Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 18901 til 18920 af 28854
-
2g opgaven. perspektivering HJÆLP
ForumindlægHEJ peeps sidder her ved vejs ende af min opgave som handler om ved vejen af herman bang. men nu skal jeg til at skrive min perspektivering til Henrik Ibsens "et dukkehjem", og jeg er bare FUCKED! please hjælp mig gode kære mennesker !! Sofie -
Overlevende fra 11.september 2001
Forumindlæghej allesammen Jeg skal snart lave projektopgave om Den 11 september 2001, og jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der var nogle danske overlevende? eller bare nogen der oplevede det derover på forhånd tak -
indledning
Forumindlægmå man skrive JEG i sin indledning? f.eks.: Jeg har valgt dette emne på baggrund af........ -
Analyse af 1984
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive om bogen 1984, men jeg er gået lidt i stå jeg skal analysere og fortolke romanen med et særligt henblik på forholdet mellem Julia og Winston og statens syn på kærlighed. kan i hjælpe mig med at begynde eller har i nogle forslag til hvor jeg analysere denne roman. -
Køb af engelske bøger?
Forumindlæghej, spørgsmål tid. Hvor skal man hen for at købe alm. engelske bøger i københavn, når man ikke vil over nettet? Er der en bestemt bogbutik, eller kan man gå hen til hvilken som helst og sige de skal bestille den hjem? Tak på forhånd :) -
Lean, hvordan staver man....
ForumindlægJeg er godt i gang med mit projekt om Lean, og kom til at studse over, hvor forskelligt folk egentlig skriver Lean. Det jeg mener er følgende: Lean LEAN lean Jeg kom til at tænke på, når man skriver Lean på disse forskellige måder, kan det så ikke være fordi man tillægger Lean forskellige betyd... -
Hjælp, hvordan????? HURTIGT.
Forumindlæghvordan oversætter man dette? er virkelig kørt fast .. :// ligepludselig mistede jeg kursen og flyvet satte kursen imod en ø, jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, gik i panink, og sagde i højtalerne at det skulle holde fast. ^ MHV .. -
Positioning: The Discursive Production of Selves
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og læser til eksamen i psykologi.. Og som opgivet pensum er der blandt andet en dejlig lille lækker sag i form af Davies, harré og harré videnskabelige artikel ved navn : Positioning: The Discursive Production of Selves. Er der nogle kloge hoveder som kender til denn... -
Stern vs Erikson
ForumindlægJeg har tænkt mig at lave en opgave om Stern vs Erikson om deres teorier vedrørende børns psykologiske udvikling. Er der nogle der kan hjælpe mig om hvordan man kommer i gang og hvad der kunne være relevant at skrive om. Tak;) -
haster dansk stil
Forumindlæghejsa. jeg har oprettet indlægget en gang før, men da personen som ville hjælpe mig ikke ku alligevel, så vil jeg prøve og høre om der ikke er andre der vil hjælpe mig? det handler om en stil som jeg har skrevet på ca 2 sider, som jeg gerne vil ha rette for sprogelig fejl. -
Kvantefysik, Double slit eksperimentet (lys)
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg har et meget interessant emne jeg gerne ville have et lidt klarer syn på! Da jeg ikke vil til at forklare dette forsøg, antager jeg i kender til forsøget som jeg nævner i titlen hvis i giver et svar. Jeg ved at dette forsøg længe har været et mysterie som ikke har kunne... -
Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.
ForumindlægKan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer? -
Hallooo mennesker :D
ForumindlægHallooo :D Hmm jeg tænkte på. Er der ikk nogen der gider komme med muligheder til overemner man kan have om til projekt? Og evt. underemner.. Tak på forhånd. -
spice girls
Forumindlæghvorfor er de begyndt igen? -
Samtale med piger
ForumindlægHvad skal man sige til en pige, som man mødes med? Det der "small-talk" er ikke lige mig.. Har brug for råd! -
dumpe i et fag
Forumindlæghej.... jeg tænkte på, hvis man nu dumpe i et fag, eks. engelsk B, også søge man på uni med et snit på 7,4 kan man godt kom ind, hvis man er dumpet i et fag????? -
STX eller HHX
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal gå på HHX eller STX. Efter en af de to udanelser skal jeg til at tage Cand Oecon udanelsen. Hvad skal jeg vælge? -
rettelse af gramma
Forumindlæghej er der en der vil kigge det i gennem for gramtiske fejl så ville jeg være taknemelig!! Die erzählrein geht spazieren. Verrent sie geht dingt sie an die Vergangenheit. Als sie zwei Jahre verheiratet gewesen war, erzählte ihr Mann, er hatte ein Bedürfnis, das er nicht mehr unterdrücken konnte:... -
Problemformulering hjælp ?
ForumindlægEr denne problemformulering uddybet og er spørgsmålene rigtige med hensyn til rækkefølge ? Problemformulering Jeg har valgt dette emne, da jeg finder det interessant, hvordan Den Franske Revolution udviklede et land og hvilke årsager/konsekvenser Revolutionen skabte. 1. Redegør for hvilke års... -
UDDANELSE
ForumindlægHej, er de rnogen der ved hvordan man egentlig bliver undervist og såfremt uddannet i Kina? F.eks. i DK, vil man primært blive undervist således, at man arbejder meget i grupper, mens man i England har en undervisningsform, hvor læreren sådan set gennemgår det hele, dvs. en klasseundervisning....
