Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 18801 til 18820 af 109300
-
Oversætte sætninger til tysk!
ForumindlægHer er der nogen sætninger, jeg skal oversætte. Har selv givet et bud, men vil gerne vide, om det er forkert eller rigtigt 1. Politiet vil undersøge sagen Der Polizei der Fall ermitteln wollen 2. Forbyderen skal i fængsel Der Verbrecher musst in Gefägnis 3. Politikommisæren skal finde gernin... -
Forvitring :)
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her med en opgave der omhandler forvitring, men kom til at tænke på om der findes noget der ikke kan forvitres? På forhånd tusind tak! -
Dem/ eller den? -TYYSK ..
Forumindlæghar altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ... -
Miljøbeskrivelse til "de gale"
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen, som har miljøbeskrivelse til "de gale" af Kim Fupz Aakeson?? -
3 måneder i udlandet og gennemsnit 1,08
ForumindlægHej Studieportalen. Min ven med 5 i gennemsnit vil gerne være læge. Han har haft 5 i gennemsnit kontinuerligt igennem hele sit gymnasieforløb. Hans andre venner og jeg forsøger til at hjælpe ham med lektier og diverse ting for at hans drøm kan få en smule mere realisme ind over. Men h... -
Koralharmonisering
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man laver en spredt koralharmonisering i Bb? -
Bachelor i Pædagogik i KBH med lavt gennmsnit?
ForumindlægHej hej allesusammen! Jeg ønsker at vide om man kan komme ind på Bacheloruddannelsen i Pædagogik på Kbh universitet på kvote 2 med det gennemsnit jeg har. Derefter ville jeg videre til Kandidatuddannelsen: Pædagogisk psykologi, men jeg mangler bacheloren for at kunne komme der.. Jeg har se... -
Salg af pædagogik bøger
ForumindlægEr lige blevet færdig med pædagog uddannelsen, og i den forbindelse sælger jeg ud af alle mine bøger: Her kommer den lange liste;0) Beskrivelse af småbørn af Mariane Hedegaard 2. Udgave, 2. Oplag 2001 sider: 108. Aarhus Universitetsforlag 50 kr.- Udviklingsbeskrivelse af sm... -
Sex and the city
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive en stor opgave i engelsk, hvor jeg godt kunne tænke mig at inddrage sex and the city, da kvindesynet passer til min problemformulering. Det eneste problem er nu bare, at jeg ikke kan finde bogen på engelsk (uden at jeg selvfølgelig køber den over nettet, hvilket jeg ikke... -
how do i say? ;)
ForumindlægHej..jeg er igang med engelsk analyse hvor jeg skal henvise til steder i teksten..jeg ved bare ikke rigtigt hvordan man siger det på engelsk..og hvordan man i det hele taget skal skrive det..mit eget bud:"Se side 12, linje 13"check page 14, line 13"Se side 12, afsnit 2, linje 4&quo... -
Det haster
ForumindlægHejsa vil I gerne oversætte alt det her til engelsk: Hej. Da du snakkede fra Periscope appen igår sagde du, at du for det meste svarede på folks beskeder når man sendte nogle til din mail. Svare du så også på min besked nu? Jeg har skrevet til dig så mange gange, men aldrig fået et svar. Forreste... -
Film
ForumindlægHej. Jeg sidder her med et fantatastisk problem.. Jeg skal lave en analyse af en nazistisk propagandafilm, men jeg har desværre ikke en, jeg kan se. Jo, jeg har lånt en, men den er på engelsk, og jeg synes det kan være svært at analysere den med henblik på f.eks. sproget, fordi jeg er ikke lige ... -
Årskarakterer på eksamensbevis?
ForumindlægI 1.g var mir barnebarn til årsprøve i engelsk og kemi og hvor hun fik hhv. 04 og 02, og det er hun nu bange for kommer til at stå på det endelige eksamensbevis. Nu går hun i 2.g og skal have kemi på A-niveau i 3.g, men afslutter engelsk iår. Spørgsmålet er så, om disse lidet flatterende karakter... -
Lektiehjælp søges!!!!
ForumindlægJeg er en pige på 19 år som virkelig har brug for en lektiehjælp i engelsk på a-niveau. Jeg leder efter en som kan hjælpe mig helst mandag eftermiddag i 1-2 timer. Jeg går i 3.g og skal til med garanti til skriftlig eksamen til sommer i engelsk og har derfor rigtig meget brug for hjælp med gramm... -
Vinkel mellem vektorer
ForumindlægHvordan er det nu man finder vinklen mellem 2 vektorer? -
Mat hjælp
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med vektorer, da det er et nyt emne for mig. \nJeg har fået nogle opgave for i "eksamensopgaver i matematik" som er fra matematisk linje 1-årigt forløb til A-niveau. følgende opgaver som handler om vektorer:\n\n2.001\n2.002\n2.003\n2.006\nog\n2.007\n\nhåber no... -
reducering
ForumindlægFølgende skal reduceres mest muligt:(4)/(x^2-4) + (1)/(x+2) + (1)/x-2)Jeg har prøvet med at finde fællesnævner, men det bliver bare mere kompliceret, så lidt hjælp ville være dejligt.På forhånd mange tak -
Hjæælp rettelse
ForumindlægHjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme?? -
andensgradpolynomie
Forumindlæghvordan beregner man koordinaterne til toppunktet for følgende andensgradpolynomium f(x)=x^2/2-x-3/2 -
matematik
Forumindlæghvordan finde mann arealet af et trapez?
