Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 18721 til 18740 af 47497
-
Apartheid
ForumindlægHej Jeg tænker på at skrive i fagene Matematik A og Engelsk A om Apartheid til min SRP. Er det en god kombination? Og hvad skal man inddrage i matematik? -
HJÆLP!!!! :)
ForumindlægHej skal til terminsprøve på mandag , men jeg vil meget gerne hjælp til matematik , er der nogen har en ide om matematik test til terminsprøve , og hvad skal jeg gør ?? tak -
Hjælp til sandsynlighed
ForumindlægHej jeg har bruge for hjælp til matematik. Jeg har faktisk svært ved matematik, og derfor har jeg brug for at nogen kan hjælpe mig. tak på forhånd. -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
hjælp med mat opgave :-(!
Forumindlægnogle kloge matematik hoveder der kan hjælpe mig med en matematik opgave jeg skal aflevere idag, det haster :-) -
hjælp til problemformulering
ForumindlægHej er der nogen der har gode problemstillinger til emnet: Liv i universet. Der skal være et med: - fysik og kemi - Kemi og matematik - matematik og fysik -
Spektrum af ||T1⊕T2||
ForumindlægSpørgsmål til universitetsuddannede i matematik eller fysik/universitetsstuderende i matematik eller fysik: Hvordan regner man spektrum ud? Jeg er oprigtig på bar bund... -
AP prøve
ForumindlægNu er grundforløbet på mit gym snart slut, så vi skal have Ap prøve på fredag. vil bare lige hør' af dem der haft ap prøve : hvordan læser man til den prøve? jeg fatter virkelig ikke latin og er ikke god til det der direkte objekt osv (dansk.delen) -
SRP utilfreds
ForumindlægHej alle. Jeg fik 02 for min SRP, og jeg er meget utilfreds. Er der nogen herinde der måske vil læse den igennem, og give sin mening? Jeg har et svagt abstact og dårlig litteraturliste, samt lidt vudering og konklusion. Men ja.. -
Rapporter
ForumindlægJeg skal op i biologi.Og jeg vil gerne vide hvordan/om man skal indrage rapporter.Hvis der er nogen der har noget der kan overskueligegøre immunforsvaret vil jeg også meget gerne hjælpes der.P.f.t.-Lasse -
Mat program.
ForumindlægHi allHvilket program er godt at bruge til at skrive mat opgaver ind med, ud over Excel..Thx :D -
Angående den nye gymnasiereform....(gennemsnit)
ForumindlægHej... er der nogen der kan fortælle mig om den nye gymnasiereform's forslag angående de elever, som har 3 a-niveau, får ganget deres gennemsnit med 1,03, om det er aktuelt eller hvornår det bliver aktuelt?Jeg er 2.års... kommer det til at gælde for mig? eller....Håber at der er nogen der vil... -
Karakterer i ikke-afsluttende fag
ForumindlægHej, Hvad kan mine karakterer i ikke-afsluttende fag betyde? Altså kan min karakter i eksempelvis idræt i 1g eller 2g påvirke min afsluttende karakter, der gives i 3g? -
Dansk Eksamen i morgen
ForumindlægHej!!! Inden stormen bryder løs i morgen vil jeg lige vide om der er nogle der sidder med nogle gode råd som andre kan benytte sig af. Personligt kan jeg ikke sige andet end: bliv siddende tiden ud og HUSK OVERBLIKKETHvis andre har nogle gode råd er I velkommen til at delePia -
2.g...
ForumindlægHej... Jeg skal begynde i 2.g efter sommerferien (om 2 uger) og glæder mig ikke. Har hørt at der skulle blive så mange afleveringer, at man næsten ikke får tid til vennerne :( Passer det? Og hvor mange afleveringer om ugen kan der forventes at få? -
har mængde af vand betydning for salts opløselighed?
Forumindlæghar volumen for vand betydning for et salts opløselighed el. er det kun temperaturen. For jo højere temp desto mere kan vand trække i ionerne og ødelægge iongitteret ikke? -
Efter 9. klasse
ForumindlægHej, jeg går lige nu i 9. klasse og er i gang med at tage mine afgangsprøver. Min standpunktskarakterer ligger cirka gennemsnitlig lidt over 10. Jeg er blevet optaget på et gymnasium, men er ikke sikker på om jeg er klar til det. Dog ved jeg at det er STX, men hvilken linje og om det skal vær... -
Minimum
ForumindlægHej allesammen, er simpelthen gået i stå i dette opgave Bestem minimum for funktionen f(x) = x2 + 2/x , x > 0. -
Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni -
High School
ForumindlægHej Jeg ville rigtig gerne til USA i 5 måneder på high school. Samtidig går jeg i gymnasiet og vil rigtig gerne beholde min nuværende klasse. Er der nogle der ved om det kan lade sig gøre, at studere i USA og så studere videre i Danmark, så man undgår et helt spildår? Eller evt. kender...
