvadratsætninger eksempler?
ForumindlægHej igen Jeg forbereder mig til min skriftlige årsprøve i matematik, og vil meget gerne løse nogle eksempler, hvis nogle gidder at skive én eller flere? -
Vigtigt spørgsmål!!
ForumindlægHej, Hvordan bliver man vurderet på den skriftlige eksamen: matematik b? Altså får man 10 , hvis hele opgaven er rigtig, eller kan man få 10 point for hvert delspørgsmål? Er lidt i tvivl? ?? -
Opgavesæt for hf. Hjælp haster. Jeg kan ikke downloade opgaven...
ForumindlægHej Jeg skal aflevere et eksamenssæt fra matematik B skriftlig eksamen fra HF, men jeg kan ikke downloade nedenstående fil fra undervisningsministeriets hjemmeside. Er der ikke nogen, der kan hjælpe mig? vh Sigurd -
Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?
ForumindlægIsær indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester. -
beregning af karaktergennemsnit?
ForumindlægHey Der var på et tidspunkt et link til hvordan man kan regne sit karaktergennemsnit ud. Nogle der stadig ligger inde med det? Og Nogen der ved om årskaraktererne for matematik mdt og skrift. tæller i mit endelige gennemsnit selvom jeg har matematik på a - niveau? -
Har brug for rettelse.
ForumindlægHey.. Har selv rettet på det, men håber der er en som vil rette lidt mere :-) er nemlig i tvivl om nogle sætninger.. opbygning osv. her: Dear daddy. How are you? How is it going with you and the family. I miss you very much. How is my mother? Is she started her new job, as you wrote in your las... -
pufferligning
ForumindlægJeg sidder med 1. c) i nedenstående opgavesæt http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100526_kemi_A_stx_opgave.ashx, hvor man skal beregne pH ved ækvivalenspunktet for en svag syre, hvortil der er tilsat KOH. Jeg vi... -
Help 5 linjers oversættelse
ForumindlægHej, det nedenstående er et oversættelse. Håber I vil kigge den igennem, og hjælpe mig med at rette det. På forhånd mange tak. Text: Min lillesøster spørger om alt, og det gør hun hele dagen. Hvorfor hun gør det, ved jeg ikke, men det er ret irriterende. Hvorfor spiser du cornflakes? Hvorfor dr... -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notater man har lavet hjemmefra til selve eksaminationen i matematik 3-årige niveau. Håber på respons. På forhånd tak! -
TI-85 lovlig til afgangseksamen?
ForumindlægHar fået min gode gamle ti-82 stjålet :'(Men har fået det fantastiske tilbud at købe en TI-85 til 200,-Men inden jeg køber den vil jeg lige være HELT sikker på at den er lovlig at bruge til biologi- og matematikeksamen (a+).Skulle jeg selv mene at den var, men vil stadig gerne høre et "j... -
De trigonometriske grundbegreber
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til mundtlig eksamen i matematik på b-niveau. En opgave under et af eksamensspørgsmålene vedr. de trigonometriske grundbegreber (cosinus- og sinusrelationerne) lyder: c) Gør rede for at hældningen i den rette linjes ligning er tan(v). Jeg forstår ikke hvad der... -
Hvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse???
ForumindlægHvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse??? Følgende linjer: Kommunikationstekniske studieretninger: Kommunikation/it A - Engelsk A Naturvidenskabelige studieretninger: Fysik A - Matematik A Naturvidenskabelige studieretninger: Kemi A - Matematik A Naturvidenskabelige stud... -
karakter ??
ForumindlægHeeej. Jeg har lige været op i skriftlig matematik sidste uge og vi har fået facitliste af vores lærer i dag... Vil lige spørge jer, om I ved, hvor meget jeg kan få i karakter, hvis jeg har 2 opgaver forkert. Fx. i opgave 3 har jeg opgave b forkert. Resten er helt rigtigt. Der ryger 5 point på... -
differentialregning
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med at differentiere de her med mellemregninger? jeg seriøst helt blank a) f(x)=9x6 b) f(x)=1/x c) f(x)=3kvadratrodx d)f(x)=2-x3 -
Overblik over litteraturperioder
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig et kort overblik over de forskellige litteraturperioder, så jeg kunne have dem på skrift. Det ville virkelig hjælpe mig meget :) -
Bevise h(x)=a*f(x)+b*g(x) - jeg er på bar bund.
ForumindlægHej Studienet. Jeg er i gang med en rapport om differentialregning, og har dertil fået et punkt der lyder således: - Bevis sætningen for differentiationen af h(x)=a∗f(x)+b∗g(x) Allerede her er jeg helt blank, dog fik jeg underviser til at føre mig på rette vej, og han har h... -
hjælp!
Forumindlægse billag har virkelig brug for hjælp!!
