Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 18861 til 18880 af 36437
-
Hjælp til SX: 2005
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis har lavet følgende eksamessæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfMvh, Hund -
Eksamenssæt 2005 (3 årig A)
ForumindlægHej!Søger nogle som har lavet eksamensættet fra sidste år ved eksamen for 3 årige A-niveau?Er der nogen der vil hjælpe mig?På forhånd tak. -
Atomets opbygning
ForumindlægHey... Jeg har eksamen her på torsdag, og jeg ville gerne høre om der er nogen, der kan nogle forsøg til emnet ´´atomets opbyging´´? :) -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
Areal af trapez
ForumindlægNå ja, glemte vist linket! :)http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9881v.pdf -
Opgave med afledet funktion
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9883v.pdfJeg kan ikke lige gennemskue første spørgsmål i opg. 7.a? Nogen der kan hjælpe? -
Punkt og parameter
ForumindlægI http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2? -
Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?
ForumindlægNV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen? -
Hvor mange point skal man have for at få 10?
ForumindlægEr der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er? -
sansynlighed
ForumindlægNogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf -
asymptoter
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem... -
skr. fysik 2005
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C????? -
Mutationer
ForumindlægJeg sidder og læser til eksamen, men er brændt fast.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorledes mutationer i arvemassen kan afspejles fænotypisk. Er der en der kan hjælpe? -
Fordele og Ulemper Ved EU
ForumindlægHeej. Håber i kan hjælpe mig. Hvad er ulempen for firmaet Jysk, at Danmark er medlem er EU? Skal til eksamen på torsdag, og ved ikke hvad ulempen kan være.?? -
Metaller
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan nogle gode forsøg til emnet Metaller (eksamen på torsdag), da jeg selv er helt tom for ideer. -
Fysik - inertimoment og kinetisk energi
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser til eksamen, men har svært ved at løse den vedhæftede opgave, så hvis nogen kunne give et hint eller lignende, vil jeg være taknemmelig! -
MANGAN I STÅL?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak... -
3x3 matrix - hvordan regnes de?
ForumindlægHar vedhæftet en opgave, angående 3x3 matrix. Skal til eksamen imorgen, og har ingen idé om hvordan denne løses. Nogen der kan hjælpe? -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
Redegør for en ligning på c-nivea
ForumindlægHej allesammen... Jeg skal til mundtlig eksamen i år og aner ikke hvordan jeg skal redegøre for en ligning, nogen der kan hjælpe mig ??
