Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18641 til 18660 af 60879
-
Hjælp til supplering
ForumindlægJeg lukker mit eksamensbevis snart. Jeg har et snit, som er højt nok til at jeg kan læse medicin. Jeg mangler dog mat B-A og kemi C-B. Efter at min bevis er lukket og jeg har fået mit endelige gennemsnit. Hvad skal jeg så gøre til eksamen i mat A og kemi B ? Skal jeg bare bestå fagene? Elle... -
Gamle eksamensæt
Forumindlæghej alle.. jeg har et mindre problem som jeg vil blive glad for hvis nogen kunne hjælpe mig med at løse. Jeg skal til skriftlig årsprøve i dansk og samf og for lige at være en smugle forberedt vil jeg se nogle af de gamle eksamensæt. Min lærer snakkede om at jeg kunne finde dem inde på uvm.dk, me... -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
Dumper Dansk A - kan jeg stadig gå videre til min ønsket retning?
ForumindlægGoddag Min ønsket retning på universitet er maskin og produktion og kravene er lige blevet ændret! Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, matematik A og fysik B samt kemi C eller bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Jeg er sikker på at dumpe dansk A mundtligt i min årskarakter,... -
AP - almen sprogforståelse - eksamen: Hvad skal jeg øve mig på? + gode råd
ForumindlægHej alle, Her på fredag skal jeg op i AP-eksamen, som består af en skriflig prøve i den almene del, hvor kernestoffet er syntaktisk og morfologisk analyse af sætninger. Deruodver er der en latin-del, der består af simpel analyse af latinske sætninger, samt oversættelse. Jeg har desværre ikke f... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
tror i 2g'erne slipper for mundtlig mat?
ForumindlægSidste år læste jeg at en stor del af 2g'erne slap for mundtlig mat-eksamen. Tror I også det gælder i år? -
Årsprøve/eksamen --> bange, nervøs of fortabt! :S
ForumindlægSkal snart op til årsprøve i kemi B, og er MEGA nervøs ved ikke hvordan jeg skal gribe det an overhovedet!! Jeg kender de opgivede emner og er gået igang med at læse og tage noter, men problemet er merel, hvordan jeg skal gribe hele oplægget an når jeg står inde ved tavlen og holder oplægget fo... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Jeres karakterblad?
ForumindlægVi har lige fået karakterblad. Mit ser sådan ud:1.g, stxASP: 9AT: 10billedkunst: 9 dansk: 8 historie: 9 idræt: 10 mat, skr: 10 mat, mdtl: 10 engelsk: 10 samfundsfag: 8 NVG: 11fysik: 10fransk: 7Jeg har altså et gennemsnit på 9,3 hvilket jeg er tilfreds med. Undtagen i fransk...HVAD MED JER? -
"Praxis" af Fay Weldon
ForumindlægHej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog... -
VALGFAG
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal til at vælge valgfag her i næste uge, men jeg har slet ikke besluttet mig for, hvad jeg præcist skal vælge. Grundet mit høje antal timer, har jeg kun plads til ét enkelt valgfag, og det ligger imellem følgende: Engelsk (B->A), biologi (C->B), programmering (c) ... -
Uddannelser
ForumindlægHej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart? -
A-niveau fag
ForumindlægHej allesammen! Jeg vil gerne vide hvad det betyder, når man har et fag på A-niveau? Bliver a-niveauet bygget på i 3.g, eller hvordan? -
Tvunget sabbatår
ForumindlægHej SP De her dage kan jeg med stor misundelse læse om, hvordan adskillige af mine tidligere venner og klassekammerater er blevet optaget på deres drømmestudie, nogen efter at have holdt et sabbatår. Og ja det er med stor misundelse, for da jeg begyndte på min gymnasiale uddannelse tilbage i 201... -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
Dansk A - dumpet?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg fik 00 i dansk årskarakter mundtlig, da jeg havde lidt af en lorte lærer på alle måder. Alligevel fik jeg dog 7 i dansk skriftlig. Nu skal jeg så desværre ikke op i dansk mundtlig, men i dansk skriftlig. Er dansk faget så dumpet? -
Dansk A-niveau maj 2007
ForumindlægHej :) Er der nogen der ligger inde med en skriftlig dansk opgave fra 2007 (HF) ? -
Q-værdi
ForumindlægI opgavesættet 2004-7-1, opgave to, er der et spørgsmål om at regne et Q-værdi ud. Moderkernen er et Bi-209 atom med atomnummeret 83. Der sker et alpha-henfald, og datterkernen bliver Tl-205, atomnummer 81. Jeg har selv regnet Q-værdien til 5,029*10^-13J. Men jeg er ikke helt sikker om det er rig...
