Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 18701 til 18720 af 325233
-
Hjælp!!
ForumindlægHejsa allesammen... Jeg skal til at skrive en klumme om snyd og doping, i forhold til hvor mange der snyder i skolen, og med deres lektier o.s.v Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive, så hver sød at hjælp :) -
Engelsk fsa
ForumindlægVil nogen læse min tekst til engelsk eksamen igennem og give respons? Emnet er "American dreams" og jeg har valgt at skrive om de negative sider ved den amerikanske drøm og hvorfor den kan være svær at opnå. -
Ændring af skæbne
ForumindlægHej! Jeg sidder og samler nogle gode begreber til min kommende old-eksamen. Jeg har fundet en masse gode begreber, men kan ikke huske hvad for et udtryk der beskriver det, at forsøge at ændre ens skæbne. Nogen der kan hjælpe? :-) -
Oversættelse
ForumindlægVi har om uddannelse i skolen, og skal derfor oversætte dette brev. Er der en der kan hjælpe mig med det? :-) På forhånd, tak! "Kære forældre. Vi er alle startet på uddannelse. Enten HHX, HTX, HF, HG eller gymnasie. Vi tager ikke uddannelse for jeres skyld. Vi tager uddannelse, fordi vi... -
Dansk Prøverne Synopse
ForumindlægKan man springe et punkt på synopsen over, hvis man lige nævner at man gør det, fordi det ikke giver mening at komme ind på det alligvel? Kan man fortryde sit punkt til prøven, hvis man allerede har sat det på synopsen? -
Hubbles lov
ForumindlægHej, Følger Hubbles lov det kosmologisk princip? Hubbles lov siger at hastigheden er proportianal med dens afstand, er der noget som Hubbles lov ikke siger? Man siger at universet udvider sig eksponentielt, hvad er det Hubbles siger til det? Tak -
7 semester rapport Bygningskonstruktør
ForumindlægHej jeg skal snart til at starte med at skrive min speciale på 7 semseter, og det er en meget stor opgave for mig. Så ville høre om nogle ville hjælpe mig igenem den. ? :) Lad os aftale hvad vi gør er meget åben for mugligheder. -
Medicin og USA
ForumindlægHej kære brugere Jeg har et spørgsmål omkring mulighederne for at arbejde i udelandet efter en endt medicinuddannelse, og herunder kunne det f.eks. være i USA. Altså hvad er mulighederne for at arbejde i USA, efter man er blevet færdig uddannet læge her i Danmark? Tak på forhånd! -
Dumpet mat b?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som jeg håber at nogen af jer kan hjælpe mig med at besvare! Jeg kan ikke finde ud af om jeg har dumpet mat b? Jeg fik 02 og 4 i årskarakter, men -3 til skriftlig eksamen. Håber i kan hjælpe:) -
Fight club Er da ikke overfladisk ?
ForumindlægVi kom til at snakke om Fight Club på et forum for nylig. Jeg sagde at jeg synes Fight Club var en genial bog. At den også tager fat på dybere, eksistentielle problemer i menneskets tilværelse. Og at Tyler og the narrator er interessante personer at undersøge, fordi de repræsenterer nogle af de... -
Skal jeg tage et sabbatår, hvis jeg ikke kan få hurtigstartbonus?
ForumindlægHejsa Jeg bliver student i næste uge her, og har et snit på 9,5 uden tidligt start bonus og på 10,3 med det. Planen har hele tiden været at jeg skal tage et sabbatår nu og søge ind på min videregående uddannelse næste sommer. Med bonus, har jeg jo et relativt godt snit, som åbner op for mange dø... -
Opgave.
ForumindlægHej folkens.Jeg er i gang med at skrive en ganske interessant opgave i samfundsfag, men der er en oplysning, jeg har svært ved at fortolke.I en tabel fremgår det, at hele 82 % i midten af 90'erne svarede, at de mente, at talemåden "man bør yde efter evne og nyde efter behov" bør/bur... -
Ionligninger
ForumindlægHej I reaktion a) er det rigtigt at der skal dannes vand og H2 også? Reaktion b forstår jeg ikke. Hvordan skriver man en ionligning for det? Er det rigtigt at sulfid skal reagerer med N_2? -
Snyderi
ForumindlægJeg har lige sat dette indlæg i avisen, hvad mener I: Det med småt. Husk først at læse det med småt, når du skriver under på en kontrakt. Når man ikke for længst har indført en standardstørrelse bogstaver på forsikringspolicer, købekontrakter og lignende, så kan jeg kun tolke det derhen, at øko... -
Musik på A-niveau?
ForumindlægHej folkens :D Jeg står i den situation, at jeg snart skal vælge studieretning. Jeg er derfor meget i tvivl, om hvad jeg skal vælge. Jeg overvejer meget musik A mat A - dog kan jeg ikke noder og har aldrig haft musik på et højt niveau før. Jeg har altid gerne ville lære at spille på instrumenter... -
rettelse af ansøgning
Forumindlægjeg bliver rigtig glad hvis der er en der gider at rette en ansøgning..... Vedr.læreplads som murer. Jeg er en ung fyr på 21 år og har virkelig brug for en læreplads for at færdiggøre min erhvervsfaglig uddannelse. Jeg blev færdig med grundforløbet i 2006 og er lige i skolepraktik. Jeg har søgt... -
psykologi
Forumindlægjeg mangler desperat psykologinotater og psykologiopgaver, men det er meget småt med udvalg inden for dette område på studi.dk. Jeg kunne derfor godt tænke mig, at I opretter en kategori, som hedder psykologi, da jeg tror, at det vil motivere flere til at indsende flere af disse typer opgaver.Hopes -
Hældningskoefficent
ForumindlægHej hej... Jeg har et lille problem, som nok alligevel er meget enkelt at løse.Hvis jeg skal tegne en graf og ved at Y= 0.0003x+10 - så ved jeg også at 10(b) er skæringen på Y-aksen, men hvordan finder jeg det punkt der er afgørende for hvordan grafen skal se ud? Forstår i hvad jeg mener? -
Spansk - ca. 300 ord
ForumindlægHej SP Eftersom jeg i mandags kom hjem fra Spanien, har jeg lige skrevet en opgave om de unge dernede og lidt om den spanske kultur. Jeg vil derfor høre om der var nogle som havde mod på at læse den igennem for mig. Jeg har selv læst den igennem et par gange for at tjekke fejl, men det er... -
Hvad synes i ?
ForumindlægBør FN stille betingelser for at være medlem? Jeg synes, at der bør stilles betingelser for, at man kan være medlem af FN. Men jeg kan ikke lige begrunde hvorfor. Så ville jeg lige høre hvad i synes om det? :) Det kan være jeg for nogen ideer? :) Tak på forhånd :D
