Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 18701 til 18720 af 29671
-
Hjælp! Katastrofe idé!
ForumindlægHej(: Jeg skal snart lave Projekt-opgave og det overordenede emne er "KATASTROFER"(: Jeg ved simpelthen IKKE hvad jeg skal vælge.. Man må også vælge noget som: Selvmord og andre "personlige" katastrofer(: Nogle ideér? Oliver.. -
Metode - Religion (biblen)
ForumindlægHey jeg sidder og er i gang emd min AT opgave. Og er nået til et spørgsål hvor jeg skal redegøre for den kristne skabelsesberetning. Hvor jeg skal gøre brug af det gamle testamente, første mosebog kap. 1-3! Jeg har skrevet et resume, men hvordan skall jeg dog få viklet metode og delkonkluion i... -
4 eu forbehold:
ForumindlægHej med jer.. Har lidt svært ved at komme i gang med denne opgave : politiske konsekvenser det vil have for Danmark at afskaffe et eller flere af de fire EU-forbehold: Håber i kan hjælpe mig i gang :) -
(Indre komposition) hvad er det?
ForumindlægHvad er en indre komposition? Det kunne være rart hvis nogne kunne komme, med en detaljeret forklaring Tak på forhånd :) Forsæt en goddag :) -
Hjælp til rettelse af oversættelse Keine Hexerei HASTER
ForumindlægHej, jeg skal lave en oversættelse af tekst nr. 25 "Kejser Franz Joseph af Østrig-Ungarn fra bogen Keine Hexerei - håber der er nogen der kan hjælpe mig!!!! På forhånd tak :D ”Manchmal waren der ein Keiser” – wieso heist ein Biografie ob den Österreich-ungarische Keiser ... -
Spørgsmål til psykologi opgave? Kan I hjælpe mig?
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i psykologi der hedder: Hvad bidrager de forskellige fakulteter - naturvidenskab, humanvidenskab og samfundsvidenskab - med i forhold til at gøre psykologi videnskabeligt? Jeg forstår ikke rigtigt spørgsmålet og kan ikke finde svaret, da det ikke er så nemt, når man ikk... -
Hjælp til tekst "Spørgsmålet om rent og urent" Markusevangeliet 7, vers 1-23 Haster!!!
ForumindlægHej Jeg sidder med en tekst fra Markusevangliet 7, vers 1-23 Jeg er nået til perspektiveringen i min værktøjkasse, men jeg har et problem og det er at jeg har et kompedie om kristendommen med nogle forskellige bibel tekster fra hhv. det GT og NT Her er kompidiet samt teksten På forhånd tak -
Islam
ForumindlægHej nogle som kan hjælpe mig med dette spørgsmål:) Giv et eksempel på en person eller organisation indenfor islam i Danmark, der er hhv. traditionalistisk, modernistisk, fundamentalistisk, sekularistisk. -
Hjælper gerne med afsætningsopgaver
ForumindlægHej Alle Jeg tilbyder gerne hjælp til afsætningsopgaver på A Niveau som man får på HHX, da jeg selv bliver færdig på HHX til sommer:) samt engelsk og måske også matematik som man får på første og andet år på hhx -
Startkomma...
ForumindlægHej! Jeg skal til Dansk terminsprøve imorgen.. Min lærer har fortalt, at man enten skal bruge startkomma eller lade være, problemet er at jeg ikke aner hvad startkomma er?? nogen der kan hjælpe?? -
det ubeskrevne blad????????????
ForumindlægHej folkens er der nogen som har læst det ubeskrevne blad?? Har læst den men kan ikke rigtig finde den røde tråd… -
Engelsk på A niveau svært?
ForumindlægHej, jeg skal på STX her efter sommer og kunne godt tænke mig en kreativ linje. Næsten alle de kreative studieretninger har engelsk på A niveau. Jeg kan rigtig godt lide engelsk, men har altid været usikker på, at tale det og føre en samtale på det. Derfor ville jeg rigtig gerne høre jeres mening... -
Kontinuerte funktioner?
ForumindlægHej Er i tvivl om det her: - Hvad vil det sige, at en funktion er kontinuert? -
Spændingsfaldet
ForumindlægJeg tror godt jeg ved b) men a) er jeg i tvivl om. -
Naturvidenskab? Fysik/kemi/matematik/biologi?
ForumindlægHej alle AT eksperter, Har gennemtæsket cden, vi fik udleveret idag. Og der er intet der siger mig noget i forhold til hvad der interessere mig. Jeg kunne godt tænke mig to af de 4 fag: 1. Fysik 2. kemi 3. matematik 4. biologi. Er der en af jer der har et emne/forslag? På forhånd tak. -
SSO opgave
ForumindlægNogen herind der kan hjælpe med den her opgave. Giv et eksempel på en lineær differentialligning af anden orden anvendt i en problemstilling fra f.eks. Fysik? -
kredsløbet i forbindelse med den trænede vs den utrænede krop
ForumindlægJeg er blevet stillet opgaven, at forklare/beskrive kredsløbet i forbindelse med den trænede krop vs. den utrænede krop. Jeg har styr på selve kredsløbet, men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an/starte i forhold til trænet/utrænet. Synes ikke at kan finde læsning som passer lige på det em... -
Tysk basic grammatik.
ForumindlægHej Folks. Jeg er en dreng der går i 8. klasse, som ønsker noget hjælp til noget meget basic tysk. Jeg er ikke sikker på mit tysk, jeg kan ikke høre om min sætning er korrekt eller forkert, hvilket går mig på, da jeg ellers kan bruge den metode både til engelsk og dansk. Helt grundlæggende ting ... -
Diskriminant v/2.gradsligning
ForumindlægHej SP-brugere, Sad en søndag og puslede med lidt matematik, hvor jeg prøvede at opstille en andengradsligning selv: x2 + 4x + 10 = 0 Jeg beregnede herefter diskriminanten til -24, hvorpå det slog mig, at man ikke kan finde kvadratroden af en værdi under 0. Hvordan beregner vi, og færdiggør... -
Et ord
ForumindlægHej, jeg er igand med at læse noget på tysk, hvor jeg støder op på ordet: Waldfriedhof i sætningen: Auf dem Waldfriedhof an der Wuhlheide in Oberschöneweide wurde in der letzten Septemberwoche eine achtundsiebzigjäh....... osv. Jeg ved at Wald betyder skov og friedhof betyder kirkegård, men kan...
