Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18721 til 18740 af 47497
  • Apartheid

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænker på at skrive i fagene Matematik A og Engelsk A om Apartheid til min SRP. Er det en god kombination? Og hvad skal man inddrage i matematik?
  • HJÆLP!!!! :)

    Forumindlæg
    Hej skal til terminsprøve på mandag , men jeg vil meget gerne hjælp til matematik , er der nogen har en ide om matematik test til terminsprøve , og hvad skal jeg gør ?? tak
  • Hjælp til sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej jeg har bruge for hjælp til matematik. Jeg har faktisk svært ved matematik, og derfor har jeg brug for at nogen kan hjælpe mig. tak på forhånd.
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • hjælp med mat opgave :-(!

    Forumindlæg
    nogle kloge matematik hoveder der kan hjælpe mig med en matematik opgave jeg skal aflevere idag, det haster :-)
  • hjælp til problemformulering

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har gode problemstillinger til emnet: Liv i universet. Der skal være et med: - fysik og kemi - Kemi og matematik - matematik og fysik
  • Spektrum af ||T1⊕T2||

    Forumindlæg
    Spørgsmål til universitetsuddannede i matematik eller fysik/universitetsstuderende i matematik eller fysik: Hvordan regner man spektrum ud? Jeg er oprigtig på bar bund...
  • AP prøve

    Forumindlæg
    Nu er grundforløbet på mit gym snart slut, så vi skal have Ap prøve på fredag. vil bare lige hør' af dem der haft ap prøve : hvordan læser man til den prøve? jeg fatter virkelig ikke latin og er ikke god til det der direkte objekt osv (dansk.delen)
  • SRP utilfreds

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg fik 02 for min SRP, og jeg er meget utilfreds. Er der nogen herinde der måske vil læse den igennem, og give sin mening? Jeg har et svagt abstact og dårlig litteraturliste, samt lidt vudering og konklusion. Men ja..
  • Rapporter

    Forumindlæg
    Jeg skal op i biologi.Og jeg vil gerne vide hvordan/om man skal indrage rapporter.Hvis der er nogen der har noget der kan overskueligegøre immunforsvaret vil jeg også meget gerne hjælpes der.P.f.t.-Lasse
  • Mat program.

    Forumindlæg
    Hi allHvilket program er godt at bruge til at skrive mat opgaver ind med, ud over Excel..Thx :D
  • Angående den nye gymnasiereform....(gennemsnit)

    Forumindlæg
    Hej... er der nogen der kan fortælle mig om den nye gymnasiereform's forslag angående de elever, som har 3 a-niveau, får ganget deres gennemsnit med 1,03, om det er aktuelt eller hvornår det bliver aktuelt?Jeg er 2.års... kommer det til at gælde for mig? eller....Håber at der er nogen der vil...
  • Karakterer i ikke-afsluttende fag

    Forumindlæg
    Hej, Hvad kan mine karakterer i ikke-afsluttende fag betyde? Altså kan min karakter i eksempelvis idræt i 1g eller 2g påvirke min afsluttende karakter, der gives i 3g?
  • Dansk Eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hej!!! Inden stormen bryder løs i morgen vil jeg lige vide om der er nogle der sidder med nogle gode råd som andre kan benytte sig af. Personligt kan jeg ikke sige andet end: bliv siddende tiden ud og HUSK OVERBLIKKETHvis andre har nogle gode råd er I velkommen til at delePia
  • 2.g...

    Forumindlæg
    Hej... Jeg skal begynde i 2.g efter sommerferien (om 2 uger) og glæder mig ikke. Har hørt at der skulle blive så mange afleveringer, at man næsten ikke får tid til vennerne :( Passer det? Og hvor mange afleveringer om ugen kan der forventes at få?
  • har mængde af vand betydning for salts opløselighed?

    Forumindlæg
    har volumen for vand betydning for et salts opløselighed el. er det kun temperaturen. For jo højere temp desto mere kan vand trække i ionerne og ødelægge iongitteret ikke?
  • Efter 9. klasse

    Forumindlæg
    Hej, jeg går lige nu i 9. klasse og er i gang med at tage mine afgangsprøver. Min standpunktskarakterer ligger cirka gennemsnitlig lidt over 10. Jeg er blevet optaget på et gymnasium, men er ikke sikker på om jeg er klar til det. Dog ved jeg at det er STX, men hvilken linje og om det skal vær...
  • Minimum

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er simpelthen gået i stå i dette opgave Bestem minimum for funktionen f(x) = x2 + 2/x , x > 0.
  • Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?

    Forumindlæg
    Jeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni
  • High School

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville rigtig gerne til USA i 5 måneder på high school. Samtidig går jeg i gymnasiet og vil rigtig gerne beholde min nuværende klasse. Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre, at studere i USA og så studere videre i Danmark, så man undgår et helt spildår? Eller evt. kender...