Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 18601 til 18620 af 101533
-
Punktmængder?
ForumindlægHej. Jeg har fået til at opgave, at jeg skal redegøre for linier og cirkler. I denne sammenhæng skal jeg redegøre for disse punktmængders ligninger. Her er det så, jeg er i tvivl. Er der bare tale om fx cirklens ligning og ligningen for en ret linie i planen? Desuden står der, at jeg skal b... -
Ubestemt integrale af brøk
ForumindlægHej, nogen der ved hvordan man løser et ubestemt integrale af brøk, har en opgave som siger: ∫((1-x^2)^2 / x^4) dx Er det noget med substitution, eller hvordan løses den? I må gerne komme med mellemregninger, da jeg ikke er helt inde i stoffet endnu. tak på forhånd -
linar algebra
Forumindlæg1.If A is an n x n matrix, then the rank of A equals the number of linearly independent row vectors in A. Hvad kan man sige om den første ? 2. Waldo's car can travel 17.6 miles per gallon of gas. His car's tank holds 11 gallons of fuel. How far will one tank of fuel take him? 3. The di... -
Syre- basereaktion
ForumindlægHej. Nogen der måske kan hjælpe mig med at forstå, denne her syre-basereaktion. Billede er vedhæftet. -
beviser..
Forumindlægnu er det ved at være eksamenstid, og jeg har fået de mundtlig eksamenssprgsmål til mat b idag. I forbindelse med det vil jeg høre om der er nogen som kan fortælle mig beviserne for toppunktformlen og rødderne i et andenrads polynomium. Har selv øvet mig lidt på dem ved at kigge i min bog, og jeg... -
differentialregning
ForumindlægHvorledes differenceres dette udtryk?:250|cos(0.004189x+0.3141)| -
[Hjælp] Diktatorens selviscenesætterlse (Psyk + Hist)
ForumindlægHej alle sammen, Det er nu ved at være tid til den store arbejdsproces med AT10 synopsen, men ville lige rådføre mig herinde inden da. Emnet lyder således: Diktatorens selviscenesættelse og dets konsekvenser . Diktatoren som jeg vil kigge nærmere på er Hitler, da der findes et hav af materiale... -
Hvad er rigtigt?
ForumindlægErst will ich referieren, was passiert in diesem TextstückErst will ich referieren, was in diesem Textstück passiert?? -
vedr. specifikke adgangskrav og universiteter
ForumindlægHvis man opfylder de specifikke adgangskrav med en høj karakter, men ikke har en fuld studentereksamen, Kan man så stadig søge ind på en uddannelse på kvote 2 ? Synes ikke jeg kan finde frem til svaret. -
Ekstra høj niveau...
ForumindlægHej.. Hvis jeg har høj niveau enkeltfag udover de to høj niveau fra min studentereksamen, bliver det så talt som tre høj-niveau og ganget med 1,03? På forhånd tak.. -
Isolering!!!
ForumindlægOkay men hvad m flg. ligning hvor der ikk er noget fælles tal: 25000 = 7000(1+x)^-1 + 6000(1+x)^-2 + 5000(1+x)^-3 + 4000(1+x)^-4 + 5000(1+x)^-5 -
Fysik
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal snart lave en eksamensopgave fra sidste år (HTX Fysik A 30. maj 2017). Jeg har foberedt mig en del, men jeg ville bare spørge om der var nogen herinde, som har lavet den før, der kan fortælle mig hvilke slags spørgsmål der bliver spurgt ind til den? Så kan jeg nemli... -
VØ eksamensopgave
Forumindlæg15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S Jeg har virkelig brug for svar om nogen har denne opgave liggende som de vil dele. ASAP -
Sygeeksamen
ForumindlægHej jeg går i 9. Og jeg skal til sygeeksame i tysk. Da jeg ikke har færdiggjorde alle mine eksamener betyder dette at jeg ikke kan komme ind på et gymnasie? Eller er der undtagelser for sygeeksame :)) -
Nogen der kender en side hvor man kan..
Forumindlæg...downloade HF-Stile? -
gødnin
Forumindlæghej vil lige høre at naturgødning er det er urin fra dyr og mennsker hvad bruger man så den til eller er det kunstgødning man bruger isted for hvornår bruger man så kunstgødning man bruger til vores planter er det ik planter som er døde og urin fra grise -
mediafag
Forumindlæghej hvis man vælger mediafag som valgfag kommer det med i min gennemsnit -
Hvad syns du ?
ForumindlægJeg går på 2 g og har fået nogen karaktere forløbende for afsluttende fag og eksamer, så var nysgerrig efter om der nogen som ved jeg kommer videre på 3 år? jeg er dårlige til disse fag jeg har haft indtil videre, det er slet ikke nogen fag j interessere mig for, men j har hellr ik håb om at få... -
hjælp til eksponentiel funktion
ForumindlægSidder og forbereder mig til skriflig matematik c eksamen som ligger mandag. Derfor terper jeg og laver en masse gamle eksamensopgaver, som jeg selvfølgelig vil have med og bruge som en hjælp. Spørgsmålene lyder som følgende: Antallet af danske brugere af facebook kan for perioden december... -
integraleregning:S:S
Forumindlæghvordan får jeg c til at blive 1/2 når ((ln(e/2))/2)+c= 1? på forhånd tak
