Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 18901 til 18920 af 34042
-
sekant --> tangent??
ForumindlægKære alle Jeg har et matematik spørgsmål der lyder på, hvorfor man i tretrinsreglen gerne vil have sekanten til at blive til en tangent, når vi lader h-->0? -
Binomialfordeling
ForumindlægHej Alle. Jeg skal op i mundtligt matematik, og jeg kommet til et spørgsmål der hedder: forklar binomialfordelingen og gør rede for hypotesetest med binomialfordeling. Jeg håber i kan hjælpe mig. -
Færdighedsregning 9 klasse 2010
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle der havde link eller opgave til Færdighedsregningsprøven 2010, i matematik selvfølgelig. Jeg forguder jer virkelig hvis i kan skaffe mig noget. Det skal være inden mandag, tak :-D. -
hvordan benytter jeg en tabels data til at finde frem til a og b og hvordan finder jeg a og b??
Forumindlægjeg ville blive overlykkelig hvis nogle gad og hjælpe :)) opgaven ligger i screenshot som fil har brug for hjælp til opgave a og b forresten og så er jeg ikke ligefrem den bedste til matematik -
Hjææælp!
ForumindlægHej Allesammen! Hvis i sider m. Trip's Matematik Grundbog; vil jeg gerne have hjælp til en opgave - s. 143 Opgave 46.10 Håber der er nogen der vil hjælpe mig (-Tak på forhånd) :D -
vektor
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp! skal op i matematik i morgen og har et problem med et spørgsmål: Vis sætningen om areal af et parallelogrom (trekant) udspændt af to vektorer - gerne med et eksempel Er der nogen der kan beviset for det? På forhånd tusind tak :-) -
Overslag
ForumindlægNogen der kan hjælpe vdr. overslag i matematik Opgaven siger : Lav et overslag med: 4025 - 1698 Jeg vil mene overslaget er lig med 2000 Har jeg ret??? Tak på forhånd -
Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: -
gode gymnasier i kbh ...
Forumindlæghej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;) -
Nogen der gider kigge min SRO igennem
ForumindlægHej er ved at skrive SRO som omhandler Fysik/matematik og emnet hedder differentialligninger og det frie fald. Det ville være rart hvis der er nogen som ville kigge den igennem om den er skrevet ordenligt for er lidt i tvivl. -
Cosinus, sinus og Tangens i Exel
ForumindlægHeej Hvad er formel for cosinus? Sinus? og Tangens i Exel?? Jeg er igang med med matematik opgave og har brug for svaret hurtigst muligt. Håber nogen kan/vil hjælpe. mvh Lene -
stamfunktionsbegreb
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
? :D
ForumindlægHej; har en kort matematik opgave til imorgen.. Har lavet den første opgave, men ja det er dét.. Ved ikke hvordan jeg skal komme videre.. Her er Opgaven; håber nogen vil hjælpe mig! :D -
facit
ForumindlægHey, :) Er der nogle der ved hvor man kan finde facit til matematik eksamenssæt 2010? Jeg ved at der er på studienet, men er der ikke andre steder? studienet kræver mange point!... på forhånd tak! -
Excel HASTER
ForumindlægHej, jeg er i gang med en matematik aflevering og ved ikke hvordan man kan skrive Log_2(3), altså jeg skal finde 2 talslogaritmen for 3, hvordan gør man det i Excel??? på forhånden taak -
Tabel
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Se billedet nedenunder. -
Procent = Hjæælp!
ForumindlægJeg sidder her og sidder... jeg skal lave matematik til mandag og det skal indskrives... Hvordan fungerer det her så lige ? "Hvor mange procent udgør : Fx: 460 af 920 osv... kan nogen hjælpe ?? -
To kvadrater og en cirkel
ForumindlægHej jeg havde prøve idag i matematik:d jeg skulle svare på hvad arealernes forhold med en omskrevne kvadrat, hvor der er tegnet en indskrevne cirkel i er :d -
Fordelingsfunktionen
ForumindlægHej Matematikker. Jeg sidder her og ikke rigtig ved hvad en fordelingsfunktion er. Er der en klog sjæl der gerne vil forklare mig lidt om den? Den skulle se således ud: F(x) = P(V ≤ x).. mange mane tak for hjælpen. -
Salg af TI-nspire CAS
ForumindlægHej sælger min lommeregner da jeg afsluttede matematik sidste år. Den er brugt relativt få gange og er i rigtig god stand. Skriv hvis i er interesseret Pris: 1000kr.
