Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 18841 til 18860 af 64843
-
Kemi stx A skriftlig eksamen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med den opgave( vedlagt)? Jeg er dårlig til at bruge de data der skal bruges til at regne tiden. Mit forslag: Jeg vil finde hastighedskonstanten ved hjælp af formlen for halveringstiden (for 1.orden) start koncentrationen vil være 100 og slutkoncentrationen vil v... -
KLAGE OVER EKSAMEN'S KARAKTER?
ForumindlægHej allesammen, jeg er netop startet i 1.G på en STX gymnasie. Og med den nye reform, skulle alle 1'ger op til en NV (biologi, fysik & kemi) prøve, efter grundforløbet som varer i 3 måneder. Jeg har så været der oppe, jeg startede ud med selve min fremlæggelse, som gik meget godt, dog var... -
Emne til Skr. Eksamen Torsdag d. 20-05-08
ForumindlægNår, så er der ikke længe til det går løs for sidste gang.. men tænkte om vi ikke kunne få nogen bud på hvilket emne dette års eksamen kommer til at handle om? -
jeg søger en medhjælper til matematik c
ForumindlægHej jeg søger en venlig sjæl der gider at hjælpe mig med matematik c. jeg har virkelig brug for hjælp og jeg kan ikke opfriske matematik selv. jeg har vedlagt en af mine opgaver jeg håber at der en der kontakter mig på min mail : [email protected] tak på forhånden -
Eksam hjælp!Kvantemodellen for lys og Bohrs atommodel.
Forumindlæg1) Kvantemodellen for lys og Bohrs atommodel. Du skal her komme ind på partikelmodellen for lys, fotoner, fotonenergi, det elektromagnetiske spektrum og Bohrs model for brintatomet. Er der nogle der kan hjælpe lidt.. Er helt på bar bund! -
Læs og giv karakter. Eksamens aflevering.
ForumindlægLitteratur og debat Litteraturen skal ikke begrænses for muligheder og når litteratur debatteres så skal den ikke spændes op for hvad den skal og ikke skal kunne. Kunsten i at læse og forstå andre menneskers holdninger til litteratur som debatform, kan ofte være interessant. Da man møder mange f... -
Stephen King - EKSAMEN IMORGEN! HASTER!!! VIGTIGT!
ForumindlægHey alle, jeg skal op til engelsk på HF imorgen, og har bl.a. emnet FEAR! Vi har om Stephen King og jeg har i hans værk "Night Shift" undret mig over følg. citat: "People ask me, Why do you choose to write about such gruesome subjects (horror:fear)? I usually answer this with anot... -
analyse af hyrdinden og skorstensfejeren eksamen hurtigt hjælp!!
Forumindlæghej, jeg skal til mudtlig dansk her på fredag, har skrevet en del i analyse delen, men mit problem er bare at i min synopsis, ville min lære godt have at jeg skulle skrive følelser og holdninger som et punkt. men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle ud fra det punkt, håber virkelig at der er nog... -
AT-eksamen - Socialdemokratiets leders iscenesættelse.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvilken samfundsfaglig metode i synes der ville passe til mit emne. Jeg har i historie valgt, at fokusere på den samfundsudvikling der sker fra tiden Stauning op til Thorning. (Har valgt at fokusere på den socialdemokratiske vinkel - med fokus på velfærdssamf... -
SPANSK EKSAMEN! - LOS JOVENES ESPANOLES
ForumindlægNOGLE SOM LIGGER INDE MED GODE NOTATER TIL MIT EMNE: LOS JOVENES ESPANOLES ?? Er der også nogle der kan hjælpe med at oversætte dette: "Para qué sirven los sobresalientes?" -
MUTATIONER! EKSAMEN I MORGEN TIDLIGT. HELP
Forumindlæg- 1. Hvorfor kan der være stor forskel på konsekvenserne af forskellige mutationer? - 2. Giv eksempler på hvordan forskellige mutationer kan opstå. Jeg vil virkelig sætte pris på hvis i gad og hjælpe mig med de her 2 spørgsmål! På forhånd tusind tak! </o:p> -
Skr. eksamen VØ A igår - løsningsvejledning!
ForumindlægHej alle, Ja så var det jo igår, der blev afholdt skriftlig eksamen i VØ på A niveau - først og fremmest, hvad synes i om den? Jeg synes godt nok virkede let let ift. mange af de opgavesæt, vi ellers havde fået.. Men nu til den egentlige spørgsmål - ER DER NOGEN DER LIGGER INDEN MED LØSNINGSVEJL... -
SRP i Matematik og Kemi: Oscillerende Reaktioner
ForumindlægJeg har oprettet en lignende tråd for nogle uger siden. Da jeg er mere klar over hvad jeg vil spørge om nu, opretter jeg en ny. Jeg er i gang med at skrive mit studieretningsprojekt til om 6 måneder så jeg er en smule tidligt ude. Ikke desto mindre valgte jeg først at ville skrive om Komplekse t... -
Giver naturfag på c-niveau et c-niveau i matematik?
ForumindlægJeg kunne svore på, at jeg havde læst et sted, at et c-niveau i naturfag (fra en sproglig studentereksamen fra 2005, altså før gymnasiereformen) gav et c-niveau i matematik/kemi/fysik. Tager jeg helt fejl i dette? -
Komme ind på HF efter en dumpet HHX eksamen?
ForumindlægHey overskriften fortæller næsten det hele. Fordi jeg er lidt i tvivl om der er mulighed for at komme ind på HF efter jeg har dumpet min HHX eksamen? -
Fysik B eksamen, bedst mulige forberedelse?
ForumindlægJeg skal til fysik B eksamen til december. Vil selvfølgelig klare det så godt så muligt, så jeg tænkte det kunne være lækkert med nogle gode råd. Er der nogle specifikke aps eller hjemmesider/videoer i vil anbefale? Mange tak! :) -
HHX Matematik B December 2012 eksamensopgave
ForumindlægHej, er der ingen der har lavet et HHX eksamensæt fra december 2012, matematik b? Det ville være en super hjælp! -
Skriftlig Eksamen 2009, Samfundsfag A
ForumindlægHey Det kan da ikke passe jeg er den eneste som har valgt at lave opgave C i den individuelle del. Er der nogen som har lavet den der eventuelt havde lyst til at kigge min igennem? Hvilke teorier har I selv brugt? I må gerne komme med kritikpunkter og en egentlig vurdering af min aflevering. -
Fransk 24 timer's eksamen
ForumindlægHej alle :) Det er sådan at jeg her d.8-9 skal op til en fransk 24 timers eksamen, øv!!. Men jeg tænkte om der er nogle som kunne hjælpe mig i tidsrummet fra d.8 fra ca. kl.9 til d.9. Evt. med at rette det referat jeg har lavet af teksten, så der ikke er store grammatiske fejl når jeg sidder og &... -
Grænseoverskridende underholdning - Eksamens opgave ønskes læst igennem
ForumindlægHej, Jeg håber I vil læse min eksamen igennem og fortælle jeres mening. Opgaven hedder "Grænseoverskridende underholdning" og tager udgangspunkt i TV3's "Sandhedens time"
