Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18681 til 18700 af 42938
-
LEJ EN HISTORIE LÆRER
ForumindlægHej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher -
areal af parallelogram..
Forumindlægjeg vil høre hvad de mener med det sidste del spørgsmål i opgave 2 i nedenstående link??? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-1-MED .pdf?menuid=150560 det jeg ikke forstår er det tegn der står efter t..5??? -
Snyd?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til fysik eksamen og har fundet en fantastisk disposition på nettet, som passer perfekt til mit emne. Men jeg er i tvivl om hvor meget jeg må bruge denne disposition? Altså er det i orden at kopiere de emner som dispositionen indeholder? -
Kan ikke forklare.
ForumindlægJeg har et stort problem når jeg skal forklare. Ingen forstår hvad jeg siger x/ Er et stort problem her til eksamen. Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg 'lære' at forklare? Nogle ideer? -
Strofe og modstrofe?
ForumindlægJah så sidder jeg så med old eksamen og læser noter igennem. Her støder jeg på ordene strofe og modstrofe. Jeg har ikke skrevet noget som helst om hvad det er :( er der nogle der kan forklare hvad en strofe og specielt en modstrofe er? Gerne sådan detaleret. -
Tjek dansk
ForumindlægHej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak -
spørgsmål-ang.eksamen
ForumindlægHejSa Allesammen :) havde lige et kort spørgsmål ! .. Er der nogen der ved om man i 3års eksamen (STX) godt kan komme op i et stil emne som en 1eller 2-års elev har skrevet stil om ?? det tror jeg ikke, men vil bare lige være 100% sikker .. -
AT på andet år
ForumindlægJeg har gennemført alle de eksamer jeg skal i år, jeg mangler bare AT årsprøven, den har vel ingen betydning overhovedet har den? Hvis jeg nu får 00 eller slet ikke dukker op, så kan jeg da stadig gå videre til 3. G ikke sandt? -
karakter klagning...
Forumindlægjeg har fået årskarakter, og har fået 10 i skriftlig fysik, hvilket jeg synes er urimeligt. Jeg har fået 11 for alle mine fysik afleveringer i år, måske undtagen en og 10 pil op til termin, burde jeg så ikke få 11 i skriftlig fysik?I den sidste standpunkt periode, fra februar til nu, har jeg afle... -
rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægVil i være sød at se min oversættelse igennem, der er nogle grammatikfejl.En virkelig god ferieVi troede bestemt, at det ville blive en spændende ferie. Vi havde læst i avisen, at hotellet var smukt beliggende nær en dejlig sø. Og maden var usædvanlig lækker – ifølge annoncen. Men vi opdagede sna... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Danmark og EF
ForumindlægNogen der kan i hurtig træk fortælle mig hvad Danmarks optagelse i EF i 1972 betød for samfundet og især landbrug? Ville man optages fordi støtten ville medvirke til at holde priserne på lanbrugsejendommende oppe på for høj niveau? -
Medicin - Udlandet?
ForumindlægHejsa (:Jeg brænder virkelig for at læse medicin, men med det gennemsnit som kræves her i Danmark er jeg næsten overbevist om jeg ikke kan komme højere op end de 9,1 - 9,2, derfor overvejer jeg stærkt at studere 1 år i udlandet og derefter komme tilbage til Danmark og studere videre, er det mulig... -
Ph.D. Optagelse
ForumindlægTil rette vedrørende, Er der nogen herinde, der skulle være bekendt med, hvordan man søger ind og bliver optaget på en dansk Ph.D. i økonomi, gerne den Ph.D., der ligger i forlængelse af den hæderkronede danske cand.polit. grad? Jeg har læst i udlandet for det meste, hvor vejen er meget simpel... -
Doping i sportsverdenen - Kommet for at blive?
ForumindlægHey! Hvorvidt tror du, at doping vil blive en naturlig del af fremtidens sport? Her kan du i hvert fald læse mit eget bud: Den teknologiske udvikling går rasende stærkt på alle fronter, den er et eksempel på en eksponentiel vækst for nu at bruge et udtryk fra matematikkens verden, og således vi... -
Engelsk årskarakter
ForumindlægHej alle. Ligesom mange andre, har jeg fået mine årskarakterer. Har dog lige et spørgsmål. Kan en lære give en et 10-tal som årskarakter i engelsk skriftlig, hvis han/hun har givet en 12 for alle stile man har afleveret? Og er der i denne situation mulighed for at udarbejde en klage til rektor? E... -
Kvote 2 - Omregning af snit?
ForumindlægHej allesammen, Håber I nyder vejret. Jeg var inde på mit.au.dk og der stod mit kvote 2 snit. Det mærkelige er, at når jeg selv regner mit snit ud, så får jeg et andet og højere tal end det, som er oplyst på mit.au.dk .. Hvordan regner de egentlig ens snit ud? -
Forskel på "stil" og "handling" i min problemstilling?
ForumindlægHej allesammen Jeg skriver på nuværende tidspunkt min dansk-historieopgave, og derfor har mine lærere lavet en problemformulering til mig og de andre, der har valgt samme emne. Jeg har om "Gunløg Ormstunges Saga", nogle af jer kender den måske. Den hører under "Islændingesagae... -
fysik dispositioner - hjælp!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en uerfaren 9. klasses elev, som nu (desværre) skal op i fysik mundtligt. Vi har endnu ikke fået at vide hvilke emner der bliver opgivet, men jeg er ret sikker på at magnetisme, radioaktivitet, jordens salte, syre, base- og salt vil være blandt de opgivne emner. Dertil sk... -
Bare et par begreber
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksamen i matematik på tirsdag, og nu er jeg ude at skide, mildt sagt!Jeg ved ikke, hvad de forskellige begreber er, så jeg ville være meget glad, hvis der var nogen der kort kun skrive, hvad definitionen/betydningen på følgende er:At en funktion:er differentiabel?er kontin...
