Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18801 til 18820 af 60879
-
Censorer !!
ForumindlægHEJ!! Nogle der kender følgende lærere: Dansk (skr) = Stenløse Gymnasium og HF: [OS] Gl. Hellerup Gymnasiu: [MM] Engelsk (skr) = Aalborg Katedralskole: [PH] Vestfyns Gymnasium: [ÅJ] Matematik (skr) = Varde Gymnasium: Leif Mosegaard[LM] Frederiksberg Gymnasium: [Op] Dansk (mundt)= Virum Gymnasium:... -
Karakter-bestemmelsen
ForumindlægHey..Jeg tænker på: Er f.eks vores dansklærer med til at bestemme karakteren for den skriftlige eksamen eller er det udelukkende censorene.. -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
Terminsprøve 2009
ForumindlægJeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe? -
Insignificant Gestures
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk
ForumindlægHejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner -
Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde symbolerne i teksten Fasaner. Jeg skal ikke op til den rigtige eksam. -
At klage eller at klage ikke?
ForumindlægHej alle!Det er nu sådan at vi lige har fået udleveret vores skriftlige karakterer og jeg er en smule misfornøjet. Jeg har fået mig et 7 tal i skriftlig dansk og har nu et forskel på 3 karakterer imellem års- og eksamenskarakteren. Jeg er ikke så glad for at brokke mig, men kan ikke rigtigt tro a... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
Karakter
ForumindlægHej.. Er det kun det skriftelig B- niveau som tæller 1/3 af karakter når den lægges sammen med A, eller er de både skriftelig og mundtlig? -
Forvirret?
ForumindlægJeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef... -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
Er jeg fortabt !
ForumindlægHej alle Jeg er færdig med 2.g og har faktisk nu dumpet to fag, et på c og et på b og min snit ligger ca. på 3,2 efter alt. Jeg er så bange for ikke at komme videre i 3.g og aldrig kan få mig en studenterbevis !.. Kan jeg så godt tage nogle fag på VUC hf-enkelt fag også bruge de fag og kra... -
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
Samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg længe har tænkt over:jeg har nemlig valgt samfundsfag på højt niveau... Men skal man egentlig have en rigtig stor og bred viden om en masse i forvejen? Og jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer til den skriftlig eksamen!hilsen helin -
Råd kemi C HJÆLP
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i kemi C som den sidste inden jeg får hue på. Derfor er jeg er død nervøs!!! I ved, familien venter uden for osv, og jeg syntes det er et svært fag. Er i nogle derude der har gode råd til hvordan man bedst forbereder sig? Set i forhold til hvordan selve eksamen for... -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
FYSIK A EKSAMEN!!! Apollo 13. newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft.
ForumindlægNogle der kan hjælp med at forklarer Apollo 13 og kan komme med eksempler på nogle af de kræfter der optræder på Apollo 13 missionen ?? Newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft. -
Nogle der ligger inden med løsningerne til matematik A eksamen htx fra 2014?
ForumindlægHej allesammen er der nogle der ligger inde med HTX Matematik A 28. maj 2014 løsningerne vil gerne tjekke svar:) forsat god dag
