Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 18881 til 18900 af 28854
-
fortalt tid / fortællertid | tager 1sek
Forumindlæghvad er forskellen mellem fortalt tid og fortællertid? -
Kan man godt ..
ForumindlægKan man godt sige: My sister's dog's tale was long? -
Eventyr - læs og skriv.
ForumindlægJeg skal lave et eventyr i dansk, vil høre om i gad og læse den og evt. kommentere? :) Vil helst ikke have, at i retter - men i godt kommentere sprog, stavefejl og hvad jeg kan gøre bedre. Der var engang et kongerige, sådan et rigtigt godt og gammelt kongerige. Borgerne havde rigtignok alt, og d... -
Historieopgave im Den Danske Grundlov.
ForumindlægHej:) Jeg skal til at skrive en historieopgave om knap en månedstid og jeg overvejer at skrive om den danske grundlov, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal specifikt skrive om. Hvordan skal jeg få opgaven til at fylde de 10-12 sider. Jeg skal snart lave en problem formulering, men jeg ved ikke hv... -
Sufi islam
ForumindlægHej. Grunden til at jeg har oprettet et indlæg om sufi islam er netop for at få lidt "stof til eftertanke" af nogle forskellige mennesker. Hvad mener i om sufi islam og har i nogensinde hørt om den? Hvordan og hvorledes? Skriv hvad du ved, tror og mener. :) -
puha matematik
ForumindlægNu er det sådan at jeg har valgt en matematisk retning på gymnasiet. Men jeg bliver bare ved med at sænke min egen selvtillid, ved at blive ved med at tænke på at alle de andre er klogere og bedre end mig. Jeg kan god li matematik, og vil gerne lære mere. Jeg har verdens sødeste lærer. Men de... -
Fukuyama og Huntington
ForumindlægHej. Jeg sidder her med Huntingtons "Civilisationens sammenstød" og Fukuyamas "Et nyt USA". Min analysedel hedder sig: Analyser USA's position som supermagt under unipolariteten siden 1991 og til idag. Er det nogle kreative forslag eller ideer til hvordan disse to tekst... -
Fristil idé?
ForumindlægJa jeg skal skrive stil til mandag, og det er så heldigt at være en frisstil, men aner ikke hva djeg skal skrive om ! nogle idéer? -
Antal sider
ForumindlægHvis jeg skal skrive en opgave på 15-20 sider - må den så godt være længere end 20 sider, hvis jeg ikke har skrevet 2400 tegn på hver side? 2400 tegn regnes jo normalt for 1 computerskrevet side. I følge min matematik skal jeg skrive 36000-48000 tegn i alt, hvis én side er 2400 tegn. -
Ægteskab
ForumindlægMåske skulle dette spørgsmål være under religion, men ja. Hvad mener I om et ægteskab mellem en protestantisk mand og jødisk kvinde? Ved I hvad religionerne mener om dette, kristendommen? Jødedommen? I så fald, hvis sådan et ægteskab kan lade sig gøre, på hvilken måde vil man så blive gift på? P... -
To uforståelige sætninger..
ForumindlægHejsa Jeg sidder med et stileemne, der omhandler Lykke. Hertil skal jeg læse et avisindlæg skrevet af Merete Pryds Helle, hvoraf et afsnit forekommer mig noget uklart. Hvad menes der med følgende afsnit: "På den anden side vil man i regeringensgrundlaget gøre Danmark til et førende land ... -
Produkt - Plastikkirurgi og skønhedsidealer
ForumindlægVi skal lave et projekt om plastikkirurgi og skønhedsidealer. Vores overemne er forandring og konsekvenser. Vi har bare ingen idé om hvad vores produkt skal være:) Nogle forslag?:)) -
DTU-studerende hjælper gerne.
ForumindlægHej. Mit navn er Frederik og jeg kunne sku godt nok være det du har brug for. Jeg går på DTU og læser Kemi, men eftersom vi også dybdegående Fysik og Matematik, ville det være intet problem for mig at gennemgå fysik og matematik for dig. Jeg er yderemere igang med bioteknologi-faget så vi... -
Hjælp til noget om Babylonsk matematik
ForumindlægHey venner! Er der nogen som kan hjælpe med en 3. årig studieretningsprojekt om "Babylonsk matematik"??? Jeg kan simpelthen ikke finde så meget om det. Så det ville være super med links og info etc. Tak på forhånd!! //Mig -
AT problemformulering
ForumindlægHej Studi. Er denne problemformulering god: Hvordan kan det være, at der er så mange overvægtige mennesker i det moderne vestlige samfund, når nu kropsidealet er noget helt andet? (det slanke evt.) Mangler stadigvæk problemstillinger og er usikker på hvordan de skal lyde. Derudover er jeg i... -
Opgaver?
ForumindlægNogle der ved hvor lang tid normalen er for at få sine opgaver godkendt her på studieportalen? -
GRATIS...Husk det på SØNDAG
ForumindlægKæææmpe NYHED... Har lige fået besked fra en veninde som hun siger at S-tog Kører GRATIS på SØNDAG.. whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... såå det bare med at hygge sig søndag-dagen :P -
Gider I vurdere mit abstract?
ForumindlægJa, jeg er sgu lidt i tvivl om hvordan det skal udformes. Her er hvad jeg har skrevet i første omgang: This study examines the anti-communist American society in the beginning of the Cold War, from 1945 to the latter half of the 1950’s. In this period of time the Red Scare had its second pe... -
hvordan analysere og fortolker jeg snehvide
Forumindlæganalyse og fortolkning af snehvide -
haster! menneskets passivitet
ForumindlægHvem/hvad er skyldig i menneskets passivitet
