Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18721 til 18740 af 52201
-
Optagelse på psykologi studiet - kvote 2
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for et par gode råd her. Jeg har det brændende mål at komme ind på psykologi studiet, da jeg bare brænder for faget og alt hvad videnskaben bringer med sig på det plan! Desværre har jeg ikke altid vidst det, hvad mine karakterer fra HF desværre afspejler (Har de adgangsg... -
Løs 2 ligningsystemer
ForumindlægJeg er ordblind og ikke så god til matematik jeg håber virkelig nogen vil hjælpe mig med de 2 ligninger nedenunder. -
Mat A 2014 December
ForumindlægHej, Er der nogle af jer, der har opgavesættet til matematik A december 2014? Hvis ikke opgavesættet, har I så opgaverne? Det ville være en stor hjælp, hvis i har det og gerne vil sende. -
centicubes
ForumindlægHej! Jeg har fået en opgave om centicubes hvor jeg skal finde ud af alt matematik i en centicube, er der nogen der kan hjælpe? -
Opg 5018,5020
ForumindlægHej.. er der nogen som kan hjælpe med opgaverne 5018 og 5020 i "Eksamensopgaver i matematik 3 årigt a niveau" -
SSO
ForumindlægJeg ville bare spørge om hvilke emner i har skrevet i matematik til SSO?Vil nemlig gerne have inspiration.På forhånd tak! -
Reducering
ForumindlægHej jeg har glemt de grunlæggende matematik regneregler: hvordan reducere jeg: (2*x-1)^2 Gerne med en regne regel til :) god dag -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
Keplers love
ForumindlægKan man ikke sige, at Keplers love - beskriver matematikken bag det heliocentriske verdensbillede (solen som centrum)? -
terminsprøve
Forumindlæghvor mange point giver de forskellige opgaver med hjælpemidler til matematik A terminsprøve og hvor mange point skal man have for at bestå? -
Renæssancen
ForumindlægHej Jeg skal skrive om nogle videnskabelige opdagelser indenfor matematik i renæssancen. Hvad kan man skrive om udover fibonaccitalfølgen? -
Hjælp til meningsmåling.
ForumindlægHar haft om meningsmålinger i samfundsfag og matematik. Men har glemt formlen. håber nogle kan hjælpe. opgave vedhæftet -
Hjælp...
ForumindlægSkal oppe matematik b imorgen.. Hvordan laver den her opgave.. .skal jeg finde f´(x)=0 eller bruge toppunktformel. -
Studieretning
ForumindlægHej, Når jeg starter på gymnasiet har jeg tænkt mig at vælge denne studieretning: samfundsfag A, matematik B, erhvervsøkonomi C. Det jeg dog vil gøre er at hæve matematik til a og samfundsfag ned på b niveau. Desuden tager jeg fransk på a niveau som valgfag og muligvis engelsk på b. Jeg får god... -
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægHej allesammen!Ville høre om der var nogen, som lige ville kigge et uddrag af min sso i engelsk A igennem. På forhånd mange tak! John R. Seeley:John R. Seeley is a professor was Cambridge University. He published a book in 1883, were he among other things puts up two views on the Empire which he ... -
Erhvervsøkonomi kontra økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal til sommer begynde på en videregående uddannelse og har før overvejet en ingeniør uddannelse, men dog tror jeg, en økonomiuddannelse passer mig bedre. Min helt store interesse er matematik. Følgende uddannelser overvejer jeg: Matematik-økonomi, Erhvervsøkonomi-matematik (CBS) ... -
nutid datid rettelse, tak
ForumindlægDette er min engelske stil. håber der en der har tiden til at skimte den igennem. Den ting jeg har størt problemer med, skulle jeg mene, er nutid/datid og alt det der. Vil gerne havde de værste fejl påpeget.på forhånd tak.og ps, indledningen er ikke helt færdig, men det er selve fremstilingen.A L... -
Årskarakter klage - vigtigt!
ForumindlægHey alle derude - jeg håber I alle sammen nyder den "lille-ferie". Jeg har, som så mange andre, netop fået offentlliggjort mine årskarakterer. Jeg er 2g'er og afslutter fysik, kemi og engelsk. Jeg har desværre fået uretfærdige karakterer i to af fagene. Jeg har aldrig stået i en li... -
Historie opgaven (muligt emne)
ForumindlægHej folkens.Jeg er begyndt at tænke lidt over hvilke emner jeg eventuelt kunne tænke mig at skrive om. Nu er jeg så blevet lidt hooked på at skrive om gangsterne igennem alle tiderne. Mit spørgsmål lyder så til jer om det er i for bredt emne eller hvad synes i? -
Engelsk Rettelse :D
Forumindlægdenne stil skal afleveres imorgen den 1.okt nogen der gider at kigge lidt på den ?
