Søgning på: matematik c mundtlig. Resultater: 18741 til 18760 af 92738
-
"Incidence vector" på dansk?
ForumindlægHvordan oversættes det engelske "incidence vector" til dansk? -
Retvinklede trekanter
ForumindlægHeeelp pllls Retvinklede trekanter Gør rede for hvilke formler, der gælder for vinkler og sider i retvinklede trekanter. Forklar i et konkret eksempel, hvordan de resterende sider og vinkler kan bestemmes ud fra kendskab til den rette vinkel og to af de andre sider/vinkler. -
Hurtig hjælp til aflevering i dag
ForumindlægFatter hat - hjælp mig -
Samfundsfag på A
ForumindlægHej, er der nogen, der ved hvordan det er at have samfundsfag på A? Altså er det svært? :)... -
Biologi B og Fysik B
ForumindlægHej! Mit spørgsmål går på om Fysik B sværere end Biologi B eller omvendt, og hvad jeres erfaringer er med fagene? -
Psykolog
ForumindlægJeg tager en hhx til august, og vil gerne høre om hvordan jeg kan uddanne mig videre til psykolog bagefter? Min seneste gennemførte uddannelse er 10. klasse -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
tornerose analyser
ForumindlægEn analyse og fortolkning, hvordan er det nu lige det foregår :( ? Er helt lost. jeg skal analysere og fortolke tornerose. -
H.C. Andersen - Skyggen - HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en litterær artikel, hvor jeg skal ligge meget vægt på det med genrebestemmelse. Jeg ved godt, at det er et eventyr, men hvilket slags eventyr er jeg i tvivl om. Så håbede noge kunne hjælpe mig på vej? Tak på forhånd (: -
Fysiskkemi ..
ForumindlægI bilmotorer kan temperaturen godt være 1500C. Ved denne temperatur reagerer dioxygen i luften også med dinitrogen og danner nitrogenoxid: N2 (g) + O2 <--> 2 NO (g) Vil der dannes mere, mindre eller uændret mængde af NO hvis reaktionen gennemføres ved en lavere temperatur? Giv et begru... -
Hjælp
Forumindlæghvad bruges forskellige organiske stoffer i vores føde til og hvordan optages de i vores krop?? -
Integrale
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har matematik på c-niveau, men da jeg manglede udfordringer, fik jeg en sværere opgave af min matematiklærer. Nu sidder jeg med en opgave i matematik, hvori jeg er gået i stå. Opgaven lyder således: b) Vis at For det første er jeg i tvivl om, hvad udtrykket eksakt be... -
Haster!!! Trekantsberegning - En racerbådsbane (terminsprøve)
ForumindlægHej! Jeg skal til terminsprøve i matematik på fredag - derfor er jeg ved at øve mig på nogle opgaver. Jeg kan dog simpelthen ikke finde ud af denne her og håber nogen vil hjælpe :-) Opgaven lyder: Et racerbådsløb afvikles på en bane, som vist på figuren. Løbet starter ved A, hvor bådene sejler... -
FÆRDIGHEDSREGNING - TERMINSPRØVE
ForumindlægJeg har snart terminsprøve, og jeg er meget nevøs over jeg ikke vil klare det så godt da jeg ikke er så god til matematik .. derfor vil jeg blive meget glad hvis der var nogen der kunne hjælpe mig med at fortælle nogle vigtige ting jeg burde vide om matematikken. f.eks formler og sådan. tak på ... -
SRP
ForumindlægHej, Jeg skal skrive SRP i matematik (A) og et andet fag som jeg endnu ikke har valgt. Jeg har tænkt lidt på engelsk - hvad kan man skrive om her? Hvilke andre fag ville være spændende, og hvilke emner vil du så anbefale i forbindelse med faget? På forhånd tak! -
lektiehjælp søges
Forumindlæghej.. vi er to 3.g´s gymnasieelever, der søger hjælp til matematik på b-niveau.. er der nogen, som er interesseret i at hjælpe ?? vi har i tankerne at mødes en gang om ugen i to timer eller noget deromkring... timeløn gives selvfølgelig... -
Indekstal
ForumindlægHejsa. Er der nogen der kan med lidt tekst forklare hvad et indekstal er og hvordan man regner det ud? :) Måske også nogen der kan svare på (også med tekst) hvordan men regner med procenter. Det er matematik på HF jeg har bare lige så vi er enige om niveauet... Tak på for hånd. :) -
Rette
ForumindlægHeey Alle Bruger. Ville høre om der er nogen der ude, som ville rette 300 ord engelsk for mig? Til gengæld vile jeg, gerne rette nogen matematik for nogen ;) Kan Kontakst på 51222674 og ikke her inde eller på Lasse-nymand@hotmail.com den skal være rettet inden imorgen klokken 10 :) -
Skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg går på HTX, og vil gerne gøre brug af jeres eksamenssæt til at hjælpe en til den skrifligeeksamen, men der er kun for STX og HHX men hvad er så bedst i Dansk A og matematik A på HTX? dem fra STX eller HHX? -
Drakes Ligning
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig fysik eksamen på C niveau på tirsdag og har et overspørgsmål der handler om Drakes ligning og liv. er der nogen der kan fortælle mig lidt om problematikken bag de forskellige elementer af ligningen. og evt koble det til emnet "LIV" jeg forstår godt hovedsagli...
