Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18621 til 18640 af 60879
-
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ... -
Hvad dato bliver I student?
ForumindlægHvornår får i så huen på hovedet?Jeg har min sidste eksamen d. 21-6 kl 15, så det bliver en lang ventetid, og har dermed æren af at være årets sidste student på det gymnasium jeg går på..Hvordan står det til med jer andre? -
Hvor blev min fysik karakter af?
ForumindlægJeg gik i gymnasiet fra 2004 til 2006, på matematisk linje, men jeg droppede ud efter 2.g. Har nu færdiggjort min eksamen på hf. Men på mit eksamensbevis står der ingen karaktere i fysik, på trods af, at jeg havde det i to år på gymnasiet hvor jeg også afsluttede det i 2.g. Er det muligt at... -
personkarakteristik i det er ganske vist,kun 5 timer til eksamen:(
Forumindlæghej SP:) jeg skal til eksamen om nogle timer, jeg har analyseret mit tekst og fortolkede osv. men jeg glemte to punkt det er analysemodellen og personkarakteristik. jeg har fundet en analysemodel, det er aktantmodellen, men ved ikke helthvordan jeg skal forklare det, håber i kan hjælpe end jeg s... -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
SRP engelsk/samfundsfag - område: Afhængighed/Misbrug - alkohol (med fokus på social arv)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er igang med min SRP men kunne godt bruge en hjælpende hånd. Min opgaveformulering lyder således: 1) Giv en redegørelse for relevante teorier og statistikker vedrørende familiens betydning for den sociale arv med særligt henblik på alkoholisme. 2) Giv en analyse og fort... -
please! er der nogen der vil lige se på min engelsk stil, om i vil rette hvis der var noget fejl? :*
Forumindlægom i lige rette på det hvis der var fejl!!! det ville være en stor hjælp for mig, taak :* It had been a good month. I met many new people and have made many friends during the month. It had been difficult for me to find around the school. On the first day of school I had been very nervous becaus... -
KEMI 0-B
ForumindlægHej alle . Jeg skal meget snart begynde at supplere kemi fra 0 til B, bare på et halvt år:( Sååå, jeg undrer mig over om man overhovedet kommer op i både skriftlig og mundtlig eksamen? Eller hvordan foregår det? Hvis ikke, får man så "årskarakterer", som overføres til ens bevis eller hv... -
Betaler for online hjælp {Biologi}- B;niveau - 24 timers eksamen
ForumindlægHej venner af Studieportalen. Mit liv ligger sådan, at jeg helst skal have 02 til min biologi eksamen - som foreligger på 24-timers. Beklager jeg måske er lidt sent ude; eksamen trækkes om mindre end 30 timer. Et 02 eller 4 vil være super-win. Det er ekstremt nødvendigt jeg består denne es... -
(9. klasse) Hvordan skal jeg styre min tid til den mundtlige eksame i dansk?
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at styre min tid til den mundtlige eksame i dansk. (9. klasse) Jeg har undervurderet hvor meget tid jeg bruger på at præsentere mit oplæg. Jeg har øvet mig på min fremlæggelse og den tager ca. 17-18 minutter, men den må maks være ca. 10 minutter. Jeg er meget i tvivl... -
3.års-opgave i engelsk om "The Collector" af John Fowles? Eller andre forslag?
ForumindlægHej alle sammen! :o) Jeg går i 3.g og skal dermed også skrive 3.års-opgave i år. Jeg har valgt at skrive i engelsk, og har tænkt på at skrive om John Fowles' "The Collector". Derfor vil jeg gerne høre om nogle har erfaringer med dette?Jeg vil også MEGET gerne høre hvis nogle har and... -
AT problemformulering og problemstillinger til AT i engelsk A og religion C
ForumindlægHej alle! Jeg skal til at skrive AT i emnet 'Havet', hvori jeg gerne vil skrive i engelsk A og religion C omkring havet som hævner i biblen, herunder primært det gamle testamente, men jeg er stortset åbent for alt nu. Jeg ville derfor høre om I eventuelt har nogle idéer til hvad jeg... -
fsa geografi
ForumindlægHey, i dag har jeg som udtræksfag trukket skrivtlig geofrafi, og det er jeg egentlig glad for. Er bare lidt på bar bund. Er der nogen af jer, der ved hvilke ting man skal vide i geografi, ting der med stor sandsynlighed vil blive spurgt om og hvor jeg kan øve mig (en hjemmeside eller lign.)? Er ... -
tæller årskarakterer eller eksamenskarakterer
Forumindlægheeej jeg har liige fået årskarakterer, og samtidig har jeg også fået at vide hvilke eksamener, jeg skal op i. vil i forbindelse med det høre, om min årskarakter bliver erstattet med min eksamenskarakter på eksamensbeviset, eftersom jeg jo skal op i faget. har hørt, at man tager gennemsnittet a... -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: [email protected] Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
HJÆLP TI MAT A eksamen! Differentialligningen y'=b-ay graf
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig matematik eksamen på fredag! og har derfor hurtig brug for hjælp! Jeg har fået følgende spørgsmål: Forklar berebet differentialligning og gør rede for den fuldstændige løsning til differentialligningen af typen y'=b-ay herunder grafens udseende. Her er mit spørgsm... -
Årskarakter >< Eksamenskarakter
ForumindlægHej alle sammen Nu er det sådan, at jeg skal til en mundtlig eksamen her om små tre ugers tid, og jeg har fået en årskarakter i pågælende fag, som jeg ikke just er stolt af. Selvfølgelig vil jeg meget gerne gøre det super godt til eksamen, der for er mit spørgsmål: Vil min årskarakter have eff... -
Er jeg dumpet?
ForumindlægHejsa, jeg er lidt forvirret ift. omkring hvis jeg har fået 00 til skriftlig dansk eksamen men har 7 i standpunkt, om jeg så er dumpet eller ej. Jeg skal nemlig have bestået dansk A for st komme ind på den uddanelse jeg gerne vil. -
FYSIK 24 TIMERS EKSAME IMORGEN! HELP ME DESIDE!!!!
ForumindlægHELP MEE! Jeg har i dag trukket spg til 24 timers eksame i Fysik: Solsystemet og de nærmeste stjerner Redegør for solsystemets opbygning og for, nogle af de fænomener, vi kan iagttage i solsystemet. Forklar, hvordan vi måler afstanden til de nærmeste stjerner Mit spørgsmål til jer er hvilke fænom...
